Gå til innhold

Jeg dør innvendig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gift mann som nå har vært gift i 2 år. Jeg holder meg i form, ser høvelig ok ut og er veldig tilstede hjemme samt at jeg ofrer alt av fritid for barna mine. Jeg bidrar i hjemmet og pusser opp boligen. Holder meg unna alkohol bortsett fra hvis det er noen store happenings, noe som kanskje skjer 2 ganger i året. Jeg føler jeg gjør alt riktig - Dama er uansett usikker på hva hun vil videre... Om hun vil fortsette ekteskapet da hun fikk smaken på bylivet da hun ble med sin single venninne ut. Kom hjem 05:00 på morgenen og etter det følte jeg at alt bare raste sammen. Til og med min svigermor sier at hun ikke synes spesielt om denne venninnen da det virker som hun har dårlig innflytelse på kona. 

Nå er det slik at jeg er en ganske aktiv type ellers (downhill, snowboard, alpint, trening generelt, og nå mma) - Trening osv gjør jeg gjerne før jobb slik at det ikke går utover vår tid sammen på kveldene, og downhill etc gjøres når vi trenger tid fra hverandre (da er hun på vinkveld o.l). Er også veldig på dette med å overraske dama og føler jeg gjør alt riktig, men uansett er det ikke bra nok. 

Jeg vil virkelig være med dama, men hva faen... Er det slik at spenning trumfer trygghet og familieliv? Og som tittelen beskriver, jeg dør innvendig og har det helt jævlig for tiden. Hun klarer ikke å gi meg et klart svar på hva hun vil videre, så føler jeg sitter på gjerdet og venter på en avgjørelse om framtiden min (og familien sin) - Hva mener dere jeg bør gjøre? 

Jeg vil jo ikke være den som går, men det kommer vel til et punkt hvor jeg må sette ned foten hvor jeg så krever å få et svar...?

Anonymkode: 55dae...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klassisk at hun kommer til å angre det hun er i ferd med å ødelegge! Tipper at hun har fått litt hetta for å bli gammel og satt og ikke helt skjønner hva hun driver med.

Kanskje du burde sette hardt mot hardt og be henne flytte ut en periode? Så hun kan skjønne hva hun ofrer? Det er ikke greit at hun har den bestemmende rollen og du bare må ta til takke hva hun bestemmer, når du har det såpass kjipt underveis!

Sett ned foten, si at hvis hun er så usikker så bør hun flytte for seg selv en periode, så det ikke går mer utover dere. Vær ærlig på at du helst vil ha familien samlet, men ikke på bekostning av hva som helst. Da skjønner hun at du ikke godtar masse crap og det kan tvinge henne til å åpne øynene.

Men du kjenner henne best, jeg kan ikke si hva som er smartest. Men å stille krav synes jeg du burde!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, du må jo være drømmemannen for veldig mange 🙈🙈

Mitt eneste råd er gi litt mer faen. Ikke gjør deg usikker og redd. Ta på deg sjarmørdrakten. Flørt med henne, men ikke ligg med henne. Rett deg opp i ryggen, vær alltid velstelte og tull med venninnene hennes( gi dem komplimenter osv) og tull med henne.  Vær søt mot alle rundt deg, spesielt når hun er tilstede. La hun kjenne på at hun er heldig som har deg og at andre også vil ha deg.. 

Ta med deg den følelsen og kjenne også på at hun er jævla heldig som har deg. Jo mindre sårbar du, jo mindre sjalu du er, jo mindre trygg hun er på deg, jo mer vil hun ha deg.. 

Slitsomt, men det er jo kjærligheten uansett.. 

 

Du skal aldri løpe etter noen, ingen skal løpe etter noen.  

Ha det godt i deg selv, da er du på ditt kjekkeste. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver deg selv som en god far og en som gjør ditt, men hvordan er forbindelsen mellom dere to? Flørten? Sexlivet? 

