Gå til innhold

Jeg skal snart dø 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så trist at unge mennesker blir syke, får kreft og ikke får leve ut lengden på sitt liv. Min bror døde av kreft bare 39 år gammel og hadde da to små barn på 1 og 5 år. Det var fryktelig vondt for ham og familien vår og vite at han kom til å dø. Det var et stort tap å miste ham. Min mor sørget så mye at hun også fikk kreft og døde bare et halvt år senere. Det var en så stor sorg og å komme seg igjennom. Men det er prisen man betaler når man elsker noen og mister dem.  Sorgen og savnet smerter og kommer og går i bølger. Men med tiden går det bedre selv om savnet alltid vil være der. Opplevde overnaturlige hendelser og tror vi lever videre etter døden. Så vet at det er et gjensyn. 

Anonymkode: 34cb7...e13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt om Rain? Jeg har begynt på dette ifm kronisk sykdom. Søk Rain International. Veldig kraftfulle raw næringsdrikker som helbreder kroppen fra innsiden. Vet ikke om det kurerer kreft, men jeg blir gradvis friskere fra ME pga dette

Anonymkode: 66601...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om Rain? Jeg har begynt på dette ifm kronisk sykdom. Søk Rain International. Veldig kraftfulle raw næringsdrikker som helbreder kroppen fra innsiden. Vet ikke om det kurerer kreft, men jeg blir gradvis friskere fra ME pga dette

Anonymkode: 66601...fde

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, det er jo sant det personen sier.

Anonymkode: e2c19...f2f

Hva er sant? At han skriver på KG? Men det vet han jo, hvorfor skal noen opplyse om det? Og hva er galt med KG - vi er jo representanter for samfunnet!

ts, håper du har krefter til å skrive noen ord til din datter for fremtiden - skolestart det første kanskje.

Anonymkode: fccc1...16d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så trist at unge mennesker blir syke, får kreft og ikke får leve ut lengden på sitt liv. Min bror døde av kreft bare 39 år gammel og hadde da to små barn på 1 og 5 år. Det var fryktelig vondt for ham og familien vår og vite at han kom til å dø. Det var et stort tap å miste ham. Min mor sørget så mye at hun også fikk kreft og døde bare et halvt år senere. Det var en så stor sorg og å komme seg igjennom. Men det er prisen man betaler når man elsker noen og mister dem.  Sorgen og savnet smerter og kommer og går i bølger. Men med tiden går det bedre selv om savnet alltid vil være der. Opplevde overnaturlige hendelser og tror vi lever videre etter døden. Så vet at det er et gjensyn. 

Anonymkode: 34cb7...e13

Det var jo en oppløftende historie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om Rain? Jeg har begynt på dette ifm kronisk sykdom. Søk Rain International. Veldig kraftfulle raw næringsdrikker som helbreder kroppen fra innsiden. Vet ikke om det kurerer kreft, men jeg blir gradvis friskere fra ME pga dette

Anonymkode: 66601...fde

Alternativ medisin kurerer ikke kreft. En har heller ikke lov å anbefale en slik behandling av alvorlige sykdommer.

Anonymkode: dc381...b5d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind

Jeg ville laget noen videoer og skrevet noen brev til både kone og barn. 
 

Merket dem til barnets bursdag, konfirmasjon, giftermål etc.

Og til kona, brev som hun kan finne frem i tøffe tider fremover. Som at det er ok at hun møter en annen mann en dag. At hun ikke skal ha dårlig samvittighet og at du ønsker at hun skal huske deg med et smil og bli lykkelig.

Jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, men jeg vet at det er de som mister deg som må bærer sorgen resten av livet sitt. Og hadde det vært meg hadde jeg gjort alt i min makt for at minnene om meg skulle være smil, latter og alt det gode jeg hadde opplevd i livet mitt med dem. 

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du skal snart dø og bruker tiden din på å skrive på KG? Javel.

Anonymkode: dd7bd...822

Hva slags kommentar er det? Folk må få gjøre som de selv vil med tiden sin. Skal vi bestemme over din?

Anonymkode: 0f807...4ad

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt av å lese dette! Livet er så innmari urettferdig.. Jeg er rundt samme alder som deg, og det føles bare helt feil at noen så unge skal få uhelbredelig kreft..🙁

Det du bør gjøre nå er å skape så mange gode opplevelser og minner som barnet ditt kan ta med seg videre i livet. Finn på mange morsomme ting (hvis det går med helsa), utflukter osv.. Bare skap masse fine minner. Spill inn videoer hvor du sier du er glad i henne, fortell om ditt liv osv. slik at hun blir kjent med deg.

Mistet selv pappa da jeg var ung, men en del eldre enn 5 år, og jeg har så mange ubesvarte spørsmål. Det hadde vært en stor trøst om han hadde skrevet en minnebok eller spilt inn film.. Tror det vil bety mye for datteren din med årene å ha noe slikt.

Ønsker deg alt godt, sender deg varme tanker og håper på et mirakel om at du skal bli frisk!

Anonymkode: 7e1de...6f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette må være noe av det værste man kan oppleve. Det er absurd og uvirkelig... jeg tror at jeg selv ikke hadde klart å tro på det. Jeg har hørt mange historier om folk som har fått denne beskjeden også har dem overlevd alilkevel, om folk som har fått beskjed om at de aldri kan gå igjen og de tilogmed har hatt bevis på grunnene som gjør at man ikke kan gå igjen, altså at det er umulig!!! At de kan klare det igjen, men de har klart det! Vilje og det psykiske kan fikse de utroligste ting, men det er aldri noe garanti for det. 

