Gå til innhold

Hvorfor eg jeg blitt så likegyldig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gikk gjennom ett samlivsbrudd for 1 år siden og etter dette har jeg følt meg kald og likegyldig. Før dette ble jeg svært fort forelsket og betatt, å lurer derfor på om noen vet om denne følelsen av å være kald går over? Har hatt en jeg holdt på med etter dette, han rotet med en jente foran meg. Brydde meg ikke. Nå holder jeg på med en annen som er på tinder og egentlig ikke er noe match for meg, følte litt for han i begynnelsen men nå bryr jeg meg ikke om han heller. Ønsker mest å være alene men samtidig ha noen. Før forholdet mitt hadde jeg også svært gode verdier og holdninger men nå kan jeg ligge med flere samtidig uten å føle noe dårlig samvittighet. Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Er over eksen men tenker ofte tilbake på det spesielle og fine vi engang hadde og lurer på om jeg blir å føle noe sånt igjen. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 60e71...25a

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Wow, det er som å høre meg!

Jeg driter i alt nå. Før var jeg en prektig, søt liten jente, nå kan jeg være med på orgier om det så skulle være. Jeg er så lei menn, og jeg er sikker på at det for tiden slår gnister ut av øynene på meg om jeg får øyenkontakt. Jeg føler meg som en tiger, men jeg er ikke på jakt, jeg jager dem bort fortere enn de kan si hei.

Anonymkode: e3cad...8f8

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...