Du høres ut som en kjekk og grei kar, men kjærlighet er jo litt mer komplisert for mange enn å elske det som fungerer....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når rusen starter å snakke.....da er livet over.

Mange som sliter med alkoholen, den tar styringen fullstendig.

Gi det litt tid, om det ikke hjelper så kutt henne ut.

Anonymkode: 6ea41...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye fritid har du å bruke alt på til barna dine etter jobb, downhill, snowboard, alpint, trening generelt, og nå mma, mens du er veldig tilstede i hjemmet og pusser oppp? Uansett, det er irrelevant. Det er ikke et solid ekteskap dere har hvis én tur på byen endrer alt. Kom dere i familieterapi øyeblikkelig. Det høres ut som noen endringer må til i dynamikken dere i mellom, det er ikke slik at én gjør alt riktig, og en annen alt galt. Hun må utfordres på hva som gjør at hun tviler. Siden dere har barn, er det ikke en kveld på byen eller et ønske om litt fest og moro som skal være utslagsgivende.

Anonymkode: 3a1de...631

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne rase, Gi slipp på henne, Nyt livet som singel. 

Du får hundre ganger mer igjen for det enn å prøve å holde igjen en person som har lopper i blodet og som er usikker på hva hun vil. 

Seriøst, bare la henne dra. Du finner deg ei som er hundre ganger bedre enn henne. 

Anonymkode: 764cf...5a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift mann som nå har vært gift i 2 år. Jeg holder meg i form, ser høvelig ok ut og er veldig tilstede hjemme samt at jeg ofrer alt av fritid for barna mine. Jeg bidrar i hjemmet og pusser opp boligen. Holder meg unna alkohol bortsett fra hvis det er noen store happenings, noe som kanskje skjer 2 ganger i året. Jeg føler jeg gjør alt riktig - Dama er uansett usikker på hva hun vil videre... Om hun vil fortsette ekteskapet da hun fikk smaken på bylivet da hun ble med sin single venninne ut. Kom hjem 05:00 på morgenen og etter det følte jeg at alt bare raste sammen. Til og med min svigermor sier at hun ikke synes spesielt om denne venninnen da det virker som hun har dårlig innflytelse på kona. 

Nå er det slik at jeg er en ganske aktiv type ellers (downhill, snowboard, alpint, trening generelt, og nå mma) - Trening osv gjør jeg gjerne før jobb slik at det ikke går utover vår tid sammen på kveldene, og downhill etc gjøres når vi trenger tid fra hverandre (da er hun på vinkveld o.l). Er også veldig på dette med å overraske dama og føler jeg gjør alt riktig, men uansett er det ikke bra nok. 

Jeg vil virkelig være med dama, men hva faen... Er det slik at spenning trumfer trygghet og familieliv? Og som tittelen beskriver, jeg dør innvendig og har det helt jævlig for tiden. Hun klarer ikke å gi meg et klart svar på hva hun vil videre, så føler jeg sitter på gjerdet og venter på en avgjørelse om framtiden min (og familien sin) - Hva mener dere jeg bør gjøre? 

Jeg vil jo ikke være den som går, men det kommer vel til et punkt hvor jeg må sette ned foten hvor jeg så krever å få et svar...?

Anonymkode: 55dae...fbf

Er dette noe som har forandret seg etter at dere ble sammen, fikk barn og giftet dere? Var hun roligere eller eventuelt mer aktiv sammen med deg tidligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La henne rase, Gi slipp på henne, Nyt livet som singel. 

Du får hundre ganger mer igjen for det enn å prøve å holde igjen en person som har lopper i blodet og som er usikker på hva hun vil. 

Seriøst, bare la henne dra. Du finner deg ei som er hundre ganger bedre enn henne. 

Anonymkode: 764cf...5a7

Jøss.. det høres ut som at du har god erfaring med at det er mye bra der ute. Det har ikke jeg 😂😂😂 La henne være litt ute. Bare sørg for at det er mest gøy hjemme sier nå jeg..

