Gå til innhold

Hva synes du er ikke greit å ha på seg når man har fylt 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om denne kjolen på ei på 46 år?

 

https://www.zalando.no/mango-blake-kjole-black-m9121c3wz-q11.html

Anonymkode: 7c015...94b

Sikkert fin den, ikke min stil, men en av de fine tingene med å være voksen er at en får kle seg som en vil.

Det viktigste er jo at den som går med det synd det er fint/pent og kledelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Teatrica skrev:

Det som er så deilig med å ha blitt voksen, er at man ikke trenger å tenke på slik lenger. Man bestemmer selvfølgelig helt selv hva man vil ha på seg når man har blitt over 30 år 🙂 

Vel, ut fra profilbildet ditt skulle man jo tro at du er en som foretrekker total kontroll over andre, eller hva, Belle?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna klær som ser ut som du har lånt dem av datteren på 14. 

Anonymkode: 4d4f1...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna klær som ser ut som du har lånt dem av datteren på 14. 

Anonymkode: 4d4f1...886

Går ikke de kledd som mora si nå til dags?

Anonymkode: 9455c...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del spiller det ingen rolle hva folk måtte mene hva jeg går i i en alder av 30+. Jeg går i det jeg trives i uansett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tights i stedet for bukse (unntatt treningstights når man faktisk skal trene)

Bar mage

 

Anonymkode: 9372b...380

Kommer helt an på tightsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om "grensen" går ved akkurat 30, men på et eller annet tidspunkt begynner det å se litt desperat og "slutty" ut å gå i altfor korte miniskjørt på kvinner. Det gjør man når man er veldig, veldig ung og skriker "SE PÅ MEG, er jeg ikke utroooolig sexy?"

Jeg synes også det er litt ekkelt å se kvinnfolk gå med puppene nesten utenfor utringningen og virkelig vise frem alt unntatt brystvortene når man f.eks. er familiemor, og har unger. Unger med venner som glaner på puppene man har på utstilling...

Jeg er selv litt over 50 nå.

Anonymkode: 25ce6...9b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt om "grensen" går ved akkurat 30, men på et eller annet tidspunkt begynner det å se litt desperat og "slutty" ut å gå i altfor korte miniskjørt på kvinner. Det gjør man når man er veldig, veldig ung og skriker "SE PÅ MEG, er jeg ikke utroooolig sexy?"

Jeg synes også det er litt ekkelt å se kvinnfolk gå med puppene nesten utenfor utringningen og virkelig vise frem alt unntatt brystvortene når man f.eks. er familiemor, og har unger. Unger med venner som glaner på puppene man har på utstilling...

Jeg er selv litt over 50 nå.

Anonymkode: 25ce6...9b6

Herregud så fordømmende og moraliserende. 

Anonymkode: 9455c...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/6/2019 at 8:26 AM, AnonymBruker said:

Herregud så fordømmende og moraliserende. 

Anonymkode: 9455c...06e

Men så sant.

Har fått et helt annet syn på utrigning og puppestell etter jeg ble mor og ammet. Syns det kan se direkte vulgært ut nå, hvis utrigninga er for prangende på andre. Billig triks, liksom. 

Anonymkode: 9ff4d...52e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 er ingen alder. 

Men når man bikker 40, 50 - og 60 er det verre. Har en venninne på 60+. Hun kjøpte seg en "oppflerret" jeans i vår. Altså med digre hull på knærne og andre steder. 

Bare: Nei. 

Anonymkode: e6bbd...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men så sant.

Har fått et helt annet syn på utrigning og puppestell etter jeg ble mor og ammet. Syns det kan se direkte vulgært ut nå, hvis utrigninga er for prangende på andre. Billig triks, liksom. 

Anonymkode: 9ff4d...52e

Hva som er for prangende for andre er vel de "andres" problem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nude strømpebukser eller stayups. 

Anonymkode: a3ab4...cdb

Hm, jeg kjenner mange bestemødre med sånne...

Anonymkode: f74a8...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, AnonymBruker said:

30 er ingen alder. 

Men når man bikker 40, 50 - og 60 er det verre. Har en venninne på 60+. Hun kjøpte seg en "oppflerret" jeans i vår. Altså med digre hull på knærne og andre steder. 

Bare: Nei. 

Anonymkode: e6bbd...79e

Hvorfor kan hun ikke gå med det selv om hun har passert 60?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ikke så opptatt av hva andre har på seg 😅 Men jeg synes det blir litt rart når godt voksne mennesker (30+) har på seg veldig barnslige klær, eller veldig typisk «typene» tenåringsklær. Jeg er snart 40 og kan godt gå i samme type klær som søsteren min som er 25. Men jeg tar ikke på meg like klær som tantebarna på 8🙈 Altså med hello kitty, mye pastell, osv. 
 

Jeg var på et kurs en gang der alle vi på 40 var kledd ganske likt. Ei skilte seg veldig ut, med langt lyseblått hår, lue inne, store pastellfarger «pusete» hettegensere og lyse olabukser med masse hull/slintrer (eller hva det heter). Og solbriller inne. Jeg ble derfor overrasket når hun faktisk var eldre enn meg, ikke pga hun så så ung ut i ansiktet (var ikke så lett å se), men hele stilen hennes gjorde at hun så så barnslig ut. Men hun tok det som et kompliment da jeg sa «å, er du eldre enn meg, det hadde jeg ikke trodd»🙈😅 

Anonymkode: ab4fe...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...