Gå til innhold

Hvordan kan noen være så kald?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såret og lei meg. Kona hans fant ut om forholdet vårt, han innrømmet det ikke, hun fersket han. Rett før satt han og sa til meg hvor glad han var i meg og at han alltid kom til å tenke på meg. Etter hun fant ut forstår jeg at han ønsker redde ekteskapet sitt. Han har lenge vært usikker på om ham ville bli eller gå til meg, men jeg skjønner jo nå at han vil bli. Mye av usikkerheten hans som han har sagt til meg er at han er redd for å miste hus, hytte, hva folk vil si om han går. Jeg forstår at det hadde vært mye å gi opp. Og jeg skjønner nå at det var for mye og at jeg ikke kunne måle meg med «pakken» han og kona har sammen. Det jeg sliter med er hvor kald han er mot meg. Han som for to dager siden satt og sa hvor fint ett liv med meg ville vært, at han har så lyst, men tørr ikke. Hvor glad han er i meg og at jeg er i tankene hans hele tiden. For så to dager senere be meg holde meg langt vekk og aldri ta kontant igjen. Jeg er blokkert på alt som er og jeg sitter bare som ett stort spørsmålstegn. Jeg vet jeg kommer meg videre og jeg vet jeg en dag vil treffe en snill mann som setter meg som nummer en. Men jeg kan ikke fatte at ett menneske bare kan skru av alt av følelser bare sånn der. Hadde ikke kona tatt oss, hadde vi fortsatt. Han har til og med sagt at om han fortsetter med kona, kommer han til å være utro igjen. Jeg klarer ikke forstå at han kan være så kynisk og kald. Den fine mannen jeg ble så uendelig glad i, jeg tror aldri han fantes. 😢

Anonymkode: 5a2ae...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hint nummer en - 

Han er utro. Han svikter personen han har lovet evig troskap. Går bak ryggen hennes. Et ultimat tillitsbrudd. 

Man vet jo hva slags type det er snakk om allerede her. 

Anonymkode: 09736...4aa

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle han ellers gjøre? Han er tatt på fersken og har valgt hvor han skal satse. Å ikke være tydelig på det overfor deg hadde vært mer urettferdig enn det han gjør nå.  Hadde han vært varm og omtenksom hadde han oppnådd å holde deg varm og håpende. Ikke akkurat greit. Ikke akkurat greit overfor kona hans heller.

 

Få ting som er greit her, egentlig. Han et åpenbart en dust. Og jeg er litt overrasket over at du er overrasket. 

Se fremover! 

Anonymkode: bcf55...bf8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre at han er kald og avslutter hvis han må enn å holde deg lunken og på strå enda lengre. Nok nå.

Anonymkode: 9557a...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke å føle sympati med deg. Hva forventet du? Du fikk som fortjent egentlig. Håper han også får som fortjent og blir forlatt av konen sin. 

Anonymkode: 2f0cf...0ca

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det gir deg en lærepenge og at du finner deg en som ikke har partner fra før neste gang!

Anonymkode: b9539...657

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må nødvendigvis skru deg av for å gå videre med konen. Det er det beste for alle at han kutter tvert enn at det blir overlapping og mixed signals som gir deg håp om en fremtid med han. Hvem vet når du hadde blitt lei av å vente? Kanskje du hadde fått dårlig samvittighet om du hadde sett deg om etter en annen mann?

Å starte et forhold med en utro type er sjelden en god idé. Benytt sjansen til å komme over dette, finne deg selv, og kanskje etterhvert finne kjærligheten. En som er DIN! ❤️

Anonymkode: 833e5...d49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kaldt å ha et seksuelt forhold til noen andre, mens man er i et forhold. At noen i tillegg ønsker å ha   det trygt og godt hjemme, for å ligge rundt på partnerens bekostning må være det laveste av personlighetstrekk noen kan ha. 

Anonymkode: 773c1...a58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kutter all kontakt kan være det stikk motsatte av å være kald og kynisk. 
Hadde han fortsatt kontakten videre med deg så kommer du deg ikke videre, og det er jo mer kynisk. 
Vil du at han skal fortsette kontakte deg for å minne deg på hva du ikke kan få? 

