Gå til innhold

Hva kjennetegner menn som kjøper sex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Kvelertak skrev:

Det er ikke vanskelig å se og skjønne at de som får minst sex er desperate og må kjøpe.

 

Som sagt ser jeg gjerne en kilde på denne påstanden. 

Sitat

Langt i fra. Det finnes nok unntak, men alt for mange kjøper når de ikke får seg noe. Hvorfor ellers bruke penger på horer når man får nok sex GRATIS.

Antagelig fordi det for mange er betraktelig mer ukomplisert og tidsbesparende. En utro mann som ønsker et sidesprang vil kanskje kunne gjøre dette enklere og mer ukomplisert på et bordell i utlandet, enn ved å sjekke opp kvinner i hjembyen. En mann på "guttetur" som ønsker sex, men samtidig å tilbringe mesteparten av byturene med kompisgjengen velger kanskje denne løsningen for å få i pose og sekk. Og noen som ikke har problemer med å få sex om de jobber for det velger kanskje å heller bruke tiden på andre ting og få sex med enda mer attraktive kvinner.

Dette er overhodet ikke noe forsøk på å skjønnmale sexkjøp, jeg har lite sans for slikt, men jeg tror mange av fordommene vi har mot de som kjøper sex rett og slett ikke stemmer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke fetisjer snakker vi om her nå, hvis jeg kan spørre?!?

Anonymkode: a53fa...c5d

Jeg ser ikke at det er helt relevant - uansett fetisj er poenget det samme.

Men fortell gjerne hvorfor du finner det relevant så skal jeg svare 😊

Anonymkode: dcfe5...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Saken er at du skrev: "det skal være lystbetont, ikke en sur ubehagelig plikt"

Du har ingen rett til å diktere på hvilke premisser andre skal ha sex. Hvis noen er villige til å ha "pliktsex" mot penger så er det deres sak.

Ja, det er deres sak, ingen nekter dem. Men jeg synes det er trist at noen ser seg nødt til å la seg utnytte sexsuelt for å tjene til livets opphold. 

Og jeg skjønner ikke at noen kan nyte sex med noen de vet gjør det kun forde de trenger pengene. 

2 timer siden, jabx skrev:

Det er ingen relevant forskjell her, så lenge vedkommende gjør det frivillig.

Hvordan definerer du "frivillig"? Er det "frivillig" når det er eneste utveien til å tjene penger til livets opphold? 

Og om det ikke er noen relevant forskjell, burde kanskje de som nekter å ta seg jobb som prostituert bli fratatt dagpengene om de er arbeidsledige, da? NAV burde kanskje formidle jobber som prostituert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke at det er helt relevant - uansett fetisj er poenget det samme.

Men fortell gjerne hvorfor du finner det relevant så skal jeg svare 😊

Anonymkode: dcfe5...388

Lurer bare på hva dama di ikke er med på, men som du får en prostituert til å gjøre?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Thyra said:

Så eneste problemet med å kjøpe sex nå er at det ville vært utroskap? Ellers er det helt greit? 

Man trenger ikke å være dømmende og moralist for å ha problemer med at noen i sin fortid har utnyttet andre seksuelt. 

Hvorfor er det den som kjøper som utnytter, og ikke den som selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer bare på hva dama di ikke er med på, men som du får en prostituert til å gjøre?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Stort sett alle fantasier som finnes 😊

Anonymkode: dcfe5...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.10.2019 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Kjøpt mange, men aldri følt noe som helst makt eller status over det. 

Det jeg derimot har følt er velbehaget over å berøre pupper og smake på fitte annet enn hun jeg bor med.

Anonymkode: dcfe5...388

Dette!

Jeg har kjøpt sex ved noen få anledninger, selv om jeg er i et forhold. Har aldri handlet om makt, og jeg har alltid behandlet jentene godt og respektfullt. Det handler for meg om å få dekket et behov jeg ikke får dekket hjemme, der sexen blir for statisk, forutsigbar og kjedelig. 

Anonymkode: ce4db...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare nevner det, helt tilfeldig (men også basert på svarene i tråden ...)

Egoistiske og/ eller underutviklet empati. 


 

 

Anonymkode: d02c2...2a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BareEnBruker skrev:

Hvorfor er det den som kjøper som utnytter, og ikke den som selger?

Hvorfor er det de rike som kjøper fattige menneskers nyrer som utnytter, og ikke de som selger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Thyra skrev:

Det er ikke alltid noen som står i bakgrunnen og tvinger den prostituerte til å selge kroppen sin. Men i de fleste tilfeller selger ikke folk sex fordi de har lyst på kunden. Alle må ha en inntekt, penger til tak over hodet og mat i magen. 

Eller råd til en utsveevende livsstil med mye shopping og reising. Å tro at alle selger sex fordi de MÅ, er litt naivt. I mange land lever folk på ris og korn, så trenger ikke mange kr for å overleve. Alle i Norge for støtte fra staten, så ingen MÅ selge sex bortsett fra de få som blir tvunget til det. Studiner som selger sex foreksempel gjør det for å ha en komfortabel studietid å slippe studielån og ikke pga at de må.

Anonymkode: 98776...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En grunn til at jeg kjøper sex er at jeg har fetisjer kona ikke vil være med på. 

Ikke at jeg skylder på henne, men det kunne vært unngått hadde hun vært mer åpen og kinky.

Anonymkode: dcfe5...388

Du legger jo skylden på henne her :P 

Anonymkode: 56d11...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer greit frem i en annen tråd her hvordan mange kvinner tenker om sex med menn - se; "Vi som overhode ikke har behov for sex......."

Videre er det et faktum at undersøkelser viser at menn ønsker mer sex i forhold enn kvinner.

