Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Noen som må feire jul alene i år?

Recommended Posts

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meld deg som frivillig på gamlehjemmet til bestemoren din! Det er grådig koselig å være på et sånt sted på julaften! Jeg var besøksvenn og det ene året spurte jeg om jeg kunne få være på aldershjemmet på formiddagen, de ansatte ble jublende glade og vi stelte i stand kos for dem som var der den dagen, selv julenissen kom på besøk!

Anonymkode: 3c8cf...c52

Ja det kan jeg gjøre 🙂 Håper bestemor er litt i form på julaften og ikke bare sengeliggende. Bare ringte du å spurte?

Anonymkode: 7c0a6...b75

Fortsetter under...

Guest jegerstoltmammatil
På 22.10.2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Veldig skeptisk til å feire jul med vilt fremmede men er jo bedre enn å feire alene. Hvordan finner jeg ut av hvem som er villig til å feire jul med fremmede? Noen Facebook sider?

Bor foresten i en liten by på Sørlandet 

Kjære TS. Send meg en mld,  men det er plass hos oss.

Edited by jegerstoltmammatil
fjrnet feil

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan jeg gjøre 🙂 Håper bestemor er litt i form på julaften og ikke bare sengeliggende. Bare ringte du å spurte?

Nei, jeg avtalte det på forhånd, jeg var nemlig med på ganske mye som en ekstra hjelper det året og dermed var jeg godt kjent med flere av de ansatte, deriblant aktivitøren som også skulle jobbe formiddagen på julaften😊

Anonymkode: 3c8cf...c52

malifika
På 22.10.2019 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Jeg skal feire jul med pul alene. Pattaya. 👍

Anonymkode: d049f...3c1

Æsj 🤮

AnonymBruker

Venniner eller naboer? Er ofte flere enn du trur som er aleine i jula

Anonymkode: ebdc5...7c0

AnonymBruker

Du kan jo legge ut en invitasjon på Facebook hvor du ber inn andre enslige  til deg på julaften? 

Anonymkode: 84c41...891

Annonse

AnonymBruker

Mange steder blir det arrangert julekveld for de som ikke har noen å feire med. Jeg vet ikke om det finnes noe slikt der du bor, men hvis du kunne tenke deg det kan du jo undersøke. Hør med det lokale Røde Kors for eksempel. 

Ellers er det jo "bare" en kveld. Sitter du alene får du lage deg noe godt og kose deg som best du kan. Du treffer kanskje moren din i romjula, så kan dere ha det hyggelig sammen da? 

Anonymkode: 27e0e...f5d

Fornuftig-mann

Jeg er såpass heldig at jeg har familie å feire med, og jeg syns jula er en virkelig fin tid, sånn egentlig..

Men å være i en familie uten noen barn føles likevel litt tomt og meningsløst i jula. 

AnonymBruker

Klem til deg! 
hvor gammel er du?

Anonymkode: 442fd...62f