Gå til innhold

Trodde jeg hadde hatt mensen?! Gravid?


Havfrue8

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde fått mensen mandag i forrige uke. Svak blødning i tre dager før det ga seg. Idag hadde jeg noe lysebrunt utflod, så jeg tok en test idet jeg kom hjem fra jobb. Testen er fra normal. Er jeg gravid, så er dette 23 DPO. Burde den ikke være sterkere? Jeg er i sjokk og aner ikke hva jeg skal tenke akkurat nå 😂

94641EB1-F359-471A-A6B5-63C773E4F963.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulera! Den er positiv. Tja kanskje det var festeblødning? Og dei testane suuuuuuge. Ta ein digital kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Trodde jeg hadde fått mensen mandag i forrige uke. Svak blødning i tre dager før det ga seg. Idag hadde jeg noe lysebrunt utflod, så jeg tok en test idet jeg kom hjem fra jobb. Testen er fra normal. Er jeg gravid, så er dette 23 DPO. Burde den ikke være sterkere? Jeg er i sjokk og aner ikke hva jeg skal tenke akkurat nå 😂

94641EB1-F359-471A-A6B5-63C773E4F963.jpeg

Min tok lang tid før den ble så positiv første gangen. Har det litt på samme måte nå som sist. Svak blødning over noen dager, litt rar i kroppen og ny blødning 4 timer etter sex. 

Anonymkode: 587d2...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker så tar du en clearblue digital, da får du svaret svart på hvitt, men personlig ville jeg ikke vært usikker av et sånt resultat. Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Testen er fra normal

 

1 minutt siden, hotfudge skrev:

Er det test fra normal?

 

Anonymkode: dd37f...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!😁

(og dette viser hvor elendige testene fra normal er...)

 

Anonymkode: 0c53a...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at testene fra normal gir svak strek lenge, det er mange som syns de er dårlig. Gratulerer med graviditeten 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Jeg har hatt en slik blødning som du beskriver da jeg egentlig ventet mensen i mine svangerskap. 

Anonymkode: 9a1a9...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...