Gå til innhold

RFSU test tidlig - ugyldig eller gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen her hjelpe meg med å tolke denne? For mer ser det ut som begge strekene er grå. 

IMG_20191021_232926.jpg

Anonymkode: cf8d8...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt ikke gravid overhodet. Ser virkelig ingen strek her i det hele tatt? Ikke en gang en grå en. Du har sikkert bare testet for tidlig, ta en ny test om ett par dager. Håpet er ikke ute!

Anonymkode: ec2b5...3cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Definitivt ikke gravid overhodet. Ser virkelig ingen strek her i det hele tatt? Ikke en gang en grå en. Du har sikkert bare testet for tidlig, ta en ny test om ett par dager. Håpet er ikke ute!

Anonymkode: ec2b5...3cd

Det er jo to tydelige streker der. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen her hjelpe meg med å tolke denne? For mer ser det ut som begge strekene er grå. 

IMG_20191021_232926.jpg

Anonymkode: cf8d8...31f

Unnskyld men er du fargeblind? De er lilla.

Anonymkode: 2f195...2ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fargeblind, ja. Så den er positiv?

Anonymkode: cf8d8...31f

Nei, tviler på det. 

Anonymkode: a4d23...a79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at dere driver gjøn med meg. Jeg er fargeblind, ser mørkegrå streker, får høre her at de er lilla, men de er definitivt ikke røde slik det står på testen at de skal være. Sitter jeg da med et positivt resultat eller en ugyldig test?

Anonymkode: cf8d8...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, den er positiv.. TO streker = gravid.. Samma om de er grå eller lilla!

gratulerer :)

Anonymkode: 8b5e2...608

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de driver gjøn med deg. Den der er så ultrapositiv som det går an å få det. Hvis dette er en test tatt tidlig i syklusen ville jeg fundert på om du er lenger på vei enn du tror. 

Anonymkode: 4feef...9aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at dere driver gjøn med meg. Jeg er fargeblind, ser mørkegrå streker, får høre her at de er lilla, men de er definitivt ikke røde slik det står på testen at de skal være. Sitter jeg da med et positivt resultat eller en ugyldig test?

Anonymkode: cf8d8...31f

Det at du er fargeblind burde du skrevet i hovedinnlegget og uansett om du er fargeblind ser du jo veldig tydelig at det er to streker uansett om du ikke klarer å se farge på dem? Og med to streker, i alle fall så sterke og tydelige, er det jo ganske åpenbart at testen er positiv.

Jeg svarte med utgangspunkt at jeg tenkte du bare spøkte og gjorde litt narr av alle de her inne som poster bilder av helt klare positive tester og spør om de er positive eller negative. Regnet bare med  at du var fullt klar over at testen er så positiv som det omtrent er mulig få den.

Anonymkode: ec2b5...3cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at dere driver gjøn med meg. Jeg er fargeblind, ser mørkegrå streker, får høre her at de er lilla, men de er definitivt ikke røde slik det står på testen at de skal være. Sitter jeg da med et positivt resultat eller en ugyldig test?

Anonymkode: cf8d8...31f

Jeg føler at du driver gjøn med oss som poster bilde av en test som er så positiv som du kan få den, fargeblind er ikke blind. Og hvis du er fargeblind vet du vel uansett at du ikke ville sett røde streker som står på pakken, ettersom du skriver at du ser grå men ikke røde som det står det skal være? Eller er du blitt akutt fargeblind?

Anonymkode: 3e50b...10c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at du driver gjøn med oss som poster bilde av en test som er så positiv som du kan få den, fargeblind er ikke blind. Og hvis du er fargeblind vet du vel uansett at du ikke ville sett røde streker som står på pakken, ettersom du skriver at du ser grå men ikke røde som det står det skal være? Eller er du blitt akutt fargeblind?

Anonymkode: 3e50b...10c

Du må gjerne forsvare å oppføre deg som et anus. På bruksanvisningen i pakken, er et av resultatene som markerer ugyldig test til forveksling likt det jeg fikk. Samtidig står det på bruksanvisningen at man skal få rosa eller rød strek. Jeg fikk streker som var så mørke at jeg oppfattet dem som grå.

Til deg som mente at jeg burde skrevet dette i første innlegg: Jeg har ikke noe problem med sterke farger. Jeg ser enkelt om en genser er gul, blå, rød eller grønn. Men når farger blir veldig mørke eller veldig lyse, sliter jeg med å skille dem fra hverandre. Og lilla er dessuten ikke en farge som var nevnt i testen - der sto det rosa og lyserød. 

Jeg forstår at dere er bitre over at dere ikke kan befruktes, men det er både barnslig og slemt å ta det ut over andre mennesker på denne måten. Vi lever forøvrig heldigvis i en velferdsstat som ikke inkluderer studielån som opptjening til permisjonspenger, så hvis jeg skulle fått barn nå, ville jeg måtte leve på en inntekt som er ca. 45% av det jeg de facto har i dag. Da blir det, smertefullt som det er, abort. 

Takk til alle sure fjes som gjorde en grufull kveld og natt enda verre. Jeg håper det ga dere en viss form for glede. 

