Gå til innhold

«rier» hver kveld, mange dager på rad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har termin denne uka, og har de siste tre-fire kveldene begynt med vonde tak i magen på kvelden. Kommer uregelmessig, men relativt hyppig helt frem til jeg legger meg. Men jeg får sove, og det skjer ikke noe mer. På dagtid kjenner jeg ingenting. Har hatt masse kynnere siste ukene, men disse takene har en helt annen karakter enn kynnerne. Er vel noe modning på gang - men hvor lenge skal det drive på? Er jo ganske plagsomt, for det er ganske så vondt uten at det skjer noe mer liksom 🙄 Noen med erfaring? Førstemann kom med KS fire uker før termin, så er førstegangs på akkurat dette området 🙈 

Anonymkode: b7429...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vare en stund ja😬 jeg hadde det sånn om nettene i 2-3 uker med nr2. Hu kom ni dager over😆

Krysser fingrene for at det skjer noe snart😍

Anonymkode: 2b23c...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vare en stund ja😬 jeg hadde det sånn om nettene i 2-3 uker med nr2. Hu kom ni dager over😆

Krysser fingrene for at det skjer noe snart😍

Anonymkode: 2b23c...370

Æsj, var slike svar jeg fryktet 🙄🤨😂 Jeg er vel som førstegangs å regne når det gjelder modning og fødsel siden kroppen ikke kom så langt sist, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet 🙈 Håper jeg og 😍

Anonymkode: b7429...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, var slike svar jeg fryktet 🙄🤨😂 Jeg er vel som førstegangs å regne når det gjelder modning og fødsel siden kroppen ikke kom så langt sist, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet 🙈 Håper jeg og 😍

Anonymkode: b7429...a42

Trenger ikke å ta lang tid heller... med mine 2 siste barn hadde jeg maserier et par netter før fødsel.

Anonymkode: 2aba3...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke å ta lang tid heller... med mine 2 siste barn hadde jeg maserier et par netter før fødsel.

Anonymkode: 2aba3...da2

Håper jo det skjer noe snart, men skjedde ikke i går heller 🙄

Anonymkode: b7429...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine maserier begynte før jul og vi ringte føden 2 ganger fordi vi tenkte at nå er det i gang. Hun kom 18 Jan 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde rier fredagsmorgen fra 03.00 dro inn til føden da vi har lang reisevei. Under sjekk var det svake rier/kynnere og 1 cm åpning. Ungen kom til samme dag like etter 12.00 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, addict skrev:

Mine maserier begynte før jul og vi ringte føden 2 ganger fordi vi tenkte at nå er det i gang. Hun kom 18 Jan 😅

Æsj 🤣 Vil ikke ha slike svar 🙈🙈 Neida. Greit å vite at det ennå kan ta lang tid! Ble så gira når jeg kjente det første kvelden, og så har motivasjonen dalt for hver dag 🤭 

31 minutter siden, 19anonym96 skrev:

Jeg hadde rier fredagsmorgen fra 03.00 dro inn til føden da vi har lang reisevei. Under sjekk var det svake rier/kynnere og 1 cm åpning. Ungen kom til samme dag like etter 12.00 🤗

Men mine «rier» gir seg, jeg får sove og morgenen etter kjenner jeg ingenting :( 

Anonymkode: b7429...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj 🤣 Vil ikke ha slike svar 🙈🙈 Neida. Greit å vite at det ennå kan ta lang tid! Ble så gira når jeg kjente det første kvelden, og så har motivasjonen dalt for hver dag 🤭 

Men mine «rier» gir seg, jeg får sove og morgenen etter kjenner jeg ingenting :( 

Anonymkode: b7429...a42

Ja jeg vet, der er dritkjipt, men plutselig gikk vannet 11 dager før termin 😄 var nr 2 hos meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, addict skrev:

Ja jeg vet, der er dritkjipt, men plutselig gikk vannet 11 dager før termin 😄 var nr 2 hos meg da. 

Ja det er det! Håper «riene» gir god modning da så fødselen blir kortere og enklere i det minste 😁 Unødvendig å ha så pass med ubehag til ingen nytte 🤨 Men uansett greit å høre fra andre at det ennå kan ta tid, så blir forhåpningene litt mindre... Er nr. 2 for meg også, men fødemessig er det jo første gang for kroppen min siden forrige ble tatt med KS (antagelig) lenge før kroppen fikk forberedt seg 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: b7429...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det! Håper «riene» gir god modning da så fødselen blir kortere og enklere i det minste 😁 Unødvendig å ha så pass med ubehag til ingen nytte 🤨 Men uansett greit å høre fra andre at det ennå kan ta tid, så blir forhåpningene litt mindre... Er nr. 2 for meg også, men fødemessig er det jo første gang for kroppen min siden forrige ble tatt med KS (antagelig) lenge før kroppen fikk forberedt seg 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: b7429...a42

Håper det går bedre denne gangen og lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slike rier du beskriver de siste 5 døgnene før babyen kom😊

Anonymkode: 8c8a0...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, addict skrev:

Håper det går bedre denne gangen og lykke til! 

Det gjør det nok, tusen takk 😃 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde slike rier du beskriver de siste 5 døgnene før babyen kom😊

Anonymkode: 8c8a0...8fa

Takk for svar, håper det stemmer for meg også 🙈 Er på kveld 4-5 nå med disse takene...

Anonymkode: b7429...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det nok, tusen takk 😃 

Takk for svar, håper det stemmer for meg også 🙈 Er på kveld 4-5 nå med disse takene...

Anonymkode: b7429...a42

Spennende! For min del ble de sterkere og sterkere for hver dag og de varte hele natten frem til morgenen hvor de dabbet av, helt til dag nummer 5 hvor de plutselig ikke ga seg og jeg var i aktiv fødsel! Du har jo i tillegg termin denne uka så jeg vil tro det ikke er så lenge igjen før du har babyen din.Lykke til! :) 

Anonymkode: 8c8a0...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...