Gå til innhold

Samboer sa noe som har satt en demper på sexlivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke videre, nei, men muskulaturen svekkes med alderen. Er man over 25-30 så går det nedover med styrken, i hele kroppen, om man ikke passer på.

Anonymkode: 1400b...7b0

Ja, jeg skrev det, hvis du leste hele innlegget. Hvor seint eller tidlig det skjer, er nok litt individuelt. Menns penis blir forøvrig slappere med åra, den også. i forhold til TS' problemstilling, så kan faktisk mannens overvekt ha betydning, både fordi magefett vil "drukne" roten av penis, men også fordi den ekstra vekten hindrer blodtilstrømmingen til penis.

 

Endret av Roci
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Han sier selv han sa det pga sjalusi, at de gangene han føler jeg er vid så har det fått han til å tenke på andre gutter jeg har vært med..

Denne kommentaren har hvertfall ødelagt meg veldig, så ille at jeg vurderer å operere meg privat for «problemet». 

Anonymkode: 7bfd6...70b

😂 herregud så barnslig, for en ekkel fyr. Han må jobbe med seg selv

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roci skrev:

Ja, jeg skrev det, hvis du leste hele innlegget. Hvor seint eller tidlig det skjer, er nok litt individuelt. Menns penis blir forøvrig slappere med åra, den også.

Ja, ser det nå, beklager! 

Synes i hvert fall det er spinnvilt å skulle operere ting som ikke er det egentlige problemet. Da forskyver man bare problemet. 

Her er problemet at de to ikke er like kåt og tent på hverandre som før. En operasjon vil antageligvis ikke hjelpe det spøtt på akkurat det. 

Anonymkode: 1400b...7b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ser det nå, beklager! 

Synes i hvert fall det er spinnvilt å skulle operere ting som ikke er det egentlige problemet. Da forskyver man bare problemet. 

Her er problemet at de to ikke er like kåt og tent på hverandre som før. En operasjon vil antageligvis ikke hjelpe det spøtt på akkurat det. 

Anonymkode: 1400b...7b0

Enig med deg der :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Roci skrev:

Vagina blir ikke videre med mindre det foreligger en medisinsk tilstand eller man har født barn, den er like elastisk som en gummistrikk. Etter hvert som man blir eldre (men her er det snakk om fra 40-årsalderen og utover), vil muskulaturen i den bakre skjedeveggen svekkes, men det kan til en viss grad forebygges med knipeøvelser. 

Når en kvinne er opphisset og klar for sex, vil vagina bli noe videre, lengre og våtere. Motsatt, hvis kvinnen ikke er opphisset, interssert eller klar for sex, vil ikke dette skje. Noe å tenke på, kanskje?

Dama mi har alltid fått orgasme og blitt veldig våt. Vi har sex svært hyppig. Hun sier selv at hun føles videre ut enn før, så er ikke bare jeg som merker forskjellen. 

Selv etter en lang pause pga sykdom, så var den videre enn før. Hun sa selv uoppfordret at jeg hadde større penis enn de andre hun hadde hatt sex med, og at hun føler hun er blitt utvidet i forhold til før. Er ikke sånn at det ødelegger sexlivet helt, siden vi er kreative og finner på mye annet gøy i senga da, men savner jo litt å ha sex med henne sånn som hun var før avantil.

Anonymkode: 61815...2f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren din er en tulling på 140 kg som klager over sexen fordi han mener vaginaen din er for vid og ønsker at du skal operere deg trangere, i mellomtiden orker du ikke ha sex med han pga kommentaren, men fortsetter å gi han service i form av blowjbs som erstatning for sex, og senere sier du også at du har bare sex for hans skyld, egentlig....

Du har laaaaangt større og mer prekære problemer enn at du føler deg litt nedfor fordi samboeren glapp en uheldig kommentar om vaginaen din...........

Og ingen av de kan løses med en operasjon.........

Nesten så jeg tror noen bare driver gjøn med oss.