Anonymkode: a2c0b...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like kald selv, som er i stand til å ha et forhold med en som er gift. Høres ikke ut som at du har dårlig samvittighet engang. Skam deg. 

Anonymkode: af8d9...84d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man kutter all kontakt kan være det stikk motsatte av å være kald og kynisk. 
Hadde han fortsatt kontakten videre med deg så kommer du deg ikke videre, og det er jo mer kynisk. 
Vil du at han skal fortsette kontakte deg for å minne deg på hva du ikke kan få? 

Anonymkode: a2c0b...d2b

Nei men måten det ble gjort på. Han kunne sagt «Jeg har valgt kona mi, beklager at jeg ga deg ett håp om oss, jeg kan ikke snakke mer med deg» men han var så kald. Sa det kun var sex til kona, ingen følelser, og sier at jeg må komme meg vekk! Han var så sint på meg, viste ikke ett snev av empati. Denne mannen har gitt meg håp, bedt meg vente på han mens han finner ut av ting, fortalt hvor fin fremtiden med meg ville bli, jeg måtte bare gi han litt mer tid. Så finner hun ut og så står han der å higer til hun foran meg å forteller at jeg kun var sex for han. Da er man faktisk kald og kynisk.

Anonymkode: 5a2ae...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men måten det ble gjort på. Han kunne sagt «Jeg har valgt kona mi, beklager at jeg ga deg ett håp om oss, jeg kan ikke snakke mer med deg» men han var så kald. Sa det kun var sex til kona, ingen følelser, og sier at jeg må komme meg vekk! Han var så sint på meg, viste ikke ett snev av empati. Denne mannen har gitt meg håp, bedt meg vente på han mens han finner ut av ting, fortalt hvor fin fremtiden med meg ville bli, jeg måtte bare gi han litt mer tid. Så finner hun ut og så står han der å higer til hun foran meg å forteller at jeg kun var sex for han. Da er man faktisk kald og kynisk.

Anonymkode: 5a2ae...5ef

 Beklager men det er som oftest slik det ender. Bare å lese alle disse utroskaps trådene.

Anonymkode: 773c1...a58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ellers skulle han gjøre? Det er enklere for begge å gå videre nå. Du hadde garantert kontaktet ham hvis du hadde hatt muligheten til det. Skjønner at det er kjipt, men det er nok til det beste.

Anonymkode: 3e2c5...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det er overraskende. Han er et rævhol som er utro. Klart han kan være rævhol mot andre kvinner enn kona også. Lykke til henne med å beholde søppelmannen sin. Vær glad du slapp unna. 

Anonymkode: 44c3c...509

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg ble helt sjokkert over at han kunne snu så fort. Han la i tillegg all skylden på meg og bagatelliserte forholdet overfor kona. Angrer den dag i dag på at jeg ikke sa det som det var, men karma tok han igjen til slutt...

Anonymkode: d472e...1f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men måten det ble gjort på. Han kunne sagt «Jeg har valgt kona mi, beklager at jeg ga deg ett håp om oss, jeg kan ikke snakke mer med deg» men han var så kald. Sa det kun var sex til kona, ingen følelser, og sier at jeg må komme meg vekk! Han var så sint på meg, viste ikke ett snev av empati. Denne mannen har gitt meg håp, bedt meg vente på han mens han finner ut av ting, fortalt hvor fin fremtiden med meg ville bli, jeg måtte bare gi han litt mer tid. Så finner hun ut og så står han der å higer til hun foran meg å forteller at jeg kun var sex for han. Da er man faktisk kald og kynisk.

Anonymkode: 5a2ae...5ef

Du har falt for elskerinnetalen... 

Han har bedratt og lyve for kona si ett år uten å bli tatt før nå. Så god løyner er han faktisk. Beklager TS, du har vært naiv. Han har lurt deg å, fortalt deg akkurat det han visste du ville høre for å holde på deg som elskerinne. Sånne menn gjør sånn. Du har blitt lurt. 

Anonymkode: e681a...20c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...