Gå til innhold

Jeg skal snart dø 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg hadde visst jeg snart skulle dø så tror jeg absolutt jeg ville luftet tankene mine på internett og håpt på noen trøstende ord. Ikke alltid man ønsker å si alt eller hente all trøsten fra ens nærmeste. 

Uansett, utrolig stygt å slenge med leppa til trådstarter eller prøve å så tvil om trådstarter i en slik tråd. 

Endret av SVK
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du skal snart dø og bruker tiden din på å skrive på KG? Javel.

Anonymkode: dd7bd...822

Den der kunne du spart deg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne tråden er tull eller ikke jeg, men uansett så syns jeg det er trist å lese. Stor klem fra meg ts❤️❤️❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. En dødsdom skal ikke gies av fastlegen. Det er spesialistene på sykehuset som kan gi deg informasjon om hva som er gjennomsnittlig levetid. Råder deg til å prate med spesialistene, kanskje fastlegen har gitt deg feil informasjon. 
 

lykke til❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i begynnelsen av 30-årene som i fjor sommer fikk påvist uhelbredelig kreft. Kreften har nå spredt seg til skjelettet, og ifølge fastlegen har jeg kun måneder igjen å leve. Dette er så trist, jeg er en ung mann. Jeg har verdens skjønneste kone på 29 år og verdens nydeligste datter på snart 5 år. Disse to betyr alt for meg, og det er hjerteskjærende at jeg snart skal forlate dem for alltid. At jeg ikke får se når dattera vår begynner på skolen neste år. Vet egentlig ikke hva jeg vil med denne tråden her, tror bare jeg er ute etter noen trøstende ord. Ellers er jeg evig takknemlig for alt jeg har opplevd i livet, at jeg traff kona mi sommeren 2012, vi giftet oss i 2013 og fikk dattera vår i slutten av 2014. Og så ønsker jeg at kona mi gir dattera vår ekstra mye glede og omsorg når jeg ikke er her mer.

Anonymkode: ae526...5b1

Kondolerer😭 men hvem gifter seg etter et år sammen? Og hvorfor tviler du på at kona di ikke vil gi datteren din nok omsorg osv? Ikke frekt ment

Anonymkode: 94316...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kondolerer😭 men hvem gifter seg etter et år sammen? Og hvorfor tviler du på at kona di ikke vil gi datteren din nok omsorg osv? Ikke frekt ment

Anonymkode: 94316...a4b

Å herregud, er det virkelig mulig?!

Anonymkode: acdc8...157

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er en mann i begynnelsen av 30-årene som i fjor sommer fikk påvist uhelbredelig kreft. Kreften har nå spredt seg til skjelettet, og ifølge fastlegen har jeg kun måneder igjen å leve. Dette er så trist, jeg er en ung mann. Jeg har verdens skjønneste kone på 29 år og verdens nydeligste datter på snart 5 år. Disse to betyr alt for meg, og det er hjerteskjærende at jeg snart skal forlate dem for alltid. At jeg ikke får se når dattera vår begynner på skolen neste år. Vet egentlig ikke hva jeg vil med denne tråden her, tror bare jeg er ute etter noen trøstende ord. Ellers er jeg evig takknemlig for alt jeg har opplevd i livet, at jeg traff kona mi sommeren 2012, vi giftet oss i 2013 og fikk dattera vår i slutten av 2014. Og så ønsker jeg at kona mi gir dattera vår ekstra mye glede og omsorg når jeg ikke er her mer.

Anonymkode: ae526...5b1

Ts, jeg ønsker deg og dine alt godt den tiden du har igjen!❤️

Og jeg håper du kan tilgi menneskers ondskap, mangel på empati og uvitenhet, de vet bare ikke bedre selv, og de har ikke vært i din situasjon, enda..

Varm klem til deg!

Anonymkode: acdc8...157

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist😢 håper du får mange gode dager sammen med familien. Sender deg en stor og varm klem❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg varme tanker❤. Jeg tenker på deg fremmede! 

Anonymkode: 70b0f...0b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luna Llena skrev:

God bedring til deg, håper du en dag finner empati for andre mennesker.

Vel, det er jo sant det personen sier.

Anonymkode: e2c19...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig! (både situasjonen din og det at folk får seg til å skrive i denne tråden) 

Jeg må bare støtte meg til de som tipser om fasting her, jeg har veldig tro på fasting generelt da💪 Les deg opp på det, det er vert et forsøk tross alt💛

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det og har egentlig ikke ord for hvor jævlig og urettferdig livet kan være. Min dypeste medkjensle til deg og alle dine 💔

Vet ikke om du kjenner nettstedet Reddit, men der var det for en tid tilbake en tråd med en kvinne med en dødssyk mann som spurte om råd for hvordan de kunne få mest ut av den tiden de hadde igjen. Jeg linker det til oppdateringen (som dessverre er etter han døde) der kun sier noe om hvilke råd de fulgte og hvordan tiden ble. Det er en link i linken til hennes opprinnelige spørsmål og de mange gode rådene hun fikk. Kanskje du og din kone kan ta med dere noe derfra?

Og som en som mistet min mor i starten av 30-årene: 5 år senere har jeg glemt stemmen hennes. Jeg har glemt mange av faktene hennes og det er veldig trist å tenke på. Og jeg var voksen. Lag filmer til din datter. Fortell om livet ditt og gjerne om milepæler hun skal gjennom. Snakk om din første skoledag, din bestevenn i barndommen, hvordan det var å bo med dine foreldre, da du møtte din kone ++ Har du overskudd, kanskje du kan skrive et lite kort til hver bursdag til hun blir 18. Kanskje et til bryllupet og til hun får sitt første barn? 

Skriv ned hvordan du vil at begravelsen/bisettelsen skal være; det vil gjøre ting enklere for din kone i ettertid.

Og for din egen del: lev mest mulig mens du kan. Drikk og spis og opplev og omgi deg med mennesker du elsker 💕

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hjerteskjærende trist å lese. Ord blir litt fattige i slike stunder, men ønsker sende deg og dine mange varme klemmer og tanker❤️❤️❤️

Anonymkode: 347c4...86b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist ❤

Hat du tenkt på å skrive brev til de viktige dagene? Vet ikke hva som er værst, å dø plutselig eller å dø av langvarig sykdom. Men har alltid tenkt at sykdom gir tid til å ta farvel, noe som kan være til litt hjelp for de etterlatte. 

Håper du får noen gode dager, og noen dager som er passe gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Beklager å høre dette, er veldig trist!
Jeg mistet faren min på 10 år, jeg husker ham lykkelig. Alle øyeblikkene du ga datteren din vil bli husket med mye glede. Jeg skulle ønske et mirakel ville helbrede deg!
Jeg sender deg en stor klem og spend denne tiden med dem som liker deg og vil fortsette å elske deg resten av livet.👐

Ønsker deg veldig gode dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer😭 men hvem gifter seg etter et år sammen? Og hvorfor tviler du på at kona di ikke vil gi datteren din nok omsorg osv? Ikke frekt ment

Anonymkode: 94316...a4b

De som vet de skal dø, kan godt finne på å gifte seg - ganske smart måte å sikre sine etterlatte økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...