Gjest *Fiona* Skrevet 24. mai 2005 #61 Skrevet 24. mai 2005 Jo, jeg har planer om å forbli singel en stund. Singel inntil det motsatte er bevist. Altså til jeg er overbevist. Om at det er en vinn vinn situasjon å være noe annet. Om det er familierelatert å ha fire barn med fire mødre - eh, det gjelder vel kun i stammesamfunn som praktiserer polygami...? *sniker forslaget tilbake på pulten og blafrer med øyevippene*
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #62 Skrevet 24. mai 2005 Dessuten er det greit med en sekretær av det motsatte kjønn. Vi vil også ha noe pent å se på.... :-? Da er det vel bare Mathias som fyller kvalitetskravet av dem som ikke allerede er belemret med statsrådposter (jeg har nok kapasitet hva rettskriving angår, men jeg ser ut som en dass. Dessuten er jeg statsminister)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #63 Skrevet 24. mai 2005 Jeg kunne overlatt Sandman til deg, Fiona, men han leker Jesus for tiden (alle snakker om ham, men ingen har sett ham)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #64 Skrevet 24. mai 2005 Mathias er enten 21 eller 81, så det går nok dessverre ikke Har ganske strenge krav der, skjønner du!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #65 Skrevet 24. mai 2005 Da har du herved min fullmakt til å skaffe din egen sekretær innenfor dine kravspesifikasjoner. Bare ikke du legger det store egget, er alt OK.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #66 Skrevet 24. mai 2005 Fint, legger frem en "stillingledigstraks" annonse, bare jeg får verpet frem alle kriteriene
Gjest *Fiona* Skrevet 24. mai 2005 #67 Skrevet 24. mai 2005 Jeg kunne overlatt Sandman til deg, Fiona, men han leker Jesus for tiden (alle snakker om ham, men ingen har sett ham) Ypperlig. Han fyller kriteriene mine og er i grunnen nokså lik den typen jeg har nå altså ikke-eksisterende. Men jeg er ikke den som griner lenge - tar gjerne nummer for nummer jeg, ikke avhengig av kontinuitet der. Som Singelminister vil jeg prioritere å sikre Morrabrød og Sirkus til damene, og jevn tilgang på, eh, Omsorg, til mennene...
Væren Skrevet 24. mai 2005 #68 Skrevet 24. mai 2005 Takk for ministerposten! Mitt motto blir helt klart: ULL TIL FOLKET!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2005 #69 Skrevet 24. mai 2005 :o Mathias er en mann i sin beste alder, og det er verken 21 eller 81!!
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2005 #70 Skrevet 24. mai 2005 Men det hadde jo ikke vært å forakte om han VIPS plutselig var 24-26 igjen Men da er det jo ikke så langt igjen til den alderen han egentlig bestitter, så who am I to complain
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #71 Skrevet 24. mai 2005 :o Mathias er en mann i sin beste alder' date=' og det er verken 21 eller 81!![/quote'] Jeg har skjønt det og i tråden om hvem du ville hatt sex med, så svarte jeg alle menn her inne (med visse unntak) over 25 år. not
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2005 #72 Skrevet 24. mai 2005 dette ER jo et kvinneforum, det er ikke lett å finne mulige sexpartnere her inne... Med mindre du gjør som meg, og hiver greeny og serox inn på lista ens!!
Superlammet Skrevet 24. mai 2005 #73 Skrevet 24. mai 2005 Takk for ministerposten! Mitt motto blir helt klart: ULL TIL FOLKET!!! Ække klar for sånt jeg as, er jo bare lammet! :o
Donnie Darko Skrevet 24. mai 2005 #74 Skrevet 24. mai 2005 Tenker jeg skal få sving på kirkemøtene fremover jeg. Mine første poster som ny kirkeminister vil være og gi statlig støtte til Vampyrjegere slik at de kan gå og slakte ned alle vampyr/goth fjortisene. Dernest vil jeg gjennoppta heksebrenningen med full offentlig støtte. Valgerd er åpenbart en heks så hun blir første på bålet til glede for alle. "nobody expects the spanish inqisition!"
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #75 Skrevet 24. mai 2005 Ikke for å klage eller no, men nå har jeg ligget under Trøffel siden denne tråden så sitt lys.Og selv om han med sin smekre muskuløse kropp ikke veier mer enn den bør er jeg ganske lita så dette begynner å bli i tyngste laget. Søker herved bistand snarest mulig..... Med vennlig hilsen bistandsminister Alwa
Væren Skrevet 24. mai 2005 #76 Skrevet 24. mai 2005 Klar eller ikke klar, fru Blom? Sitter man i regjering, eller gjør man? "Bæ, bæ, lille lam, har du noe ull?" "JA, JA, kjære barn, jeg har kroppen full!!!"
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #77 Skrevet 24. mai 2005 Ikke for å klage eller no, men nå har jeg ligget under Trøffel siden denne tråden så sitt lys.Og selv om han med sin smekre muskuløse kropp ikke veier mer enn den bør er jeg ganske lita så dette begynner å bli i tyngste laget. Søker herved bistand snarest mulig..... Med vennlig hilsen bistandsminister Alwa Hva? Ble 90 kilo muskler på en tidligere bokser for tungt? :o *pokker! Feil nick igjen!*
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #78 Skrevet 24. mai 2005 Såså, et vedtak er et vedtak. Ligg stille og la Væren gjøre jobben (og da assosierer jeg ikke til en annen tråd som du til stadighet skryter av)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #79 Skrevet 24. mai 2005 Tenker jeg skal få sving på kirkemøtene fremover jeg. Mine første poster som ny kirkeminister vil være og gi statlig støtte til Vampyrjegere slik at de kan gå og slakte ned alle vampyr/goth fjortisene. Dernest vil jeg gjennoppta heksebrenningen med full offentlig støtte. Valgerd er åpenbart en heks så hun blir første på bålet til glede for alle. "nobody expects the spanish inqisition!" Helt i tråd med valgløftene - jeg visste at jeg hadde fåt en handlingens mann på rett plass! Hekser (med unntak av Pulverheksa), tollere og fariseere skal få det like vanskelig som de hadde for omtrent 1975 år siden. Jeg sier som Sandman/Jesus: Ve den som setter seg opp mot Donnies vilje!
Gjest *Fiona* Skrevet 24. mai 2005 #80 Skrevet 24. mai 2005 Psssst! Bistand her! *tar litt av vekten til Overhodet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå