Gå til innhold

Farget håret feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg farget håret på onsdag pga grå hår. Pleier alltid bruke nr 5 eller rundt der, men denne gangen hadde jeg tatt 8.1 fordi sist jeg farget håret med en 7'er ble det svart! Jeg har vedlig tørt hår. Det ble selvfølgelig altfor lyst med den 8.1. Farget det på nytt med en 5'er. Livredd for at håret skulle bli kolsvart så jeg hadde den bare i håret i 15 min. Bare det ytterste laget fikk farge.

 

Farge så bunnen i dag med en 5'er igjen og hadde den i normal tid. Det håret innerst inne er fremdeles lyst.

 

Jeg har ekstremt tynt hår og nå ser det enda tynnere ut pga den lyse fargen innerst. 

 

Hva råder dere meg til å gjøre? 

Vente noen dager og farge røttene mørkere? Hvor slitt blir håret etter så mange farginger?

Noen som orket å lese alt og vil svare meg?

 

Takk!

Anonymkode: 61c6b...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du heller kan gå for noe mer midlertidig noen uker eller måneder. Sånn pudder ved røttene, eller spray. Finnes jo mange sånne root coverups som ikke skader håret. (i samme grad som farging hvertfall) 

Tror håret ditt bør komme seg en stund før du behandler det på nytt, spesielt om håret ditt er tynt og skjørt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til frisøren? Også... gå for grått. Du kan faktisk ende opp med å se yngre ut hvis du får en fin gråfarge. Virkelig, jeg har sett flere gjøre det og det blir fint, du må bare tørre å gå for det.

Anonymkode: 11e68...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...