Menn som furter og har dårlig selvbilde vil ingen ha. Vi vil jo ha  bilde og morsomme menn. Vi vil jo helst at andre også skal beundre han.

Ingen er perfekte og alle kommer med feil..

😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, bare la henne dra. Du finner deg ei som er hundre ganger bedre enn henne. 

Anonymkode: 764cf...5a7

Dette!

Kutt for all del ut å ha sex med henne, og kom deg fortest mulig unna!

Dere har bare vært gift i to år!

Anonymkode: 64841...5ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Ikke ofre deg så mye for henne. Lev ditt eget liv.

Har dere barn sammen?

Han skriver ‘barna mine’ så uansett om de har barn sammen eller ei, har han et ansvar for sine egne barn. 

Anonymkode: 64841...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette etter kun 2 år???

 

Du høres ut som en kjekk mann, ta et stegg tilbake og prøv å nyte livet uten henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Hater det!! skrev:

Jøss.. det høres ut som at du har god erfaring med at det er mye bra der ute. Det har ikke jeg 😂😂😂 La henne være litt ute. Bare sørg for at det er mest gøy hjemme sier nå jeg..

Menn som furter og har dårlig selvbilde vil ingen ha. Vi vil jo ha  bilde og morsomme menn. Vi vil jo helst at andre også skal beundre han.

Ingen er perfekte og alle kommer med feil..

😂😂

 

Det hadde vært forståelig hvis dama hadde rundet førti og de hadde vært sammen i 15+ år og hadde relativt voksne barn.

Men de har vært gift i 2. Derfor oppfordrer jeg til å dumpe henne. Hvordan blir de kommende årene hvis hun ikke klarer å styre seg etter 2 år. Det blir enda verre i fremtiden. 

Hvorfor uttaler jeg meg så bastant, vel jeg er en mann på førti pluss - samboer på det 15. året og notorisk utro. Har alltid vært det, og kommer alltid til å være det.

Hvem tror du jeg er utro med? Det er ikke det kvinnemenneske som vil prioritere å gjøre koselige ting med sin egen familie for å si det slik. Det er de kvinnene som har panikk, som er på byen, eller som er på forretningsreise med lopper i blodet. De som "uten" å ville erkjenne det egentlig har lyst på litt mer enn en flørt på byen.. De/vi/oss som venter i det stille på at motparten skal kurtisere oss i senk. 

Nei TS, du gjør det klokt i å slippe henne fri før du angrer på at du skulle gjort det tidligere. 

Anonymkode: 764cf...5a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært forståelig hvis dama hadde rundet førti og de hadde vært sammen i 15+ år og hadde relativt voksne barn.

Men de har vært gift i 2. Derfor oppfordrer jeg til å dumpe henne. Hvordan blir de kommende årene hvis hun ikke klarer å styre seg etter 2 år. Det blir enda verre i fremtiden. 

Hvorfor uttaler jeg meg så bastant, vel jeg er en mann på førti pluss - samboer på det 15. året og notorisk utro. Har alltid vært det, og kommer alltid til å være det.

Hvem tror du jeg er utro med? Det er ikke det kvinnemenneske som vil prioritere å gjøre koselige ting med sin egen familie for å si det slik. Det er de kvinnene som har panikk, som er på byen, eller som er på forretningsreise med lopper i blodet. De som "uten" å ville erkjenne det egentlig har lyst på litt mer enn en flørt på byen.. De/vi/oss som venter i det stille på at motparten skal kurtisere oss i senk. 

Nei TS, du gjør det klokt i å slippe henne fri før du angrer på at du skulle gjort det tidligere. 

Anonymkode: 764cf...5a7

Hvorfor er du utro?

