Gå til innhold

Hva er galt med NRK TV nå??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du mener tror jeg? Jeg får opp alle episodene, men må trykke tilbake for å få dem opp.

Anonymkode: 29f4e...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva du mener tror jeg? Jeg får opp alle episodene, men må trykke tilbake for å få dem opp.

Anonymkode: 29f4e...2f4

Hvordan trykker du tilbake? 

Anonymkode: bc063...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan trykker du tilbake? 

Anonymkode: bc063...fcf

På den knappen der det står «innafor»

Anonymkode: 29f4e...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten på nettsiden på mobilen. Prøvde på appen nå, og der ligger alle episodene i en rad nedover.

Anonymkode: 29f4e...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå begynner jeg å lure på om jeg misforsto deg, haha. Hva mener du med episoder i hvert tema? 

Anonymkode: 29f4e...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå begynner jeg å lure på om jeg misforsto deg, haha. Hva mener du med episoder i hvert tema? 

Anonymkode: 29f4e...2f4

F.eks temaet med hun som har en onkel som er torpedo. Man får jo bare sett én episode av den, men er mange episoder. 

Anonymkode: bc063...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

F.eks temaet med hun som har en onkel som er torpedo. Man får jo bare sett én episode av den, men er mange episoder. 

Anonymkode: bc063...fcf

Nei, det er det ikke. Det er en episode på hvert tema, men episodene varer ofte opp mot en time eller mer.

Anonymkode: afa49...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det ikke. Det er en episode på hvert tema, men episodene varer ofte opp mot en time eller mer.

Anonymkode: afa49...348

Ehh jo, gå inn og se selv da. Feks pedofili temaet. Hvis du ser på slutten av den episoden som ligger ute, så skal det være flere episoder. Men de er ikke der. 

Anonymkode: bc063...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh jo, gå inn og se selv da. Feks pedofili temaet. Hvis du ser på slutten av den episoden som ligger ute, så skal det være flere episoder. Men de er ikke der. 

Anonymkode: bc063...fcf

Ok, noen går visst over flere episoder, men alt er der. F.eks den om pedofile, der fortsetter det i episoden som heter "monstrene og meg".

Anonymkode: afa49...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, noen går visst over flere episoder, men alt er der. F.eks den om pedofile, der fortsetter det i episoden som heter "monstrene og meg".

Anonymkode: afa49...348

Åja, da forstår jeg. Teit opplegg, skulle vært mer oversiktlig. Takk for oppklaringen!! 

Anonymkode: bc063...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...