Gå til innhold

Jul i kollektiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som feirer jul i kollektivet? hvordan gjør dere det med pynting og matlaging?

Og hvis ikke, er det noen som blir igjen i kollektiv mens de andre drar hjem til jul? Blir det veldig stusselig? 

Og hva gir dere til de andre i kollektivet til jul? Man se jo hverandre som oftest hver dag, men man er ikke alltid fortrolige venner. Men er jo selvfølgelig hyggelig å gi noe (og få noe). Hva er gode julegaver her?

Anonymkode: 57e33...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri gitt gave til noen i kollektiv om de ikle i tillegg var gode venner. 

Anonymkode: 049ed...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut å gjøre noe særlig ut av jula i kollektiv hvis man ikke er gode venner og bevisst feirer sammen.

Pynt og lag mat hvis du vil, men ikke forvent at andre deltar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pyntet mitt rom, men påtvang ikke resten av kollektivet mine julepynting. En av dem jeg bodde med hatet absolutt alt av jul og alt som hørte med.

Ble jo venner med de andre i kollektivet,  så da ga vi gaver, men har bodd i kollektiv der man ikke akkurat er venner heller, og da lar man være med gaver. 

Om jeg skulle gjort noe for «alle» hadde jeg heller bakt noen julekaker til hele kollektivet :) 

Anonymkode: 9b57f...e3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde kalender- var tre stk, slik at alle fikset åtte gaver hver, bakekveld, julebord og luciafeiring med gløgg og lussekatter. Herregud, nå savner jeg student/singellivet. Vi var gode venner og ga hverandre en liten gave. Et år var jeg alene igjen i kollektivet i jula, skulle jobbe  og da kom min familie og feiret jul med meg. Pyntet og ordnet. 

Anonymkode: 66f5c...23f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...