Gå til innhold

Når legger mannen din seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte jeg har jobb seint og kan ikke legge meg tidlig. Vi ligger i stuen begge to siden ungen har soverommet og vi har bare en to romsleilighet, dermed vekker han meg hver morgen og når han legger meg må jeg sitte i halvmørket i stuen

Anonymkode: 3559e...4aa

Problemet er altså at dere er trangbodd, og at du jobber ukurante vakter. Du trenger en bedre jobb, og dere trenger en større bolig. Hva med videreutdannelse?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet er 18 år

Anonymkode: 3559e...4aa

Da har dere muligens bare ett år igjen av trangboddtiden, når ungen reiser ut til jobb eller universitet. Hvis ungen fortsetter å bo hjemme  når hen får seg jobb, så har dere med denne ekstra inntekten råd til større bolig.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ni😂 jeg legger meg 01. Alenetid haha 

Anonymkode: 8ec36...83c

Han trenger mye søvn for å fungere. Han må opp klokka 0530. Jeg trenger 5 timer. 

Anonymkode: 8ec36...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg ofte samtidig som mannen, selv om han skal opp kl 04.30 og sovner 21. Er viktig med en kosestund også i hverdager. 

Jeg irriterer meg ikke over andres sovevaner, eller at de kler på seg på morgen. Slike ting bør man faktisk gå i seg selv å fikse. Folk må få sove.

Anonymkode: d6b52...6b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss alltid sammen .. mellom 23-23.30. Det har vi gjort i alle de 13 åra vi har vært sammen. Med noen unntak selvsagt 😀

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han legger seg når jeg jager han iseng😁 Han har en uvane med å sovne i godstolen, da får han beskjed om hvorfor ikke heller gå å legge seg? "vil ikke ligge alene, må vente på deg" får jeg gjerne til svar. Jeg kan legge meg alt mellom 21 og 24, vi er oppe kl 06. Han er mer som ett murmeldyr, godt sovehjerte. 

Anonymkode: 760a1...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte jeg har jobb seint og kan ikke legge meg tidlig. Vi ligger i stuen begge to siden ungen har soverommet og vi har bare en to romsleilighet, dermed vekker han meg hver morgen og når han legger meg må jeg sitte i halvmørket i stuen

Anonymkode: 3559e...4aa

😲

Endret av Gurugerd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg rundt midnatt, han legger seg rundt 02 eller 03, avhengig av når han er hjemme etter jobb (jobber mye senvakt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte jeg har jobb seint og kan ikke legge meg tidlig. Vi ligger i stuen begge to siden ungen har soverommet og vi har bare en to romsleilighet, dermed vekker han meg hver morgen og når han legger meg må jeg sitte i halvmørket i stuen

Anonymkode: 3559e...4aa

Høres ut som plass er et større problem enn når dere legger dere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, I Grosny skrev:

Problemet er altså at dere er trangbodd, og at du jobber ukurante vakter. Du trenger en bedre jobb, og dere trenger en større bolig. Hva med videreutdannelse?

 

5 timer siden, I Grosny skrev:

Da har dere muligens bare ett år igjen av trangboddtiden, når ungen reiser ut til jobb eller universitet. Hvis ungen fortsetter å bo hjemme  når hen får seg jobb, så har dere med denne ekstra inntekten råd til større bolig.

 

4 timer siden, Gurugerd skrev:

😲Høres ut som det er behov for større leilighet spør du meg! 

IGJEN, vi må bo slik en periode, hvorfor trenger dere ikke å vite Det er ikke relevant som sagt. Har flyttet fra et større hus som jeg solgte, så leiligheten er det noe vi skal bo i ei tid

Anonymkode: 3559e...4aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, gjest_______ skrev:

Samboeren min legger seg fra 00:30-04, utrolig irriterende, da han alltid vekker meg når han legger seg! Som gjør at jeg får svekket søvnkvalitet, er mye sliten fra før. Synes også det er kjipt å ikke ha en kosestund før vi legger oss, snakke i sengen osv...

Aldri giddet dette jeg, dette er dumpegrunn. Ikke gjør deg selv så vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg 21.30ish, det samme gjør jeg. Jeg var senere oppe før vi ble samboere, men har tilpasset meg han, deilig med nok søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

IGJEN, vi må bo slik en periode, hvorfor trenger dere ikke å vite Det er ikke relevant som sagt. Har flyttet fra et større hus som jeg solgte, så leiligheten er det noe vi skal bo i ei tid

Anonymkode: 3559e...4aa

Det er samme om dere må bo sånn eller ikke, det er jo tydelig at det er det som er grunnen. Du kan ikke skylde på hans leggetider, når det er hvordan dere bor som er problemet.
Og uansett, kanskje din leggetid er et problem for han også. Du kan ikke diktere at han skal være lenger våken om han trenger mye søvn. 

Anonymkode: 2c38b...235

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss sammen i 22-24-tiden. Viktig med nattakos 😍 Står begge opp i 6:30-7:30-tiden. Passer på å ikke bråke for den som skal stå opp sist.

Anonymkode: 65684...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

han står opp kl halv syv og begynner å romestrere og da får jeg ikke sove mer og dagen blir litt ødelagt for min del

Anonymkode: 3559e...4aa

Synes faktisk han står seint opp for å være lærer. 

Anonymkode: acfb2...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

IGJEN, vi må bo slik en periode, hvorfor trenger dere ikke å vite Det er ikke relevant som sagt. Har flyttet fra et større hus som jeg solgte, så leiligheten er det noe vi skal bo i ei tid

Anonymkode: 3559e...4aa

Hvis du er masete eller i dårlig humør så kan det være en grunn til at gubben legger opp døgnet for å få mer alenetid. Trangboddhet er også noe som skriker etter alenetid. Det finnes mental trangboddhet , fysisk trangboddhet og begge to trangboddhetene oppå hverandre.

Nå skal jeg endelig svare på spørsmålet ditt. Jeg legger meg ofte klokka 23, noen ganger 21 eller 22 og det kan også bli så sent som 0045.  I går la jeg meg 2200. Er jeg trøtt kan jeg legge meg tidlig. Noen ganger legger jeg meg 21 og begynner å lese i ei bok.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo at jeg syter uten grunn, da flere av dere legger dere i samme tid. Det er sikkert jeg som er urimelig. Vurderer å flytte for meg selv, siden jeg blir sliten av dette når vi har så forskjellige arbeidstimer og tider

Anonymkode: 3559e...4aa

Problemet er vel kanskje ikkje at han legg seg tidlig/står opp tidleg, men at de søv i stova?

Anonymkode: c8e59...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står opp omtrent kl 7, og legger seg mellom kl 22 og 00. Her er det jeg som legger meg sent, mellom 02 og 04, da det er da jeg er ferdig på jobb. Det er ikke noe problem for oss å legge oss til ulike tider, det tok et par uker så sluttet jeg å våkne av hans alarm om morgenen, og han våkner ikke av at jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone og jeg legger oss alltid sammen, på tross av at vi har veldig forskjellig ukeplan 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...