Det gjennomgående i forumet her er at mannen maser om kinky sex kvinnene ikke vil være med på (foruten noen få)

Det er grunn til å tro at kvinner som ikke er så interessert i sex sjelden oppsøker et forum for å skrive om noe de ikke er interresert i. Det vi ser her i forumet er trolig bare toppen av isfjellet. Kvinner er ennå mindre opptatt av sex enn det som fremgår her.

Kvinners seksualitet blir ofte sett på som noe yndig og flott. Menns seksualitet er stort sett ekkel og grisete, og man ser for seg en ekkel udusjet overvektig mann i tresko.

Vel, det finnes kvinnelige utgaver av disse mennene også.

I tillegg er det forskningsrapporter som peker på at et svært viktig element i kvinners "mating strategies" er å angripe og snakke ned andre kvinner som kan være konkurrenter. Dette ser man i denne tråden - hvor prostitusjon blir nedsnakket. Dette kan arte seg på andre måter i samfunnet. Et eksempel kan være at en atraktiv nytilsatt kvinne på en arbeidsplass som bommer litt på kleskodeks og stiller opp i utfordende klær trolig vil bli nedsnakket av sine kvinnelige kollger. Hun ses på som en konkurrent. 

I det hele tatt er kvinner som byr seg frem en svært farlig konkurrent da hun har noe mannen vil ha.

I tillegg har vi menn til dels ansvar for kvinners nytelse, selvbilde og orgasmen. Dette arter seg ved at f.eks.  flere one night stand etter hverandre  som begge har lyst til, vil ofte kvinnen av en årsak "føle seg brukt". En følelse som ikke har rot i virkeligheten, men en tanke som starter i kvinnens hode. Mye av årsaken til dette er at mange kvinner ubevisst går gjennom livet på let etter situasjoner man kan trekke fra eget selvbilde. Se alle krenkede bloggende kvinner. Vi menn tenker ikke sånn. Vi føler oss ikke "brukt" etter å ha knullet 4 forskjellige damer på 2 mnd.

Også er det orgasmen da. De fleste normale menn føler et dypt ansvar for kvinnens orgasme. Vi vet jo at dere sliter med tenning, selvbilde og å nå klimaks. Vi kan lese og vet hva mange av dere sliter med og føler ansvar for at dere også skal ha det godt. Når kvinnen ikke når klimaks er vi som regel "dårlige elskere". 30%  eller noe sånt av dere klarer ikke få orgasme hver gang UANSETT, men det blir vårt ansvar.

Oftest er det slik at vi menn i vår enfoldighet tror at den seksualiteten dere viser de første 2 årene i forholdet er slik vi tror livet vårt vil bli. For senere å oppdage at sexlivet sakte blir borte og når lang tid har gått har kvinnen funnet ut at sex egentlig er ekkelt.

Til de kvinner som synes det er rart menn kjøper sex:

Vil du bidra til en bedre verden, må dere få horene til slutte å selge seg og utnytte sårbare menn!!! 

 

 

 

Anonymkode: 8013f...e66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Thyra said:

Så eneste problemet med å kjøpe sex nå er at det ville vært utroskap? Ellers er det helt greit? 

Jepp.

Anonymkode: 52365...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Du gir intrykk at det er kun menn som reiser til utland for å får sex. Det er helt feil. Kvinner gjør akkurat samme. Spiller ingen rolle om ektefellen din betalt eller ikke  når de var utro. 

Anonymkode: 940b1...20c

Nei, det gir jeg ikke inntrykk av. Jeg skrev bare det en tidligere venninne av meg fortalte meg. 

Anonymkode: e7ef5...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn å betale for noe jeg alltid har fått gratis hvor enn i verden jeg har vært 🙂 

Anonymkode: 61c00...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du legger jo skylden på henne her :P 

Anonymkode: 56d11...b79

Jeg vet. Men forklaringer står.

Anonymkode: dcfe5...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer bare på hva dama di ikke er med på, men som du får en prostituert til å gjøre?!

Anonymkode: a53fa...c5d

Det kan være så enkle uskyldige ting som oral/anal, eller mer kinky ting, som å bli tisset på eller bdsm. Det er tilogmed menn som oppsøker prostituerte, kun fordi de gidder å fake litt entusiasme og spoone etterpå. 

Anonymkode: f99e1...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, herzeleid skrev:

Som sagt ser jeg gjerne en kilde på denne påstanden. 

Antagelig fordi det for mange er betraktelig mer ukomplisert og tidsbesparende. En utro mann som ønsker et sidesprang vil kanskje kunne gjøre dette enklere og mer ukomplisert på et bordell i utlandet, enn ved å sjekke opp kvinner i hjembyen. En mann på "guttetur" som ønsker sex, men samtidig å tilbringe mesteparten av byturene med kompisgjengen velger kanskje denne løsningen for å få i pose og sekk. Og noen som ikke har problemer med å få sex om de jobber for det velger kanskje å heller bruke tiden på andre ting og få sex med enda mer attraktive kvinner.

Dette er overhodet ikke noe forsøk på å skjønnmale sexkjøp, jeg har lite sans for slikt, men jeg tror mange av fordommene vi har mot de som kjøper sex rett og slett ikke stemmer. 

Vleidg sant. Med en gang menn har nok penger er de fort villige til å betale for litt effektivitet. Veldig få damer er feks villig til å ta en kjappis i lunsjen eller mellom kontoret og hjemme, uten at de blir kompensert litt for det. Jeg har sugardatet, og majoriteten av mennene hører til de 20% mest attraktive i befolkningen, har pene koner, små barn, og godt betalte jobber. 

Anonymkode: f99e1...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...