Gå til innhold

Jeg skal snart dø 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.10.2019 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Hvis du er interessert i å bruke kost og tilskudd for å bli bedre av ME, sjekk ut Medical Medium, mye mer effektivt. Glad du merker effekt!

Anonymkode: 2384f...320

Det er veldig få som opplever å bli bedre av ME, og disse er isåffal en veldig liten prosentdel av pasienter...

Man vet jo ikke hva det er engang..

 

Og til TS: Du kan ikke gi deg! Du er sikkert lei av falskt håp, men du er her enda... det betyr noe.

Og ikke vær redd for å søke secondopinion , du har kanskje gjort dette allerde, men har bekjente som har blitt friske av nettopp dette. Det er ikke alltid leger er enige om hva som kan gjøres eller ikke...

Anonymkode: a8fb1...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kjære du. Dette var utrolig vondt å lese. Kreft er så vanskelig da den ikke bryr seg om alder.. Godt å høre at du har hatt et fint liv ❤️ Jeg er 21 år og mistet pappan min til kreft for 6 uker siden. Heldigvis er det ett godt helsevesen som hjelper til for å lindre plager. Håper du har ett godt nettverk rundt deg som kan støtte deg! Håper på det beste for det. Ikke vær redd for å prate om de vonde tankene. Jeg har en stor tro på at når vi forlater jorden så går vi opp til himmelen og får det bra der :) Den troa hadde pappa og, og det hjalp han en del. Ikke vær redd for å slippe ut følelsene! Ber for deg.

Anonymkode: 707eb...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.10.2019 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i begynnelsen av 30-årene som i fjor sommer fikk påvist uhelbredelig kreft. Kreften har nå spredt seg til skjelettet, og ifølge fastlegen har jeg kun måneder igjen å leve. Dette er så trist, jeg er en ung mann. Jeg har verdens skjønneste kone på 29 år og verdens nydeligste datter på snart 5 år. Disse to betyr alt for meg, og det er hjerteskjærende at jeg snart skal forlate dem for alltid. At jeg ikke får se når dattera vår begynner på skolen neste år. Vet egentlig ikke hva jeg vil med denne tråden her, tror bare jeg er ute etter noen trøstende ord. Ellers er jeg evig takknemlig for alt jeg har opplevd i livet, at jeg traff kona mi sommeren 2012, vi giftet oss i 2013 og fikk dattera vår i slutten av 2014. Og så ønsker jeg at kona mi gir dattera vår ekstra mye glede og omsorg når jeg ikke er her mer.

Anonymkode: ae526...5b1

🙏

Anonymkode: a6fb8...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig vondt å lese og jeg ''skjønner'' hvordan du har det mtp det å skulle få se dattera si vokse opp 😞
Jeg er en voksen mann som sitter på kontoret med tårer i øyekroken! Håper du klarer å nyte den siste tiden med din familie ❤️

Anonymkode: 3047a...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2019 den 17.59, AnonymBruker skrev:

Så du skal snart dø og bruker tiden din på å skrive på KG? Javel.

Anonymkode: dd7bd...822

Går det an å bli mer uempatisk og kynisk? Idiot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ Tenker på deg og dine. Ser at andre har kommet med gode råd om å ta opp video sammen med datteren deres og kona di også, skrive brev som datteren din kan lese senere når hun blir større. Og så vil jeg tipse om "Boken om meg" der du kan skrive ting fra ditt liv. Det kan være ting hun senere kommer til å lure på om pappaen sin og som mammaen ikke nødvendigvis kan svare på (din barndom f.eks.). Har gitt samme tipset til søsteren min som er gift med en som har fått uhelbredelig kreft, og har også for sikkerhets skyld gitt lignende bøker til mine foreldre og til mannen min - man vet dessverre aldri hva som kan skje.

Mange gode tanker til deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...