AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Er det slik at jeg kan ha forskjellige dager jeg faster på, for eksempel at den ene uka faster jeg mandag og torsdag og den andre uka faster jeg tirsdag og fredag? Lurer på dette da jeg jobber turnus og føler det er mest praktisk å ha fastedagene på dager hvor jeg enten har fri eller jobber kveldsvakt. Anonymkode: d2e55...75a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Hele poenget er jo å spise i 5 dager, og faste to? Kan hende denne dietten ikke fungerer for deg? Den må følges slavisk. Anonymkode: 5247a...b2c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at jeg kan ha forskjellige dager jeg faster på, for eksempel at den ene uka faster jeg mandag og torsdag og den andre uka faster jeg tirsdag og fredag? Lurer på dette da jeg jobber turnus og føler det er mest praktisk å ha fastedagene på dager hvor jeg enten har fri eller jobber kveldsvakt. Anonymkode: d2e55...75a Ja det er helt i orden at du bytter på fastedager Anonymkode: 766f5...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele poenget er jo å spise i 5 dager, og faste to? Kan hende denne dietten ikke fungerer for deg? Den må følges slavisk. Anonymkode: 5247a...b2c Ehhh, hva hadde dette svaret med spørsmålet å gjøre egentlig? Anonymkode: d4b70...dcf 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Ingen problem, men to dager etter hverandre er ikke lurt. Da blir man slapp og kan lett skeie skikkelig ut påfølgende dag. Anonymkode: 5bead...3c8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg bytter alt etter planer i uken. Foretrekker mandag og onsdag, men skjer det noe tar jeg mandag/torsdag el tirsdag/torsdag. Jeg liker å ha helgen fri. Har gått ned 5,5 kg på 7 uker. Anonymkode: 3bd65...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå