Gå til innhold

Malte en truck i går, lakken har runnet.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva man må gjøre når lakken renner? Malte en gammel truck i går med kost, var for mye vind til å bruke spray og den spraylakken sitter vel ikke så fryktelig godt.

 

Kommer ut i dag og det har runnet på 100 steder og ser ikke ut. Var egentlig ikke så nøye at den skulle se fin ut, men får være grenser kanskje. Noen som vet om det bare er å bruke litt sandpapir eller må alt av lakk vekk igjen?

Anonymkode: 1d62f...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken lakk brukte du?

Anonymkode: a81e6...b2b

Skrevet

Lakken har ikke runnet! Og man lakker ikke med kost - når det er sagt er det vel bare å pusse og lakke på nytt..?

Anonymkode: cf1da...73a

Skrevet

Hastverk er lastverk sa min bestefar....

Anonymkode: eeb56...5be

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken lakk brukte du?

Anonymkode: a81e6...b2b

Benga og ja jeg vet den ikke er top notch.

Anonymkode: 1d62f...f3a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lakken har ikke runnet! Og man lakker ikke med kost - når det er sagt er det vel bare å pusse og lakke på nytt..?

Anonymkode: cf1da...73a

Har sett at lakk med kost har blitt ok før. Ikke bra nok for en strøken bil nei, men for noe som dette. Dette er en bil som nesten bare blir brukt på gård. Har prima den og det der, skal bare lakkes for å slippe rust.

Anonymkode: 1d62f...f3a

Skrevet

Puss ned med fint sandpapir og bruk rull neste gang.

Anonymkode: 35711...3f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...