Gå til innhold

Hva tenker du om folk som spiser pølse offentllig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Keikolina skrev:

Nei.

Hvorfor foretrekker du plast fremfor naturlige materialer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns dere virkelig det er greit at folk spiser illeluktende pølser (og illeluktende mat generelt, men pølser er verst siden jeg får brekninger av det) på offentlig transport, og i åpent kontorlandskap f.eks? 

Anonymkode: cb1e1...e49

En kan ikke ta hensyn til alt og alle, og få et noenlunde velfungerende samfunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Pølse er seriøst det EKLESTE jeg vet av mat, Hvis folk spiser det i nærheten av meg blir jeg rett og slett forbanna! Jeg er klar over at jeg ikke kan styre over alle, men når folk spiser pølse med fuckings rekesalat på t-banen i rushtid, da koker det for meg! Hva er vitsen??? Det STINKER. Også liker jeg ikke formen. Også er det laget av grisetarmer, vet ikke folk det? Er såå sjukt nasty ass, utrolig white trash. 

Flere som har det sånn? 

Anonymkode: cb1e1...e49

White trash? Rasist?

Anonymkode: e54fc...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Fordi det er en tarm.

Så du ville heller spist plast?

Tarmene en bruker er rene før de fylles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På 20.10.2019 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Tenker bare at de liker pølse. Pølselukkt er virkelig ikke den verste lukten jeg kjenner i offentlig rom. Det er neppe inne på topp 50 av mest irriterende lukter engang.

Anonymkode: 01d29...0c1

Tre dagers innrøykt rullingsånde, ispedd whiskey og hvitløk ... nå DER har du ånde som dunster grønne dødningehoder :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid så sykt irriterende med folk som ikke vil utnytte hele dyret som slaktes, det er ekstrem sløsing med ressurser å kaste deler av dyret som er spiselig bare fordi man synes det er "ekkelt". Snakk om bortskjemte folk med i-landsproblem. Skam dere. 

Anonymkode: 1238a...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er greit at feks menn spiser pølse  i offentlige rom. Men synes det ikke passer seg at kvinner spiser pølser, banan, gulrot etc i det offentlige rom. Kun på spisesteder. 

Anonymkode: 18d0c...832

Hvorfor syns du ikke det er greit at kvinner spiser banan, gulrot og pølse offentlig?   Er du litt skrudd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Hvorfor foretrekker du plast fremfor naturlige materialer?

Kunstig tarm er laget av kollagen,, sist jeg sjekket var det fullt spiselig.  Folk tar det til og med i pilleform for helsas slyld.  Man spiser ikke plastikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Tre dagers innrøykt rullingsånde, ispedd whiskey og hvitløk ... nå DER har du ånde som dunster grønne dødningehoder :fart2:

Haha, drikker ikke Whiskey lengre, men ellers hadde du beskrevet meg  😂

Anonymkode: d369a...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en som spiser pølse offentlig blir jeg som regel misunnelig og svipper inn på nærmeste 7-eleven eller Narvesen. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Pølse er seriøst det EKLESTE jeg vet av mat, Hvis folk spiser det i nærheten av meg blir jeg rett og slett forbanna! Jeg er klar over at jeg ikke kan styre over alle, men når folk spiser pølse med fuckings rekesalat på t-banen i rushtid, da koker det for meg! Hva er vitsen??? Det STINKER. Også liker jeg ikke formen. Også er det laget av grisetarmer, vet ikke folk det? Er såå sjukt nasty ass, utrolig white trash. 

Flere som har det sånn? 

Anonymkode: cb1e1...e49

Wow....

Jeg spiser riktignok ikke så mye pølser, men jeg håper det ikke er så mange som opplever dette like intenst som det du gjør. 

Er det andre ting du reagerer på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å skape deg. Alle liker baconpølse osv. Dette argumentet om at man må hilse på dyret om man skal kunne kose seg med kjøtt feks er så hinsides teit. 

Har seriøst en svoger som mener jeg må se en videosnutt av slakt om jeg skal være en troverdig proponent for kjøttindustrien. Slikt er så absurd at det ikke finnes grenser. 

Selvsagt kan man sette pris på produkter man ikke har sett bli slaktet osv. Jaja, så er det tarm og faenskap i pølsa, hvem bryr seg? Er det plutselig et minus at man benytter seg av alt på dyret man slakter? Hvor er klimafokuset hen nå?

Anonymkode: d369a...96c

Jeg er glad i pølser med kvalitet, men ikke baconpølse. Det blir for mye smak.

Anonymkode: f3565...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Også er det laget av grisetarmer, vet ikke folk det?

Det er nok heller du aom glimrer med din kunnskapsløshet her. Ingen pølse produsenter bruker grisetarmer lenger i dag. De bruker syntetiske tarmer.

 

Og så lenge de ikke er uføretrygda og lever på mine skattepenger så går det helt greit at folk spiser pølse hvor de vil for min del. Så lenge de ikke søler.

Anonymkode: 31173...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett litt skremt av hvor utrolig selvsentrerte folk er😳 Hvis man ikke takler å leve i samfunnet med alt det innebærer, så får man flytte til skogs da. Folk kan ikke slutte å leve fordi alle tenkelige (og utenkelige) ting man gjør irriterer en eller annen sart sjel. 

 

Anonymkode: 6269f...c9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så lenge de ikke er uføretrygda og lever på mine skattepenger så går det helt greit at folk spiser pølse hvor de vil for min del. Så lenge de ikke søler.

Uføre blir heldigvis ikke overvåket for å sjekke hva de bruker pengene sine på

Anonymkode: a5faf...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uføre blir heldigvis ikke overvåket for å sjekke hva de bruker pengene sine på

Anonymkode: a5faf...9f2

Men likefullt så bruker de altså mine skattepenger.

Anonymkode: 31173...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2019 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Det er nok heller du aom glimrer med din kunnskapsløshet her. Ingen pølse produsenter bruker grisetarmer lenger i dag. De bruker syntetiske tarmer.

 

Og så lenge de ikke er uføretrygda og lever på mine skattepenger så går det helt greit at folk spiser pølse hvor de vil for min del. Så lenge de ikke søler.

Anonymkode: 31173...7b7

Nope. Noen produsenter bruker tarmer. Jeg vet hvertfall om en lokal produsent som bruker dette og pølsene smaker ypperlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men likefullt så bruker de altså mine skattepenger.

Anonymkode: 31173...7b7

Når pengene er overført er det de uføre sine penger. 

Anonymkode: a5faf...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...