Anonymkode: 86d90...bd8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min sa det samme til meg og at jeg burde prøve knipeøvelser mens vi hadde sex. Men jeg sliter ennå siden det kunnet 1 år siden fødsel. Kniper alt jeg kan jeg, det kommer seg litt før hver dag, men det vil ta tid.

Anonymkode: 4a4a2...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samboeren min sa det samme til meg og at jeg burde prøve knipeøvelser mens vi hadde sex. Men jeg sliter ennå siden det kunnet 1 år siden fødsel. Kniper alt jeg kan jeg, det kommer seg litt før hver dag, men det vil ta tid.

Anonymkode: 4a4a2...650

Hva slags menn er dere sammen med? Blir stadig overrasket når jeg leser her på kvinneguiden. Må  tviholde på mannen min ser jeg, finnes mye dritt der ute tydeligvis. 

Anonymkode: 6e72f...89f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Han sier selv han sa det pga sjalusi, at de gangene han føler jeg er vid så har det fått han til å tenke på andre gutter jeg har vært med..

Denne kommentaren har hvertfall ødelagt meg veldig, så ille at jeg vurderer å operere meg privat for «problemet». 

Anonymkode: 7bfd6...70b

Du skal ikke operere en dritt. Det er HAN og KUN han som er problemet

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite gjennomtenkt kommentar. Gi han sexnekt og blowjobnekt ut året, så får vi se om pipen får en annen lyd:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags menn er dere sammen med? Blir stadig overrasket når jeg leser her på kvinneguiden. Må  tviholde på mannen min ser jeg, finnes mye dritt der ute tydeligvis. 

Anonymkode: 6e72f...89f

Fordi han spør om noe som kan gjøre sexlivet bedre for han? Hva har det å si?

Anonymkode: 4a4a2...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke å ha sex med han, blir kvalm ved tanken, men likevel gir du blowjobs? Hvordan klarer du det?

Anonymkode: 22853...ee8

Sikkert på grunn av det kjente fenomenet at kvinner vil unngå at menn blir sutrete fordi de ikke får sex :^)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren din er en tulling på 140 kg som klager over sexen fordi han mener vaginaen din er for vid og ønsker at du skal operere deg trangere, i mellomtiden orker du ikke ha sex med han pga kommentaren, men fortsetter å gi han service i form av blowjbs som erstatning for sex, og senere sier du også at du har bare sex for hans skyld, egentlig....

Du har laaaaangt større og mer prekære problemer enn at du føler deg litt nedfor fordi samboeren glapp en uheldig kommentar om vaginaen din...........

Og ingen av de kan løses med en operasjon.........

Nesten så jeg tror noen bare driver gjøn med oss.

Anonymkode: 86d90...bd8

Samme tenkte jeg 🤔 for jeg vet at ikke jeg ville gått med på noe sånt om mannen min hadde kommet med en sånn kommentar. Da trur jeg nesten jeg ville ledd av han !! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du.

Det er ikke nødvendig å ta en sånn operasjon. Det kan gi ganske kjipe komplikasjoner, og skal du liksom gjøre det igjen hvert andre år? Pluss etter at du har født om du blir gravid? Nei. Da hadde det hvertfall blitt komplikasjoner der nede, herregud.

I tillegg tror jeg ikke at du faktisk har blitt løs. Noen ganger slenger folk bare ut innfall de har, som de ikke engang har tenkt over, og nå traff det tydeligvis dessverre noe du var usikker på. Han sa også at han var sjalu, noe som bare er barnslig og i så fall bare er hans problem. Godt mulig han sa det for å gjøre deg enda mer usikker og føyelig faktisk.

For å forbedre sexen kan dere evt gå ned til 2-3 ganger i uka, så får han tid til å glede seg og bli litt gira. Han kan slutte å runke, og han bør seriøst slanke seg. Om det er noe problem her, så er det at han er overvektig, det gjør det mye vanskeligere å nyte sex.

Jeg pleier ikke å komme om jeg bare ligger der og dama sitter oppå, så det at du har klart det flere ganger om dagen i flere år tilsier at du er begavet på området.

Kjæresten din virker litt slapp og bortskjemt. Du kan si at han skal få seg en PT og begynne å løfte vekter, så kan dere ha sex når han kommer hjem. Du kan jo også slenge deg med om du vil så blir det sosialt, der er beste måten å gå ned i vekt, man blir fort hekta bare man kommer i gang og det er påvist at det gir en lykkerus og gir selvtillit noe som er bra for alle. Mye bedre enn å bare spise sukker og drittmat og ha så mye sex at man blir lei. Det er avhengighet, og nå blir det litt som at du "enabler" hans avhengighet.

Mann 29

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Problemet er jo ikke at du er for vid nedentil. Problemet her er at du har en mann med issues. Han blir sjalu under samleie fordi han kjenner du er kåt og tenker på at du har hatt menn før han!?!? Hører du selv hvor idiotisk det er? 
Det går ikke an å operere bort slike problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med underlivet ditt, TS. Skjeden fungerer som et elastisk strikk. Det strekker seg ut når nødvendig og deretter tilbake. I dette tilfellet så er det noe skjeden din som har vendt seg til penisen hans, noe som så klart gjør at man ikke føles like trang som i begynnelsen av forholdet. 

Mannen din er en ufølsom idiot som i tillegg mangler kunnskap om hvordan vaginaer fungerer. Om han kan si til deg at du burde gjøre knipeøvelser fordi du er for "løs" der nede, så burde vel du få lov til å si at han burde gjøre noen styrkeøvelser fordi du synes han har for mye fett på kroppen (og at du gjerne ville likt at han også gjorde litt av arbeidet). Eller kanskje du burde si at du ikke liker hvordan penisen hans har blitt så kort fordi han har lagt på seg altfor mye. 

I tillegg så vil jeg si at om du skulle ta en plastisk operasjon (noe jeg 100% fraråder deg å gjøre fordi det er bare tull, du er helt normal der nede), så er det iallefall han som skal betale!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hayworth

Fy faen for noen mannfolk dere forteller om her! Jeg hadde svart at "Neida jeg har ikke blitt vid, det er den halvslappe kukken din som har blitt mindre." Så hadde jeg bestilt meg en svær dildo. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hayworth skrev:

Fy faen for noen mannfolk dere forteller om her! Jeg hadde svart at "Neida jeg har ikke blitt vid, det er den halvslappe kukken din som har blitt mindre." Så hadde jeg bestilt meg en svær dildo. 

 

Det er faktigst undervurdert å se partneren knulle en stor dildo. Kan bli en blanding av sjalusi og kåthet, som kanskje får partneren til ts på andre tanker.😂 Er så mange måter å ha sex på, så hvis kun ei trang vagina er bra nok er det mange som blir skuffet. Lek og utforsk med hverandre er mye bedre og tilpass sexen etter beste evne. Ingen damer eller menn er like der nede, så bedre å finne gode løsninger istedet for å låse seg helt fast i et spor. Kjøp en sleeve til partneren din TS og varier med en stor dildo i tillegg til fingre og munn, så blir det bra.

Anonymkode: 61815...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man disse kvinnene som gir ut blowjobs når man klager på for vid vagina? Kanskje sjamanen kan komme å helbrede vaginaen for de onde åndene som har blitt påført av alle de slemme tissefantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var tenkeløs og angrer. Hun forstår og har tilgitt. Men hun er såret. Det blir jo ikke usagt uansett hva man gjør. Selvfølelsen forblir i kjelleren.

Kan folk slutte å eskalere? 

Dette handler ikke om å bli "skuls". Hun er ingen dørmatte av den grunn. Hun ønsker rett og slett ikke den type "krydret" forhold dere tydeligvis legger til grunn. Det ville ikke jeg gjort heller.

Det er ikke vondt blod mellom dem. De vet begge ikke hva de kan gjøre for å hjelpe henne ut av "kjelleren".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...