Jump to content
J1994

Alle gode ting er....?

Recommended Posts

J1994

6+0 i dag

3+ på digital i dag 👏 Er en liten trøst og et håp når jeg har så få symptomer. Eneste jeg kjenner på disse dagene er ømme pupper/brystvorter, og trøtthet innimellom. Vet det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha, men føler meg så lite gravid om dagen 😕

Dagene kan ikke gå fort nok til neste torsdag, da står tidlig ultralyd på timeplanen 🤰🤞

20191209_103423.jpg

Fortsetter under...

hotfudge

Så morro med 3+ på digital test! Tidlig i svangerskapet hadde jeg selv veldig få og svake symptomer, følte meg ikke gravid i det hele tatt.. Det er noe jeg faktisk har satt pris på i ettertid, for det ble tyngre for meg så raskt jeg kom over i 3. trimester 🤭 Nå føler jeg mer mer enn nok gravid! Haha.. Men jeg ser jo at man ønsker seg symptomer, man ønsker jo å føle på det lille nurket som vokser 😊 Ønsker deg masse lykke til på ultralyd neste torsdag!

J1994
16 minutter siden, hotfudge skrev:

Så morro med 3+ på digital test! Tidlig i svangerskapet hadde jeg selv veldig få og svake symptomer, følte meg ikke gravid i det hele tatt.. Det er noe jeg faktisk har satt pris på i ettertid, for det ble tyngre for meg så raskt jeg kom over i 3. trimester 🤭 Nå føler jeg mer mer enn nok gravid! Haha.. Men jeg ser jo at man ønsker seg symptomer, man ønsker jo å føle på det lille nurket som vokser 😊 Ønsker deg masse lykke til på ultralyd neste torsdag!

Takk for det! 🥰

Guest90

Åssen går det med deg?

har du lagd graviditets dagbok nå? Vil jo så gjerne følge deg på din vei❤️

J1994
16 timer siden, Guest90 skrev:

Åssen går det med deg?

har du lagd graviditets dagbok nå? Vil jo så gjerne følge deg på din vei❤️

Joda, alt bra med meg :) Grugleder meg og teller dager til TUL neste uke. Kjenner på symptomer innimellom, men kan ikke si jeg føler meg så veldig gravid 😛 Får vel bare nøye meg med at jeg er heldig i dette svangerskapet som har så lite symptomer ;)

Har ikke gjort det nei. Tenkte å spørre admin om jeg kanskje kunne flytte denne dagboken over til gravid-siden hvis alt ser bra ut på TUL :)

Guest90
2 timer siden, J1994 skrev:

Joda, alt bra med meg :) Grugleder meg og teller dager til TUL neste uke. Kjenner på symptomer innimellom, men kan ikke si jeg føler meg så veldig gravid 😛 Får vel bare nøye meg med at jeg er heldig i dette svangerskapet som har så lite symptomer ;)

Har ikke gjort det nei. Tenkte å spørre admin om jeg kanskje kunne flytte denne dagboken over til gravid-siden hvis alt ser bra ut på TUL :)

Så deilig da🙌🏼 Hvilken symptomer kjenner du da?🤔 Selvom det ikke er mye😝

Annonse

J1994
18 timer siden, Guest90 skrev:

Så deilig da🙌🏼 Hvilken symptomer kjenner du da?🤔 Selvom det ikke er mye😝

Trøtthet innimellom, også har jeg kjent en del på stikkinger og murringer ved eggstokker/livmor. Kjenner det liksom strekker på seg innimellom :) Puppene og brystvortene er sykt ømme og såre. Og matlysten er helt på bunn.. :P

Edited by J1994