Gå til innhold

Jeg skal snart dø 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i begynnelsen av 30-årene som i fjor sommer fikk påvist uhelbredelig kreft. Kreften har nå spredt seg til skjelettet, og ifølge fastlegen har jeg kun måneder igjen å leve. Dette er så trist, jeg er en ung mann. Jeg har verdens skjønneste kone på 29 år og verdens nydeligste datter på snart 5 år. Disse to betyr alt for meg, og det er hjerteskjærende at jeg snart skal forlate dem for alltid. At jeg ikke får se når dattera vår begynner på skolen neste år. Vet egentlig ikke hva jeg vil med denne tråden her, tror bare jeg er ute etter noen trøstende ord. Ellers er jeg evig takknemlig for alt jeg har opplevd i livet, at jeg traff kona mi sommeren 2012, vi giftet oss i 2013 og fikk dattera vår i slutten av 2014. Og så ønsker jeg at kona mi gir dattera vår ekstra mye glede og omsorg når jeg ikke er her mer.

Anonymkode: ae526...5b1

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vondt å høre 💔 Livet er så sykt urettferdig iblant :-(  
Håper du får en fantastisk siste tid sammen med familien din ❤️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️ for en rørende trist lesning !! Sender varme tanker, selv om jeg vet ikke det hjelper noe særlig .. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal snart dø og bruker tiden din på å skrive på KG? Javel.

Anonymkode: dd7bd...822

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Dette var trist å høre.

Jeg vet jo ikke hvordan det er å leve med en slik diagnose. Du og dine nærmeste har min dypeste medfølelse.

Jeg håper du har krefter igjen til å oppleve noen fine ting sammen med familien din og skape noen siste minner. Jeg vet at andre har skrevet brev til barnet sitt som skal leses på deres runde dager, konfirmasjonsdag og bryllupsdag, kunne det være noe for deg?

Har du noen å prate med om det som står foran deg - døden, og kanskje angsten og smerten som dessverre ofte er dens følgesvenn?

:klem:til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du skal snart dø og bruker tiden din på å skrive på KG? Javel.

Anonymkode: dd7bd...822

God bedring til deg, håper du en dag finner empati for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese 😢💔 Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du har det nå, samme med kona og jenta di. Livet er så ufattelig urettferdig!

Vet ikke hva jeg skal si en gang.. Jeg sender dere alle tre en stor klem. Bruk tiden med hverandre godt ❤️

Anonymkode: aceb5...8a5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist😢. Håper du klarer å gjøre det beste ut av tiden du har igjen med dine kjære❤️.

Anonymkode: 35a23...d8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Luna Llena skrev:

God bedring til deg, håper du en dag finner empati for andre mennesker.

Det er ikke rart personen faller på den konklusjonen. I fjor var det ei som startet masse tråder om at hun skulle dø, det var bare løgn. Og det dukker opp sånne innimellom som blir slettet.

Anonymkode: 7a904...1cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist å lese og vanskelig å forstå helt ut for de fleste av oss. Det må være en fryktelig vond situasjon for dere alle. Det er nok en mager trøst, men selv om man selv forsvinner så lever man videre i hjertene til sine kjære, noe jeg selv forstod kanskje ikke helt før og følte at var bare ord. Men det er sant, alle de jeg er glad i og har mistet er med meg hver dag. Slik blir det også for din kone og datter og etter hvert barnebarn som får høre om morfar som var verdens beste mann. Du vil leve videre i de.  Jeg håper uansett dere får tatt vare på hverandre og skapt gode minner som din kone og datter kan ta med seg videre ❤️ 

ps. Ikke bry deg om sjelsfattige folk som svarer her, de er det ikke verdt å ofre en tanke på. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å lese Ts, men jeg syns det er veldig vanskelig med trøstende ord. Hva kan man tenke i en sånn situasjon?  Jeg vet ikke, men jeg vet at ting skjer. At alle dager teller. Det tror jeg ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...