Gå til innhold

Hjemmebleking. Hvilket blekemiddel bleker mest og best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvordan få fint sølvgrått hår? Er så lei av å dekke over den grå/hvite etterveksten og er bare 30. 

Anonymkode: 0ce78...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til frisøren eller ødelegg håret ditt. Det er en grunn til at det koster en del penger å bleke håret og få en fin farge. Siden du må spør på KG har du sannsynligvis altfor liten erfaring med hår til å kunne begynne med noe slikt selv. 
 

 

Anonymkode: b2269...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en fra Schwarzkopf. Først ble håret rødt, så orange, så gult, så blondt. Det er best om du får ei venninne til å hjelpe deg, så det går fort å smøre inn midlet, og dermed blir jevnt resultat. Jeg bleket bare litt av håret for jeg ville ha fiolett dip dye. Ville nok ikke våga å bleke alt med hjemmebleking. Kanskje du kan prøve deg fram med å bleke litt av ditt, i stedet for å ta alt på én gang? Lilla sjampo hjelper visstnok om håret blir gult.

Anonymkode: 7764d...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depend er den desidert beste i min erfaring. Billigst også. Fargen er også blå slik at håret ikke blir gult. Ta kun etterveksten slik at ikke hele håret får bleking oppå bleking, da vil det knekke av. Bruk gjerne olaplex før behandling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...