Gå til innhold

HOMELAND - Noen som har sett, og kan forklare meg?


Gjest BangersBeans&Mash

Anbefalte innlegg

Gjest BangersBeans&Mash

Har forsøkt å sett serien i flere år nå, men jeg dabber alltid av etter sesong 2. Forsøker se videre i sesong 3, men jeg syns serier taper seg så raskt, og blir lite spennende. Men, jeg prøver hardt igjen nå, men henger seriøst ikke med i sesong 3. Altså, hvem bombet Langley i sesong 2? Brody virker overrasket over at bilen hans er flyttet før bomben går av. Var Brody en del av bombingen? 

Noen som har sett, og kan forklare meg hva som egentlig foregikk? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å google "spoilers homeland langley bombing", så bør du finne detaljerte forklaringer på akkurat de episodene du trenger. Er så mange år sida jeg så det, så husker ikke ordentlig, men husker at Brody ikke hadde noe med det å gjøre, at han ble lurt.

Anonymkode: f74d0...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å google "spoilers homeland langley bombing", så bør du finne detaljerte forklaringer på akkurat de episodene du trenger. Er så mange år sida jeg så det, så husker ikke ordentlig, men husker at Brody ikke hadde noe med det å gjøre, at han ble lurt.

Anonymkode: f74d0...710

Har google meg ihjel, men jeg finner liksom bare teorier fra mange år tilbake. Ingen klare tekster som beskriver hva som faktisk skjedde😩 Vel, jeg tror jeg har gitt opp på nytt en plass i sesong 3 nå. Prøver på  nytt om noen år igjen kanskje😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo Google episoden, og lese hva som skjedde. Recap eller lignende..

Anonymkode: 8c78b...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuesta Alex Gansa & Meredith Stiehm December 16, 2012 2WAH12 2.29[13]
Quinn follows Carrie and Brody to her cabin with the intentions of killing him, but ultimately changes his mind. Abu Nazir is seen dead and given a burial at sea. Carrie and Brody sneak out of a ceremony at Langley to be alone, while kissing Brody notices his car was moved which explodes killing over 200 people. Carrie sneaks Brody to the Canadian border to help him escape.

Anonymkode: 8c78b...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med O.G! Fortsett å se:) falt også av, men fortsatte etter flere år. Så glad for det!

Anonymkode: 8c78b...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med O.G! Fortsett å se:) falt også av, men fortsatte etter flere år. Så glad for det!

Anonymkode: 8c78b...440

Homeland kan binges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...