Gå til innhold

Verste serie eller film


Scarlet Witch

Anbefalte innlegg

The Road (tror den heter det) med Viggo Mortensen. Den var fæl. Voldtekt scenen i Outlander sesong 1. Klarte ikke å se på 😫

Anonymkode: df40a...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, ja! Vi måtte se den i mediatimen (den gangen vi hadde mediefag og ikke medielinje) på videregående. Det er 19 år siden, og jeg syns fortsatt tanken på den senen er jævlig.

Anonymkode: fc1f7...a00

Noen som vil fortelle hva scenen dreier seg om? Har ikke sett den.

Anonymkode: 405d3...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen Under Sanden.

Jeg blir ikke så lett skremt/uvel av TV, men denne filmen ga meg et angstanfall som satt i kroppen i kanskje ti timer, fikk ikke til å sove. (jeg har bare opplevd slike anfall maks fem ganger i livet mitt)

En fantastisk bra lagd film, jeg likte virkelig effektene og stemningen som ble brukt. Men det var skikkelig ubehagelig å se hvordan guttene ble behandlet, ikke minst minene som sprengte.

Anonymkode: d086a...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en ny film å komme med: Joker. Vanskelig å se på til tider. En viktig, god og vond film.

Anonymkode: 93275...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2019 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Åh fyyyy ja! Helt hjerteskjærende på slutten der, den glemmer jeg aldri.

Anonymkode: a4bf1...f35

En kan ikke alltid ha en lykkelig slutt. Det var ikke akkurat idyllisk i disse konsentrasjonsleirene. Jeg synes filmen er et kunststykke.

Anonymkode: 48c69...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Scarlet Witch skrev:

Har vurdert å se Sweeney Todd så mange ganger, men har liksom aldri fått meg til å gjøre det. Ikke noe som anbefales, med andre ord? 😅

Sweeny Todd er jo en herlig film.

Anonymkode: 48c69...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Sweeny Todd er jo en herlig film.

Anonymkode: 48c69...d19

Virkelig? Jeg har hørt så delte meninger om den, så er neimen ikke sikker. Blir nok nødt til å se den selv for å finne ut av dette styret, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 gram. Har sett den to ganger og skal aldri se den igjen! Jeg ble ødelagt i flere dager etter jeg så den, begge gangene. 

Anonymkode: c45cb...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en scene i Kill Bill der bruden blir skutt i brystet med piler? Jeg drømte iallefall etter en slik scene i en film at jeg ble skutt i brystet med tusen bittesmå piler, og det var ingenting å gjøre med det, jeg måtte bare blø ihjel. Jeg kjenner faktisk den følelsen i brystet enda.

Har sett en del ekle filmer som jeg ikke vil se igjen, men glemmer dem heldigvis etterpå. Funny Games er vel noe av det verste jeg har sett. Og Blair Witch Project ga meg en veldig ekkel følelse etterpå selv om jeg ikke fikk det under selve filmen. Både jeg og venninna mi fikk en sånn "overnaturlig ondskaps-følelse" noen timer etter filmen.

Anonymkode: faf0a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2019 den 16.22, Scarlet Witch skrev:

Hvilken film eller serie er den verste du har sett? Tenker da ikke på filmer eller serier som du synes er dårlig laget, elendig plot eller sånne ting, men filmer eller serier som var ubehagelige å se.

For mitt vedkommende må det være episodene LuckyThe Inspiration og The Inspired av Criminal Minds. Hele serien her har jo en del ubehagelige episoder, men disse var skikkelig ille synes jeg. Slet med tanken på å spise kjøtt i flere uker etterpå.

Jeg har vel aldri vært mer skremt enn av hva jeg ble av serien Years and Years på hbo. Den var ikke en grøsser, men er en politisk serie om påvirkningen politikk har over en periode fra i dag og femten år fremover sett fra perspektivet til en familie i Manchester. 
Det som skremmer meg er hvor tett opp den er til dagens virkelighet og dystopien den beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Shantaram skrev:

Jeg har vel aldri vært mer skremt enn av hva jeg ble av serien Years and Years på hbo. Den var ikke en grøsser, men er en politisk serie om påvirkningen politikk har over en periode fra i dag og femten år fremover sett fra perspektivet til en familie i Manchester. 
Det som skremmer meg er hvor tett opp den er til dagens virkelighet og dystopien den beskriver.

Enig. Den var bra, men også svært ubehagelig. Jeg orket ikke se alle episodene. 

Anonymkode: c45cb...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett så mange grusomme filmer. Prøcer å unngå det. 

Husker ikke tittelen. Men handlet om ett par som bodde litt avsides, eller om de passer huset. Plutselig kom det ett annet ukjent par på besøk, og torturerte de, og drepte de tilslutt. Den var grusom! 

Anonymkode: 04550...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Den var bra, men også svært ubehagelig. Jeg orket ikke se alle episodene. 

Anonymkode: c45cb...b84

Jeg binget det jeg kunne og sto opp grytidlig før jobb så jeg kunne se siste episode(kunne ikke vente) 😄 Den skremte vettet av meg, men fy flate. Jeg tror ikke jeg har sett en bedre en heller. Helt ekstremt tempo da, som passer meg helt perfekt. :) Men skaperen har sagt det blir med sesong 1 og jeg støtter egentlig ham i det. 

Endret av Shantaram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The strangers.   Basert på sanne hendelser.   Det verste med filmen er at man ikke får vite hvorfor inntrengerene holder på som de gjør. Litt som med Funny Games. Ingen forklaring. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, SupaWoman skrev:

The strangers.   Basert på sanne hendelser.   Det verste med filmen er at man ikke får vite hvorfor inntrengerene holder på som de gjør. Litt som med Funny Games. Ingen forklaring. 

 

"Basert på ekte hendelser" er en subsjanger i horrorverden,så nei,den er ikke "ekte".

Det kom også en oppfølger tidligere i år/sent 2018..

Strangers - pray at night.

Anonymkode: 65207...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎10‎.‎2019 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Martyrs og Irreversible.

Anonymkode: daa51...13b

Irreversible er ganske ugrei, ja.

Gaspar Noé sin tidligere film "Alene mot alt" er også temmelig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SupaWoman skrev:

Fordi Wiki er jo kjent for sikre kilder..

Folk blir slaktet titt å ofte av psykopater,det er ikke ett unikum.

Som sagt er "basert på ekte hendelser" en subsjanger som ble født når de slapp Blair Witch Project..

Anonymkode: 65207...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...