Anonymkode: def57...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, Roci skrev:

Er det slik at spenning trumfer trygghet og familieliv? Og som tittelen beskriver, jeg dør innvendig og har det helt jævlig for tiden. Hun klarer ikke å gi meg et klart svar på hva hun vil videre, så føler jeg sitter på gjerdet og venter på en avgjørelse om framtiden min (og familien sin) - Hva mener dere jeg bør gjøre? 

Sett krav og sett hardt mot hardt. 

Når alt er bra og alle er friske og raske kan du fint stille krav. Selv hadde jeg hoppet av gjerdet og gitt henne en time på å bestemme seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du utro?

Anonymkode: def57...f4e

Fordi jeg kan. Og så er det mange andre årsaker.. Men denne tråden handle ikke om det. 

Anonymkode: 764cf...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift mann som nå har vært gift i 2 år. Jeg holder meg i form, ser høvelig ok ut og er veldig tilstede hjemme samt at jeg ofrer alt av fritid for barna mine. Jeg bidrar i hjemmet og pusser opp boligen. Holder meg unna alkohol bortsett fra hvis det er noen store happenings, noe som kanskje skjer 2 ganger i året. Jeg føler jeg gjør alt riktig - Dama er uansett usikker på hva hun vil videre... Om hun vil fortsette ekteskapet da hun fikk smaken på bylivet da hun ble med sin single venninne ut. Kom hjem 05:00 på morgenen og etter det følte jeg at alt bare raste sammen. Til og med min svigermor sier at hun ikke synes spesielt om denne venninnen da det virker som hun har dårlig innflytelse på kona. 

Nå er det slik at jeg er en ganske aktiv type ellers (downhill, snowboard, alpint, trening generelt, og nå mma) - Trening osv gjør jeg gjerne før jobb slik at det ikke går utover vår tid sammen på kveldene, og downhill etc gjøres når vi trenger tid fra hverandre (da er hun på vinkveld o.l). Er også veldig på dette med å overraske dama og føler jeg gjør alt riktig, men uansett er det ikke bra nok. 

Jeg vil virkelig være med dama, men hva faen... Er det slik at spenning trumfer trygghet og familieliv? Og som tittelen beskriver, jeg dør innvendig og har det helt jævlig for tiden. Hun klarer ikke å gi meg et klart svar på hva hun vil videre, så føler jeg sitter på gjerdet og venter på en avgjørelse om framtiden min (og familien sin) - Hva mener dere jeg bør gjøre? 

Jeg vil jo ikke være den som går, men det kommer vel til et punkt hvor jeg må sette ned foten hvor jeg så krever å få et svar...?

Anonymkode: 55dae...fbf

Høres ut som du fortjener langt bedre! 

I min verden føler jeg slaget egentlig allerede er tapt, om man så tidlig som 2 år inn i et ekteskap Ikke vet om man vil være med den andre. 

Det kan nok være prisen for å være for snill/ "gjøre alt rett" som du nå betaler. Det høres ikke ut som dere har vært likeverdige (at du ikke har satt krav til henne )  og at hun er vant til at du er Mr.Pleaser - noe hun nå tar som en selvfølge. Det er nok noe de fleste damer blir lei i lengden, spesielt om noe mer spennende/utfordrende dukker opp. 

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men her føler jeg det mangler store deler av historien..

Det henger liksom ikke på greip at du er en 100% dedikert familipappa som vier all din tid og fritid på barn og kone - i tillegg til alle dine egeninteresser..(du sier at egeninteressene dine skjer FØR abeidstid..men hallo.. snowboard før arbeidstid..?) 

Jeg tror egentlig dette handler om en kvinne som rett og slett har fått nok av å være alene om alt som har med familien AS å gjøre, mens Ts har vært fullstendig oppslukt i sine egeninteresser. Og Vips:

Nå lar hun han smake egen medisin 😂

Kanskje..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har gått i snill-fella. Du får ingen respekt og kjærlighet av å være snill og omtenksom. Du er nødt til å hente frem den brautende drittsekken i deg, det er det som faktisk får damene hekta.

Anonymkode: c0d6d...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...