Gå til innhold

Hvorfor vil ikke damer ha menn under 180 cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 23.10.2019 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 1,73. Har aldri blitt sjekket opp av ei dame, og har blitt avvist av hver eneste dame jeg har vært interessert i, så langt i livet. Så jeg skjønner hvor TS kommer fra, selv om tittelen på tråden naturligvis er latterlig. Kjærlighet er bare ikke for alle, og det finnes dessverre ikke en partner for alle. De av oss som er blant disse må innfinne oss med dette, og det kan være vanskelig. Vi er flokkdyr, så å akseptere at man må leve resten av livet alene kan være tungt å svelge.

Anonymkode: f4fb3...2b9

Ehm... jeg har samme høyde som deg og har vært sammen med flere, noe som beviser at det ikke er høyden din alene som er problemet. 173 er heller ikke ekstremt lavt.

Anonymkode: 71e23...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er genetisk nedarvet :

Professor i evolusjonsbiologi Eivin Røskaft ved NTNU forteller klikk.no at normalforholdet mellom menn og kvinner i gjennomsnitt er rundt 15 centimeter (lengde) og 15 kilo (tyngde). Og at nettopp derfor vil de fleste kvinner finne en partner som er større enn seg selv.

- Fra naturens side er menn både lengre og tyngre enn kvinner. Bak dette fenomenet er det en drivkraft som heter seksuell seleksjon. Hos de fleste dyr, inkludert mennesket, har det vært en kamp mellom hankjønn om å få gunst hos hunnene, sier han.

Videre forteller professoren at de mennene som var de beste jegerne, krigerne og kjemperne, ofte ble valgt av kvinnene.

https://www.abcnyheter.no/livet/2014/01/28/192224/derfor-vil-kvinner-ha-hoye-menn

 

Anonymkode: 8e3c4...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg gir opp lave menn og innser at jeg må date en mann som er høyere og sterkere enn meg. Det er jo det evolusjonen vil. 

Anonymkode: c5e7c...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 1,73. Har aldri blitt sjekket opp av ei dame, og har blitt avvist av hver eneste dame jeg har vært interessert i, så langt i livet. Så jeg skjønner hvor TS kommer fra, selv om tittelen på tråden naturligvis er latterlig. Kjærlighet er bare ikke for alle, og det finnes dessverre ikke en partner for alle. De av oss som er blant disse må innfinne oss med dette, og det kan være vanskelig. Vi er flokkdyr, så å akseptere at man må leve resten av livet alene kan være tungt å svelge.

Anonymkode: f4fb3...2b9

Kjæresten min er 1.65 tror jeg (vi har aldri diskutert høyde, men han er et par cm lavere enn meg). Eksen var 1.90. Min nåværende kjæreste er mye deiligere og flottere enn eksen, har flere venner og mer interessante ting å snakke om. Konklusjon; høyde har lite å si når man møter den rette. 

Anonymkode: fa9cd...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært sammen med noen over 1.80 🤷‍♀️ Mitt livs kjærlighet er 1.71 og jeg er 1.85 så det der stemmer ikke

Anonymkode: 01c1c...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig vil ikke ha menn under 180 fordi jeg er 182 selv. 

Anonymkode: ea725...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjæresten jeg hadde i 3 år som jeg var dødens forelsket i å anså som PERFEKT og mannen med STOR M var 178 cm. Jeg kommer aldri til å bli så forelsket igjen noen gang, selv ikke en som er 190 høy, nei. Jeg selv er 165. Verken jeg eller noen andre anså han som lav i det heletatt. Han har heelt gjennomsnittlig normal høyde for menn. Ser ut som en mann med normal vekst og utvikling. 

 

Anonymkode: 857fb...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...