Gå til innhold

Hvorfor vil ikke damer ha menn under 180 cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at menn er høyere enn meg og syns det gjør dem kjekkere, men dersom jeg liker noen som er lavere, så ville jeg ikke ha brydd meg om høyden. Dersom mannen er lavere enn meg, vel, det hadde vært litt turn-off, for å være ærlig. 

Anonymkode: 76173...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier faktisk å foretrekke litt lave menn, men etter å ha blitt dumpa noen ganger har jeg skifta mening. Virker som at de sliter med å ikke føle seg maskuline nok sammen med meg. Jeg er 170 og ikke særlig spinkel. 

Anonymkode: c5e7c...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar heller en mann på under 180, enn over. Og flertallet av de jeg har vært sammen med har vært under 180. 2 av de var kun 160 cm. Og begge de på 160 cm dro damer som noe annet rart.

Anonymkode: 91998...ef7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 1,73. Har aldri blitt sjekket opp av ei dame, og har blitt avvist av hver eneste dame jeg har vært interessert i, så langt i livet. Så jeg skjønner hvor TS kommer fra, selv om tittelen på tråden naturligvis er latterlig. Kjærlighet er bare ikke for alle, og det finnes dessverre ikke en partner for alle. De av oss som er blant disse må innfinne oss med dette, og det kan være vanskelig. Vi er flokkdyr, så å akseptere at man må leve resten av livet alene kan være tungt å svelge.

Anonymkode: f4fb3...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke høyden til mannen som avgjør. Det er hvorvidt han er ansiktspen og gjerne har håret i behold. En bra trent kropp spiller også inn. 

Anonymkode: 1be80...bbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke høyden til mannen som avgjør. Det er hvorvidt han er ansiktspen og gjerne har håret i behold. En bra trent kropp spiller også inn. 

Anonymkode: 1be80...bbb

Heldigvis så er ikke alle kvinner like opptatt av fasaden som det du er.

Anonymkode: f4fb3...2b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 1,73. 

Anonymkode: f4fb3...2b9

Aksel Hennie er 173. Tydeligvis ikke høyden det kom an på der :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sutre om høyden din, så kanskje du får deg dame.... 

Jeg har en kjæreste på 1,73. Og jeg kjenner menn ned i 160 cm med samboere.

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 2b90d...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å sutre om høyden din, så kanskje du får deg dame.... 

Jeg har en kjæreste på 1,73. Og jeg kjenner menn ned i 160 cm med samboere.

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 2b90d...784

Det er jo fordi disse mennene duger til å være forsørgere. Men aldri til f. eks. ONS.

Anonymkode: 207f8...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å sutre om høyden din, så kanskje du får deg dame.... 

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 2b90d...784

Skaff deg litt empati. 

Hilsen menneske.

Anonymkode: f4fb3...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Peanut said:

Aksel Hennie er 173. Tydeligvis ikke høyden det kom an på der :sleep:

Supert for Aksel!

Anonymkode: f4fb3...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden er vel ikke det viktigaste, vil nok si egenskaper er viktigere, men en vis sjarm må nok til.De sier høye herrer har større utstyr, men om det har så mye å si da, det må nesten damene uttale seg om

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS bør endre på spørsmålet sitt.

Hvorfor vil ikke NOEN damer ha menn under 180 cm?

 

Vel, muligens er det noe av samme grunnen til at noen menn vil ha blondiner. Eller blåøyde, eller brunøyde, eller små pupper, store pupper osv osv

 

Det kalles preferanser! Det er en individuell ting...

 

Anonymkode: 357fb...522

Nei, høyde og det se opp til er podet inn siden steinalderen. Hypergamiet dikterer tenningsmønsteret.

https://www.dagbladet.no/kultur/hypergamiets-problem/60199327

Høye menn er mest populært og fortrukket. Det er ingen eavisst handling fra kvinner. Ikke ders skyld heller. De liker nok sikkert en lav mann men forstår ikke selv hvorfor det ikke er noen tenning der.

Anonymkode: 11d65...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene som kun bryr seg om høyde, vil du ikke ha TS... Problemet løst. 

Anonymkode: 10ef0...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 1,73. Har aldri blitt sjekket opp av ei dame, og har blitt avvist av hver eneste dame jeg har vært interessert i, så langt i livet. Så jeg skjønner hvor TS kommer fra, selv om tittelen på tråden naturligvis er latterlig. Kjærlighet er bare ikke for alle, og det finnes dessverre ikke en partner for alle. De av oss som er blant disse må innfinne oss med dette, og det kan være vanskelig. Vi er flokkdyr, så å akseptere at man må leve resten av livet alene kan være tungt å svelge.

Anonymkode: f4fb3...2b9

Tviler på at dette kun er pga høyde. Du er jo høyere enn gjennomsnittskvinna på 1,67. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Virrevirrevapp said:

Tviler på at dette kun er pga høyde.

Ja, var litt det jeg forsøkte å vise, at det er lite trolig at det kun er høyden som er mitt problem, og at det derfor er andre ting for TS som også kan påvirke. 

Anonymkode: f4fb3...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er 197. Var litt rart helt i begynnelsen, nå elsker jeg det. 

Høyde har ingenting å si for meg så lenge jeg ikke er høyere enn mannen, faktisk kun fordi da føler jeg meg svær. Og det er det ingen damer som liker, rett og slett. Eller de aller færreste iallefall. At min kjæreste er 197 er en ren tilfeldighet, og hans høyde er noe jeg har tilvendt meg å like. 

Anonymkode: 835d5...320

Samme. Min eks er 198 cm. Det var bare rart for meg i starten. 

De fleste mennene jeg har vært med er vel ansett som lav. Alt fra 170-178. Jeg er selv 173. Nå foretrekker jeg nok at de er litt høyere, da jeg ikke ønsker å føle meg stor, men om det er med 1 cm eller 20 bryr jeg meg ikke om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart damer vil ha menn som er under 180 også. Ser da utallige par i det virkelige liv der menn ikke er høye. Mange har menn fra midtødten eller østeuropa der mennene er lavere enn her.

Anonymkode: be04c...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 1,73. Har aldri blitt sjekket opp av ei dame, og har blitt avvist av hver eneste dame jeg har vært interessert i, så langt i livet. Så jeg skjønner hvor TS kommer fra, selv om tittelen på tråden naturligvis er latterlig. Kjærlighet er bare ikke for alle, og det finnes dessverre ikke en partner for alle. De av oss som er blant disse må innfinne oss med dette, og det kan være vanskelig. Vi er flokkdyr, så å akseptere at man må leve resten av livet alene kan være tungt å svelge.

Anonymkode: f4fb3...2b9

Kjæresten min er en 173 og det var faktisk jeg som sjekka han opp. Høyde har aldri hatt stor betydning for meg. 

Ja vi er flokkdyr, og flere velger å gå etter de samme typene. Da blir utvalget snevert. Kjærlighet kan hvem som helst finne, om man bare er åpen for det. 

Anonymkode: 3f37d...61e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...