Gå til innhold

Ingen vil ha sex med meg - Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler det er den merkeligste (og mest patetiske?) overskriften jeg har skrevet noen gang, men var det korteste og mest beskrivende jeg klarte å få til. Så, til poenget!

Jeg er 25 år og har aldri hatt sex eller vert i et forhold. Frem til jeg var rundt 20 følte jeg meg ikke klar for å ha sex, men det var uansett aldri noen som viste noe interesse for meg ift det heller. Så det er ikke slik at jeg noen gang har hatt muligheten og avvist noen. Bare for å gjøre det klart. 

Da jeg ble 20 år begynte jeg å legge inn mer innsats i varierende grad for å prøve å finne en kjæreste/noen jeg ha sex med. Men nå 5 år senere har det ikke skjedd en enste ting. Er aktiv ift flere hobbyer og interesser, er på fester, av og til ute på byen, er på tinder, er på dater -men ingenting av dette har ført til noe mer enn bare ett par kjedelige kyss selv om jeg føler jeg tar initiativ osv.

Er helt åpen for sex med ONS og kjæreste og alt i mellom der, men det hjelper jo lite når ingen er interessert. Nå er jeg ikke typen til å spørre direkte da jeg helst ønsker å la det skje litt mer naturlig, så har ikke akkurat fått et direkte nei. Jeg ønsker ikke bare ta de første og beste og mest desperate jeg ser da jeg helst ønsker i det minste litt kjemi med personen, men vil ikke si jeg er kresen av meg sånn egentlig. 

Så, hva tenker dere har gjort at jeg har havnet i denne situasjonen?  

 

Anonymkode: 370df...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å si uten å vite noe om deg. Det kan være utseende, men det kan også være at du virker uinteressert eller avvisende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kjønn er du? Og hvilket er du interessert i? 

Anonymkode: 2503b...264

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Okapi skrev:

Det er litt vanskelig å si uten å vite noe om deg. Det kan være utseende, men det kan også være at du virker uinteressert eller avvisende. 

Du har et godt poeng. Er vel ikke mye poeng å prøve å beskrive meg selv her heller da det bare vil bli min subjektive mening. Og denne problemstillingen er ikke akkurat noe jeg ønsker å snakke med venner om heller så eh. 

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket kjønn er du? Og hvilket er du interessert i? 

Anonymkode: 2503b...264

Er kvinne og vil si jeg er interessert i menn. Kan kanskje legge til at jeg er åpen for å ha sex med en annen kvinne, men føler ikke helt jeg kan identifisere meg som bifil likevel da jeg ikke helt ser for meg at jeg kommer til å ende opp i et forhold med en kvinne, men hvem vet. 

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har et godt poeng. Er vel ikke mye poeng å prøve å beskrive meg selv her heller da det bare vil bli min subjektive mening. Og denne problemstillingen er ikke akkurat noe jeg ønsker å snakke med venner om heller så eh. 

Anonymkode: 370df...b18

Jeg har delt noen lignende tanker her tidligere, og det er litt kinkig. Venner er ikke ærlige; ofte er ikke forumfolk ærlige heller, og skal du få noe i retning av vettuge svar du nesten dele ting utover det som er komfortabelt. Det blir ikke noe lettere av at selv om du får råd og gjør alt riktig, er det ikke sikkert det fører til noe.

Har du fått noen form for tilbakemelding av de du har prøvd deg på, annet enn fravær av interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ONS kan få deg over kneika så gjelder det å dra ut på byen. 

Tinder kan definitivt få deg et ligg, spesielt hvis du er kvinne. Ta styringen når du føler det er rett, ikke vent på at en sjenert fyr skal gjøre det. Start med noen glass vin, skru av tvn, prat om verden og ting dere har til felles. Demp lyset og tenn stearinlys, det må bare gå en vei.

Hvis du vil forelske deg, og finne den rette så forsett slik du gjør. Hobbyer og interesser. Plutselig dukker han/hun opp. Det kan ta sin tid, men er verdt det når man først klaffer skikkelig. 

Vet ikke hvordan du er, men min erfaring er at man kommer langt med humor, vise interesse og å være blid! 

Det skjer tidsnok😊

Anonymkode: 70363...255

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg har delt noen lignende tanker her tidligere, og det er litt kinkig. Venner er ikke ærlige; ofte er ikke forumfolk ærlige heller, og skal du få noe i retning av vettuge svar du nesten dele ting utover det som er komfortabelt. Det blir ikke noe lettere av at selv om du får råd og gjør alt riktig, er det ikke sikkert det fører til noe.

Har du fått noen form for tilbakemelding av de du har prøvd deg på, annet enn fravær av interesse?

Har egentlig fått veldig lite konkret tilbakemelding. De er for det meste av typen: ønsker ikke møtes videre, følte ikke kjemien var der, har ikke tid, blir for lang avstand o.l. Har det noen ganger hendt at de bare har sluttet å svare óg. Burde kanskje også legge til at jeg aldri kommet så langt i dating prosessen med noen at vi har møttes hjemme. Har vel aldri møtt noen lengre enn noen uker (dvs 1-3 dater).

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ONS kan få deg over kneika så gjelder det å dra ut på byen. 

Tinder kan definitivt få deg et ligg, spesielt hvis du er kvinne. Ta styringen når du føler det er rett, ikke vent på at en sjenert fyr skal gjøre det. Start med noen glass vin, skru av tvn, prat om verden og ting dere har til felles. Demp lyset og tenn stearinlys, det må bare gå en vei.

Hvis du vil forelske deg, og finne den rette så forsett slik du gjør. Hobbyer og interesser. Plutselig dukker han/hun opp. Det kan ta sin tid, men er verdt det når man først klaffer skikkelig. 

