Gå til innhold

Har dere sex med briller på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr med briller, ikke hatt sex og er usikker på om jeg vil, men om det kommer dit, så har jeg lyst til å være forberedt på om han kommer til å ha på brillene eller ikke.. Føler at det blir kleint uansett, da sex med briller blir rart, men uten ser han både trøtt og sjokkert ut så da blir det også rart.. 

Tar dere av brillene før sex?? 

Anonymkode: 9af16...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får tenke på brillene som en del av ansiktet. Avhengig av hva vi gjør osv så hender det at jeg har de på under sex. Jeg er jo blind ellers og bruker de hele tiden så jeg glemmer litt at de er der. Hvis det kommer til stykket så tror jeg du bare får glemme de du også og kose deg med personen. Tenker vel uansett ikke på så mye annet når man har sex? 

Anonymkode: 2e16e...f91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel vært greit om han kunne se hva han holdt på med? Så slipper du en uheldig en i toern. 😂 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten mest bekymret om han skulle ta dem av, da han ser ut som en helt annen person og det ville føltes bisarr.. 

Anonymkode: 9af16...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han kommer gående sakte mot sengen mens du ser konturene av den muskuløse kroppen i den dunkle belysningen, hiver brillene i veggen og sier "this will be too steamy for using glasses baby"

Anonymkode: 21690...6c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr med briller, ikke hatt sex og er usikker på om jeg vil, men om det kommer dit, så har jeg lyst til å være forberedt på om han kommer til å ha på brillene eller ikke.. Føler at det blir kleint uansett, da sex med briller blir rart, men uten ser han både trøtt og sjokkert ut så da blir det også rart.. 

Tar dere av brillene før sex?? 

Anonymkode: 9af16...854

😂😂😂

Anonymkode: 816f2...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex uten briller må da vel være perfekt. Da kan man jo drømme seg litt bort når man ikke ser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke kontaktlinser, men bruker ofte briller på kvelden når vi gjerne har sex. Slenger de av meg for jeg finner frem 😄

Anonymkode: 8ee0d...665

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke kontaktlinser, men bruker ofte briller på kvelden når vi gjerne har sex. Slenger de av meg for jeg finner frem 😄

Anonymkode: 8ee0d...665

Samme her. Jeg er nærsynt, og som regel har man sex på kort avstand, så det går greit altså. :fnise:

Anonymkode: 7cdf0...43e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av meg brillene, er mest praktisk sånn. Brillene blir fort skitne når vi er tett på hverandre, har kommet litt faretruende nær øynene hans, og kunne i noen stillinger blitt litt bøyd. Jeg ser greit og finner fram uten.

Anonymkode: 6b458...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske nærsynt. Doggy er den eneste stillingen jeg føler for å bruke briller, fordi det er veldig visuelt å se figuren, rumpa,  og kjønnsorganer i bevegelse.  I andre stillinger er det mer kroppen og hendene som føler på partneren.  

Anonymkode: 86dcc...af0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi spontanpuler har jeg som regel brillene fortsatt på meg, er liksom det siste jeg tenker på da. Når vi har planlagt sex tar jeg dem selvsagt av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, er liksom det siste jeg tenker på akkuratt da 😂😂

Anonymkode: e6c90...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 3.41, AnonymBruker skrev:

Begge deler, er liksom det siste jeg tenker på akkuratt da 😂😂

Anonymkode: e6c90...24c

Dropper jeg heller sex. Ølbriller er helt i orden.😅

Anonymkode: 62eb1...d0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brillene på noen ganger, ligger med et par som elsker å knulle meg når jeg har de på, skjønner ikke hvorfor men jeg gjør det gjerne for dem!

Anonymkode: 744cc...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...