For å kommentere utsagnene som garantert kommer - årsaken til at jeg postet her og ikke et annet sted på forumet, var at alle googlesøk fikk meg til tråder hit. 

Ha en god kveld. 

Anonymkode: cf8d8...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne forsvare å oppføre deg som et anus. På bruksanvisningen i pakken, er et av resultatene som markerer ugyldig test til forveksling likt det jeg fikk. Samtidig står det på bruksanvisningen at man skal få rosa eller rød strek. Jeg fikk streker som var så mørke at jeg oppfattet dem som grå.

Til deg som mente at jeg burde skrevet dette i første innlegg: Jeg har ikke noe problem med sterke farger. Jeg ser enkelt om en genser er gul, blå, rød eller grønn. Men når farger blir veldig mørke eller veldig lyse, sliter jeg med å skille dem fra hverandre. Og lilla er dessuten ikke en farge som var nevnt i testen - der sto det rosa og lyserød. 

Jeg forstår at dere er bitre over at dere ikke kan befruktes, men det er både barnslig og slemt å ta det ut over andre mennesker på denne måten. Vi lever forøvrig heldigvis i en velferdsstat som ikke inkluderer studielån som opptjening til permisjonspenger, så hvis jeg skulle fått barn nå, ville jeg måtte leve på en inntekt som er ca. 45% av det jeg de facto har i dag. Da blir det, smertefullt som det er, abort. 

Takk til alle sure fjes som gjorde en grufull kveld og natt enda verre. Jeg håper det ga dere en viss form for glede. 

For å kommentere utsagnene som garantert kommer - årsaken til at jeg postet her og ikke et annet sted på forumet, var at alle googlesøk fikk meg til tråder hit. 

Ha en god kveld. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Den der kunne du spart deg for.

Anonymkode: 53b44...22c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører på med samme mynt. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Nei, du er bare nedrig, det er ikke humor. 

Anonymkode: f0183...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ikke ment som humor, og da jeg hylgråt på badet i natt var heller ikke kommentarene jeg fikk herfra spesielt morsomme. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke ment som humor, og da jeg hylgråt på badet i natt var heller ikke kommentarene jeg fikk herfra spesielt morsomme. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Det er leit å høre, men når du ikke gir alle fakta antar folk alltid det som er mest sannsynlig ut av det du skriver. Når du da skriver at  for deg ser det ut som begge strekene er grå, vil de aller fleste da tenke at du spøker fordi disse strekene er helt klart røde for dem. Det er helt naturlig at at de aller fleste trekker konklusjoner ut i fra den informasjonen de har og baserer seg på det som er mest sannsynlig. Som da i ditt tilfelle ville være at det var en spøk fra din side og ikke at du var fargeblind, da dette er mye mindre sannsynlig og ikke noe man ser på som en mulighet når man leser innlegget ditt. Spesielt ut i fra den informasjonen du har gitt der og måten du formulerer deg på. 

Ingen var ute etter å drive gjøn med deg eller tilsvarende, når man blir utsatt for sarkasme eller humor vil de aller fleste spøke tilbake. Og her var jeg helt sikker på at du spøkte ut i fra det som står i hovedinnlegget. Tenk over det neste gang du søker råd fra noen som ikke kjenner deg og ikke har all informasjonen du selv tenker er en selvfølge. 

Anonymkode: ec2b5...3cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne forsvare å oppføre deg som et anus. På bruksanvisningen i pakken, er et av resultatene som markerer ugyldig test til forveksling likt det jeg fikk. Samtidig står det på bruksanvisningen at man skal få rosa eller rød strek. Jeg fikk streker som var så mørke at jeg oppfattet dem som grå.

Til deg som mente at jeg burde skrevet dette i første innlegg: Jeg har ikke noe problem med sterke farger. Jeg ser enkelt om en genser er gul, blå, rød eller grønn. Men når farger blir veldig mørke eller veldig lyse, sliter jeg med å skille dem fra hverandre. Og lilla er dessuten ikke en farge som var nevnt i testen - der sto det rosa og lyserød. 

Jeg forstår at dere er bitre over at dere ikke kan befruktes, men det er både barnslig og slemt å ta det ut over andre mennesker på denne måten. Vi lever forøvrig heldigvis i en velferdsstat som ikke inkluderer studielån som opptjening til permisjonspenger, så hvis jeg skulle fått barn nå, ville jeg måtte leve på en inntekt som er ca. 45% av det jeg de facto har i dag. Da blir det, smertefullt som det er, abort. 

Takk til alle sure fjes som gjorde en grufull kveld og natt enda verre. Jeg håper det ga dere en viss form for glede. 

For å kommentere utsagnene som garantert kommer - årsaken til at jeg postet her og ikke et annet sted på forumet, var at alle googlesøk fikk meg til tråder hit. 

Ha en god kveld. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Så synd unødvendig og ondskapsfult og skrive noe slikt inne på et fora med prøvere.. 

Anonymkode: 76b98...c50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører på med samme mynt. 

Anonymkode: cf8d8...31f

Nei, det gjør du ikke. 

Fy faen, skam deg.. 

Anonymkode: 76b98...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...