Vet ikke hvordan du er, men min erfaring er at man kommer langt med humor, vise interesse og å være blid! 

Det skjer tidsnok😊

Anonymkode: 70363...255

Tror egentlig litt av problemet mitt er at jeg aldri klarer å få til hjemmedate med noen da vi avslutter før det er et spørsmål. Samme med de jeg har møtt på byen, der det hadde vert aktuelt med ONS. Har du noen tips i forhold til det?

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann møtet deg på byen, hva ser han? Ansikt? Smiler du? Møter du blikk? Ser du naturlig og ujålete ut? Eller tilgjort "sminkedukke"? Fremhever du dine kvinnelige former, eller prøver du å skjule? Søker du oppmerksomhet? Eller er du blyg? 

Kort sagt, hva ser en mann når han møter deg? Beskriv.. 

Anonymkode: 2503b...264

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har egentlig fått veldig lite konkret tilbakemelding. De er for det meste av typen: ønsker ikke møtes videre, følte ikke kjemien var der, har ikke tid, blir for lang avstand o.l. Har det noen ganger hendt at de bare har sluttet å svare óg. Burde kanskje også legge til at jeg aldri kommet så langt i dating prosessen med noen at vi har møttes hjemme. Har vel aldri møtt noen lengre enn noen uker (dvs 1-3 dater).

Anonymkode: 370df...b18

Avstand er jo en legitim innvending. Jeg bor i Oslo, og ville kanskje sagt noe lignende til en som bodde i Drammen eller Hønefoss.

Kjemi er veldig vagt. Det kan være litt det jeg var inne på, at du kan virke uinteressert, men det vet vel du bedre enn oss. Skjønner frustrasjonen din, men det blir vanskelig å si noe brukbart om det uten å kjenne deg. Sikker på at du ikke har noen du kunne fisket et ærlig svar ut av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Vil du ha sex eller ha et forhold? Jeg tror at en natt med lidenskap kan være et beklagelsesliv hvis du ikke planlegger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Tror flere av dere damene som sliter i stevnemøtesituasjoner bør besiktiges av undertegnede for en kartlegging av problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enig med  den over her: hvem  er du på byen?  Sminker du deg, kler du deg sexy? Er du kåt? Dvs er du gira  på sex? Slik at menn ser ei som signaliserer at hun vil ha seg? Eller er du litt redd, med tanke  på at du er jomfru?  

Anonymkode: 3a80c...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte  å svare hva  jeg tenker siden det var  det du  spurte om. Viss utseendet ditt er helt normalt.  Dvs ikke veldig avskrekkende  på en eller annen måte  (?).så tenker jeg du kanskje  er litt innadvendt,  introvert  muligens? Og kan fremstå som kjedelig?  Selv om du sikkert  ikke er det viss man  blir kjent med deg. Også tenker jeg at du fremstår  konform  og norsk høflig . Og således  oser i liten  grad sex. Jeg tenker  det er derfor du har komt i den situasjonen. 

Viss  dette stemmer  tenker  jeg du må jobbe med  å by  på deg  selv  og ikke være redd for  å vise at du er et seksuelt  vesen.

Anonymkode: 3a80c...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann møtet deg på byen, hva ser han? Ansikt? Smiler du? Møter du blikk? Ser du naturlig og ujålete ut? Eller tilgjort "sminkedukke"? Fremhever du dine kvinnelige former, eller prøver du å skjule? Søker du oppmerksomhet? Eller er du blyg? 

Kort sagt, hva ser en mann når han møter deg? Beskriv.. 

Anonymkode: 2503b...264

Bruker sjeldent sminke til vanlig, men sminker meg lett de gangene jeg drar ut på byen (type mascara, eyeliner, foundation). Av klær har jeg oftest på meg noe enkelt som sorte jeans og en finere topp. Vil si jeg søker oppmerksomhet, men at jeg samtidig er litt tilbakeholden. Prøver å vise at jeg er åpen og interessert, smile, møte blikk, være engasjert i samtale osv, men er sjelden den som tar kontakt først. 

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ByeByeLove
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bruker sjeldent sminke til vanlig, men sminker meg lett de gangene jeg drar ut på byen (type mascara, eyeliner, foundation). Av klær har jeg oftest på meg noe enkelt som sorte jeans og en finere topp. Vil si jeg søker oppmerksomhet, men at jeg samtidig er litt tilbakeholden. Prøver å vise at jeg er åpen og interessert, smile, møte blikk, være engasjert i samtale osv, men er sjelden den som tar kontakt først. 

Anonymkode: 370df...b18

Jeg måtte faktisk humre litt. Denne utredningen kommer man ingen vei med. Det er helt umulig å gi deg en fornuftig vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig med  den over her: hvem  er du på byen?  Sminker du deg, kler du deg sexy? Er du kåt? Dvs er du gira  på sex? Slik at menn ser ei som signaliserer at hun vil ha seg? Eller er du litt redd, med tanke  på at du er jomfru?  

Anonymkode: 3a80c...6ca

Sminker meg lett og kler meg forholdvis nøytralt. Vil ikke si at jeg går under kategorien sexy og kåt, men er heller ikke redd.

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kognosøren skrev:

Jeg måtte faktisk humre litt. Denne utredningen kommer man ingen vei med. Det er helt umulig å gi deg en fornuftig vurdering.

Jasså? Hvorfor? Og hvilken utredning er det vi egentlig snakker om?

Anonymkode: 370df...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove
Just now, AnonymBruker said:

Jasså? Hvorfor? Og hvilken utredning er det vi egentlig snakker om?

Anonymkode: 370df...b18

Det er noe helt ubestemmelig som avgjør tiltrekning. Utseendet er én parameter. Den enkleste å vurdere over internettet. Den har vi ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...