Gå til innhold

Vanskelig mann


Gjest Lulia

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer med en mann. Han er utenlandsk.. Må ha råd. Han klager om jeg ikke handler bra nok, sur om det ikke er frukt en dag. Kaller meg dum. Vekker meg også når han har fri. 0130 gjerne. Voldelig er han og. Veldig moro.  Skal bestemme alt, egoistisk.Vi har felles barn. Jeg orker ikke være trøtt pga.han neste dag. Han skjønner ikke dette...lei av han. Vi krangler jevnlig pga.dette. i 2 år...Hva gjør jeg?? Litt vanskelig å gå men tror jeg må nå..empati mangler han......og nå nettopp gå jeg han hysjtegnet pga.at han pratet høyt i tlf. Han vet at barnet vårt sover nå, da kommer han oppi ansiktet mitt, stirrer meg inn i øynene og be meg si unnskyld, da sa jeg at ikke gjør sik, og at nei vi må respektere hverandre, det blåser han bare av. Så nå har han kranglet om frukt, pluss nå dette, på under 2 timer.......

Endret av Lulia
Helt nødt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Norge er det ikke vanskelig å gå. Det handler bare om du har styrke nok til å gjøre det.

..Og det høres mer ut som at han er «dum», ikke du.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne menn er ikkje noko å samle på. Om han konstant hakkar på deg så er det berre for deg å komme deg vekk.

Anonymkode: cac6a...d48

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner meg vel i det fordi er litt redd for å bli alene...Men sa til han at krangler vi en gang til, så går jeg. Håper jeg er sterk nok. Han har liksom ikke feil han..

Endret av Lulia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lulia skrev:

Jeg er samboer med en mann. Han er utenlandsk.. Må ha råd. Han klager om jeg ikke handler bra nok, sur om det ikke er frukt en dag. Kaller meg dum. Vekker meg også når han har fri. 0130 gjerne. Voldelig er han og. Veldig moro.  Skal bestemme alt, egoistisk.Vi har felles barn. Jeg orker ikke være trøtt pga.han neste dag. Han skjønner ikke dette...lei av han. Vi krangler jevnlig pga.dette. i 2 år...Hva gjør jeg?? Litt vanskelig å gå men tror jeg må nå..empati mangler han......

Du blir, selvfølgelig. Så andre kvinner slipper å oppleve det samme med han. 

På godt norsk så kalles det å ta en for laget. Kvinnene altså. 

Anonymkode: 4dcf2...470

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir, selvfølgelig. Så andre kvinner slipper å oppleve det samme med han. 

På godt norsk så kalles det å ta en for laget. Kvinnene altså. 

Anonymkode: 4dcf2...470

Haha, det skal jeg. Spøk til side. Men jeg kjenner at slik jevnlig hakking, det er pyton...dette er vanskelig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Lulia skrev:

Jeg finner meg vel i det fordi er litt redd for å bli alene...Men sa til han at krangler vi en gang til, så går jeg. Håper jeg er sterk nok. Han har liksom ikke feil han..

Jeg tror dessverre at mange, både kvinner og menn, vil oppfatte dette som en ganske tom trussel etterhvert. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke finn deg i det. Husk at barn lærer av det og dette vil du ikke lære barna at er ok. Kom deg vekk fra denne fyren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med han? Han er jo bare en klamp om foten til både deg og resten av familien.

Anonymkode: 7c412...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lulia skrev:

Jeg er samboer med en mann. Han er utenlandsk.. Må ha råd. Han klager om jeg ikke handler bra nok, sur om det ikke er frukt en dag. Kaller meg dum. Vekker meg også når han har fri. 0130 gjerne. Veldig moro.  Vi har felles barn. Jeg orker ikke være trøtt pga.han neste dag. Han skjønner ikke dette...lei av han. Vi krangler jevnlig pga.dette. i 2 år...Hva gjør jeg?? Litt vanskelig å gå men tror jeg må nå..

Kjære deg, det er ikke du som er dum. Hvorfor vekker han deg 0130? For å få mat? eller sex? Om du har et ekstra rom ville jeg lagt meg der og låst døra.

Er han voldelig eller kan komme til å skade deg om du sier at nå vil du flytte ut? 
om du er i tvil om det bør du oppsøke et krisesenter i kommunen din.
Du må bare sende meg en pm om du trenger hjelp til å finne kontaktinfo til krisesenter el. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaisada skrev:

Kjære deg, det er ikke du som er dum. Hvorfor vekker han deg 0130? For å få mat? eller sex? Om du har et ekstra rom ville jeg lagt meg der og låst døra.

Er han voldelig eller kan komme til å skade deg om du sier at nå vil du flytte ut? 
om du er i tvil om det bør du oppsøke et krisesenter i kommunen din.
Du må bare sende meg en pm om du trenger hjelp til å finne kontaktinfo til krisesenter el. 
 

Han vekker meg før å kose litt Ja gjerne...uff dette er irriterende...har foreslått eget rom. Skal se hvordan dette funker...gir han en liten stund til....da går jeg om han hakker mer....får vondt i magen når han kommer hjem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva slags utenlandsk bakgrunn har denne personen? Er det vanlig å oppføre seg sånn der han kommer fra?

Anonymkode: 72819...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lulia said:

Jeg er samboer med en mann. Han er utenlandsk.. Må ha råd. Han klager om jeg ikke handler bra nok, sur om det ikke er frukt en dag. Kaller meg dum. Vekker meg også når han har fri. 0130 gjerne. Voldelig er han og. Veldig moro.  Skal bestemme alt, egoistisk.Vi har felles barn. Jeg orker ikke være trøtt pga.han neste dag. Han skjønner ikke dette...lei av han. Vi krangler jevnlig pga.dette. i 2 år...Hva gjør jeg?? Litt vanskelig å gå men tror jeg må nå..empati mangler han......

Han er fra Marokko?!

Anonymkode: d2a97...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva slags utenlandsk bakgrunn har denne personen? Er det vanlig å oppføre seg sånn der han kommer fra?

Anonymkode: 72819...0f9

Jeg vet ikke hvor vanlig denne oppførselen er...Men mennene bestemmer vel der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lulia skrev:

Jeg vet ikke hvor vanlig denne oppførselen er...Men mennene bestemmer vel der.....

Dette vil du finne i etnisk norske familier også, f.eks med tilknytning til kristne sekter og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Lulia skrev:

Ikke marokko nei

Midtøsten da?

Anonymkode: 72819...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kaisada skrev:

Kjære deg, det er ikke du som er dum. Hvorfor vekker han deg 0130? For å få mat? eller sex? Om du har et ekstra rom ville jeg lagt meg der og låst døra.

Er han voldelig eller kan komme til å skade deg om du sier at nå vil du flytte ut? 
om du er i tvil om det bør du oppsøke et krisesenter i kommunen din.
Du må bare sende meg en pm om du trenger hjelp til å finne kontaktinfo til krisesenter el. 
 

Takk. Jeg prøver å komme til enighet med han. Ikke lett men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...