Moren til en venninne av meg lå i koma, det var ikke noe aktivitet og de skulle til å slå av alt. Så våknet hun rett før og lever som aldri før, frisk som en fisk. Det var et mirakel. 

Jeg kan ikke si det sikkert, for jeg er ikke i din situasjon, men jeg tror kanskje jeg ville latet som at den beskjeden ikke har kommet, hadde tenkt at det kanskje kunne lurt kroppen min til å tro at jeg skulle overleve, for man kan faktisk bryte ned kroppen ved å tenke destruktive tanker. Når jeg var deprimert f.eks i 2 år så var jeg forkjølet hele tiden, var hoven i ansiktet, så ikke ut!! Var svart under øya uansett hvor mye eller lite jeg sov. Nå ser jeg super sunn ut og blir aldri forkjølet nå etter at jeg ble kvitt depresjonen. 

Vet ikke om noe av dette var til noe hjelp, bare noen tanker! 

Jeg kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for deg, selvom legene sier at det ikke er noe håp, så finnes det alltid et bittelite håp. Bare prøv å hold på det ❤ det KAN hjelpe! Og håpet kan dessuten om ikke annet hjelpe familien din i denne tiden også. Gjøre tiden litt bedre. 

Anonymkode: e08d8...3fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen var den som sa du har måneder igjen å leve??? Da ville jeg fått en second opinion fra spesialist på sykehuset. Det er ikke fastlegen sin jobb å ta den samtalen. Den taes på sykehuset. 

Anonymkode: 7a904...1cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor ble det av deg Ts? Her renner det inn med ord mens du bare har skrevet HI? Hmm....

Anonymkode: 1aaa5...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og har ME og du har dyr avføring. 

Driver å anbefaler jævla næringsdrikk til dødelig kreft, hvor vridd er du?

Anonymkode: 7e7a6...cc7

Jeg vet ikke noe om dødelig kreft, så beklager om jeg støtet noen. Jeg vet alt om ME, da. Og jeg har alltid takket og bukket for alle tips som kan hjelpe, og nettopp derfor fant jeg tilslutt noe som gjør meg frisk(ere). Vet at flere med kreft skriver inne på de gruppene Rain har - og de er fornøyd, mens mitt fokus har vært på de andre med ME der inne. Dyr avføring, jaja. Så lenge det gir resulterer. Mine resultater kan til og med ses på blodprøver (jeg har flere sykdommer enn ME), så det er ikke placebo eller noe sånt. 10 år i senga. 1 år siden jeg ble friskere pga det her. Jeg kan løpe, danse, sosialisere, leve, nyte livet!! Kanskje kan en som er svak av kreft få noen bedre siste måneder, sånn tenker jeg da. Men vi er forskjellige. Jeg er ikke vridd. Jeg er empatisk, hjelpsom og vet alt om livet med store smerter og ekstrem utmattelse. 

Anonymkode: 66601...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke noe om dødelig kreft, så beklager om jeg støtet noen. Jeg vet alt om ME, da. Og jeg har alltid takket og bukket for alle tips som kan hjelpe, og nettopp derfor fant jeg tilslutt noe som gjør meg frisk(ere). Vet at flere med kreft skriver inne på de gruppene Rain har - og de er fornøyd, mens mitt fokus har vært på de andre med ME der inne. Dyr avføring, jaja. Så lenge det gir resulterer. Mine resultater kan til og med ses på blodprøver (jeg har flere sykdommer enn ME), så det er ikke placebo eller noe sånt. 10 år i senga. 1 år siden jeg ble friskere pga det her. Jeg kan løpe, danse, sosialisere, leve, nyte livet!! Kanskje kan en som er svak av kreft få noen bedre siste måneder, sånn tenker jeg da. Men vi er forskjellige. Jeg er ikke vridd. Jeg er empatisk, hjelpsom og vet alt om livet med store smerter og ekstrem utmattelse. 

Anonymkode: 66601...fde

Står litt brukererfaringer med kreftpasienter her: https://www.welcometotheseedrevolution.com/rain-soul-cancer-testamonies/

 

Anonymkode: 66601...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig helbreder ikke "Rain" næringsdrikk kreft!! Det du har opplevd er placebo, fordi du i utgangspunktet ikke har ME. 

Anonymkode: e08d8...3fd

Har ikke sagt det helbreder kreft. Men at han kanskje kan få bedre dager med mer energi. verdt å lese om 😊

Jeg har hatt ME i 10 år. Grundig utredet, vært ekstremt syk. Lå to år på et mørkt rom. Siden har jeg tålt litt mer, men vært husbunden.

Placebo virker kun maks 3 måneder. Dette har virket i 1 år nå. 
 

Anonymkode: 66601...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ medisin kurerer ikke kreft. En har heller ikke lov å anbefale en slik behandling av alvorlige sykdommer.

Anonymkode: dc381...b5d

Har ikke sagt det kurerer kreft. Tenkte mer på om det kan gi vedkommende bedre dager.

Jeg ble tipset selv fordi noen visste jeg hadde ME. Jeg har heldigvis alltid takket for alle tips, aldri svart negativt. 99 % av alt jeg prøvde virket ikke eller gjorde meg varig dårligere. Dette har virket i 1 år nå. 

Anonymkode: 66601...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for helseskadelige råd, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...