Gå til innhold

Hva synes du er ikke greit å ha på seg når man har fylt 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det visse plagg eller stiler man bør avlegge når man begynner 30-årene? Jeg nærmer meg 30 selv og sliter litt med å finne ut hvordan jeg bør "modne" klesstilen min. 

Anonymkode: d2395...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er mye man bør spare seg for etter man har passert 35, 30 åringer er i dagens samfunn ganske unge enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

Du er voksen og kan bestemme selv. Det er en av de få bonusene med å være voksen, så skal du kaste den bonusen bort ved å la andre voksne bestemme over deg isteden. Tafatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns gjerne at oversøte ting kan bli litt mye. At en prøver å se veldig ung ut (ca 13-16) men blir seende mye eldre ut. Men når det er sagt, så syns jeg det er kult om folk på denne alderen kan gå i mummikjole eller lignende. Spørs helt hvordan en styler det. 

Syns også gjerne at de trendene som er for de unge med flat mage og flott figur kanskje kan minkes litt ned på. Som trenden med å vise halve magen. Men det er heller ikke helt firkanta. Syns det kan være veldig fint med et skjørt med høyt liv og en genser som  som rekker akkurat ned til skjørtekanten. Slik at en ikke har magen bar hele tiden, men bare viss en beveger seg.

Hva syns du selv? Noen spesielle ting du ser for deg at ikke kan brukes lengre?

Anonymkode: 6a488...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights i stedet for bukse (unntatt treningstights når man faktisk skal trene)

Bar mage

 

Anonymkode: 9372b...380

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Alt som ser slutty ut 

Anonymkode: a7d87...6e1

Det er ikke fint i noen alder.

 

Anonymkode: eebed...5fd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får være opp til hver enkelt hva man vil kle seg i, men personlig er det helt uaktuelt å bruke hullete jeans. Jeg er i slutten av 40-årene. Søte plagg med kattemønster eller pasteller, kan jeg derimot godt bruke. Det er uansett ingen som tar meg for å være 14 år. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør tenke på festantrekk og velge mellom utringning eller superkort kjole.   Ellers kan ei på 30 se like ung som ei på 20 (jeg gjorde det) og da er alt lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så deilig med å ha blitt voksen, er at man ikke trenger å tenke på slik lenger. Man bestemmer selvfølgelig helt selv hva man vil ha på seg når man har blitt over 30 år 🙂 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du ikke at du må ha ruller i håret, store briller, brun strømpebukse, blomstrete skjørt ned til knærne, bluse og husmorsko etter man har fylt 30? 😁

Anonymkode: 164c2...7b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caps til annet enn praktisk bruk (solbeskyttelse) er teit på menn over 30.

Miniskjørt på godt voksne damer kan og være patetisk. 

Anonymkode: 8f1f3...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33, og måten min stil har modnet på, er at jeg merker at jeg kjøper klær og setter sammen garderoben min på en annen måte/etter andre kriterier enn da jeg var veldig ung.

Nå planlegger jeg kjøpene bedre, er obs på materialer og snitt, og er mye mer opptatt av hva som kler meg, og hvordan et plagg vil passe inn i garderoben jeg har fra før/til hvilke anledninger jeg får brukt det. Det er lite impulskjøp uten å tenke meg om, og jeg ser at selv om plaggene jeg kjøper nå er dyrere, så bruker jeg dem lenger fordi de er av en bedre kvalitet og fordi jeg virkelig liker det jeg kjøper. Samtidig kjøper jeg færre billige plagg, slik at jeg bruker ikke mer penger, egentlig. 

Vil kort sagt si at jeg har blitt mer bevisst og fornuftig som forbruker. 

Det er sånne ting, ikke noen "regler" for hva som vil kle noen på 30+, jeg går etter. Hvis jeg ser på stilen til venninner og bekjente rundt min alder, så mener jeg at dette er ganske vanlig.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Tights i stedet for bukse (unntatt treningstights når man faktisk skal trene)

Bar mage

 

Anonymkode: 9372b...380

Helt enig!

Anonymkode: 815f4...1ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke at du må ha ruller i håret, store briller, brun strømpebukse, blomstrete skjørt ned til knærne, bluse og husmorsko etter man har fylt 30? 😁

Anonymkode: 164c2...7b5

Store briller, blomstrete skjørt, bluser og husmorsko  (Birkenstock)  er superhot og in!  Det jo ofte slik unge går kledd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...