Gå til innhold

Del bilde av din basal temperatur tabell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på hva dere kaller den tabellen. Men noen som har gjort det som kan dele bilde av den?:)

Anonymkode: 1d02d...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikker på hva dere kaller den tabellen. Men noen som har gjort det som kan dele bilde av den?:)

Anonymkode: 1d02d...d2c

Hvis det er graf du mener, kan jeg legge ved graf fra den syklusen jeg ble gravid (øverste bilde) og fra forrige syklus da jeg ikke ble gravid (nederste bilde) :)

Screenshot_20191026-201310_FF Mobile.jpg

Screenshot_20191026-201256_FF Mobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J1994 skrev:

Hvis det er graf du mener, kan jeg legge ved graf fra den syklusen jeg ble gravid (øverste bilde) og fra forrige syklus da jeg ikke ble gravid (nederste bilde) :)

Screenshot_20191026-201310_FF Mobile.jpg

Screenshot_20191026-201256_FF Mobile.jpg

Okei takk! Den røde streken er det da du hadde eggløsning? Er helt ny på denne og min ser sånn her ut nå1E560D2D-8553-457D-9161-D5BC98D3B1C7.thumb.png.1bc8fd8c07226745fbc22eccd06844e4.png

Anonymkode: 1d02d...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei takk! Den røde streken er det da du hadde eggløsning? Er helt ny på denne og min ser sånn her ut nå1E560D2D-8553-457D-9161-D5BC98D3B1C7.thumb.png.1bc8fd8c07226745fbc22eccd06844e4.png

Anonymkode: 1d02d...d2c

Ja, det stemmer :) Der de to linjene møtes (der krysset er), er den dagen jeg hadde eggløsning :)

Du er godt i gang ser jeg! Så bra 👏 Temping er gull 🤩 Er selv på syklusdag 5, så vi ligger ganske likt i løypa. Tar du eggløsningstester i tillegg? Eller er du sikker på når du pleier å ha eggløsning? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J1994 skrev:

Ja, det stemmer :) Der de to linjene møtes (der krysset er), er den dagen jeg hadde eggløsning :)

Du er godt i gang ser jeg! Så bra 👏 Temping er gull 🤩 Er selv på syklusdag 5, så vi ligger ganske likt i løypa. Tar du eggløsningstester i tillegg? Eller er du sikker på når du pleier å ha eggløsning? :)

Nei det gjør jeg ikke😬 Kanskje neste runde👏🏼 

Jeg aner ikke når jeg har eggløsning, siden syklusene mine er helt på bærtur😖 det har den vært de siste 2 åra🤭 Hadde en MA for 2 år siden😪

Anonymkode: 1d02d...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør jeg ikke😬 Kanskje neste runde👏🏼 

Jeg aner ikke når jeg har eggløsning, siden syklusene mine er helt på bærtur😖 det har den vært de siste 2 åra🤭 Hadde en MA for 2 år siden😪

Anonymkode: 1d02d...d2c

Synd å høre om MA :( Hadde selv det i august dette året, men ser ut som kroppen er tilbake i noenlunde "normal" syklus igjen.

Da blir det spennende å se om appen sier at du har hatt eggløsning! 🤞 Har dere sjekket dere? Om hvorfor dere ikke blir gravide igjen? Hvis dere har prøvd i to år nå, tenkte jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...