AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Oppdaget plutselig at jeg har et slags hakk i hodeskallen. Høres sikkert rart ut, men kan ikke huske å ha merket det tidligere. Jeg kjenner det tydelig, men klarer ikke se om det er synlig siden det er dekt av håret. Kjennes ut som det er benet i hodeskallen det er ett hakk i, er smalt og ikke så stort. Vanskelig å kjenne hvor dypt det virkelig går, da det naturligvis er dekt av hud osv. Kan ikke huske å ha slått meg noen gang som kunne ha ført til dette heller, men må bare spørre for å være helt sikker - er dette normalt eller? Anonymkode: e89d2...436
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 De færreste hodeskaller er runde og jevne. De fleste har hakk og bulker. Anonymkode: cafd2...460 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Ingen hodeskaller er heeelt glatte 😛 Anonymkode: f9668...53b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: De færreste hodeskaller er runde og jevne. De fleste har hakk og bulker. Anonymkode: cafd2...460 Jo, det er jeg jo klar over. Men akkurat dette hakket er veldig tydelig og er det eneste jeg finner avvikende på min hodeskalle i alle fall. Anonymkode: e89d2...436
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 Disse hakkene du kjenner tror jeg er hvor de ulike platene av hjerneskallen møtes tror jeg, og så fusjonerer. Litt som jordskorper på Jorda:) Anonymkode: d1f96...3e4 2
Gjest bienvilleparish Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 Har kun et hakk i midten av panna helt oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå