Gå til innhold

Damer hvordan dere rundt en mann som dere liker? Forelsket/betatt/ intenst begjær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det gjensidig? Damer er vel forskjellige, noen er intenst pågående, andre blir ekstra sjenerte og stille. 

Anonymkode: bb8c7...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvordan jeg tolker mannen, om han er interessert, eller ikke, på bølgelengde, eller ikke, avvisende/kald, eller åpen/varm. 

Anonymkode: bb8c7...282

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker meg unna, snakker meg selv ned; og generelt sier mye tull og tøys. 😏

Anonymkode: 840b8...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe du gjør ubevisst?

Anonymkode: 833e7...88f

Jeg snakker mye mindre enn vanlig. 

Anonymkode: a7d70...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenert til vi blir bedre kjent også får jeg munndiaré etter sjenerheten har gått over. 

Blir fnisete og ekstra glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å virke normal. Men innvendig er det en evig kamp om å ikke være for ivrig, ikke være for chill, ikke si noe for dumt osv. Jeg prøver også å tolke mannen, noe som ikke alltid er like lett. Føler jeg at han er mindre intr en meg setter jeg opp en vegg og trekker meg litt unna

Anonymkode: ba7dd...930

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trekker meg unna, snakker meg selv ned; og generelt sier mye tull og tøys. 😏

Anonymkode: 840b8...c4a

Jepp, jepp og jepp! Singel og 34 år, kanke skjønne hvorfor 🤓

Anonymkode: 857ee...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter meg på fanget hans, og legger hendene hans på puppene mine..

Anonymkode: b2f63...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt teit, men jeg trekker meg ofte unna personen ettersom jeg ender opp med å føle det veldig anstrengt i situasjonen med denne personen. Dermed kan det virke som om jeg ikke ønsker å være ved denne personen, noe som ofte ødelegger for å vise interesse. Så innimellom når jeg er komfortabel så vil jeg gi tydeligere tegn som mye øyekontakt og åpenbart at jeg "smiler" mer med øynene når jeg ser på personen. 

Anonymkode: c19fb...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg på leppene, flakker mye med blikket fordi jeg blir helt skjelven i kroppen av for mye intens blikkontakt.. Redd han skal se alle tankene mine og forstå hvor mye jeg egentlig vil ha han. Synes alt er ekstra morsomt.. og ikke minst jeg blir mer anstrengt og stille.. kan ikke være min normale utadvente personlighet. 

Anonymkode: 50ff8...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir veldig avvisende både fordi jeg egentlig er litt redd for hva denne personen kan bety for meg og fordi jeg er sjenert.

Ironisk da man kanskje heller bør være litt tilstede når man liker noen 😁, men funket på mannen min. Av en eller annen grunn ble han bare mer interessert jo mer avvisende jeg var. 

 

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...