Gå til innhold

Ryddig klesskap ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en guttegreie for de over 16 år når mannen min på 40 klarer å brette og legge på plass helt nydelig? Jeg er kvinne og klarer ikke det. 😅

Anonymkode: b8789...44c

Mannen din har kanskje vært i militæret? 👍😂

Anonymkode: 44383...cb5

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Har funnet et godt system.

Dress-code på jobb. Jeg har et hengesystem i garderoben, der jeg hver søndag henger frem fem antrekk, alt inkludert. Er det en middag eller annet sosialt som krever ekstra skift henger jeg frem klær for dette også. 

Jeg har en tom hylle, der jeg legger frem 3 hjemmeantrekk, og 4 treningsantrekk, også dette fullstendig med undertøy og alt. Det er det jeg trenger i løpet av en uka. 

En skittentøykurv i garderoben, og en på hvert bad, så er det lett å alltid hive fra seg skittentøy. 

En tom skuff på badet hver, så klær som kan brukes en gang til legges her, ikke på gulvet. Her har jeg også en liten kurv med ekstra undertøy, da det byttes oftere enn andre plagg. 

Og alle klærne mine henger, eller er brettet etter marie kondo, så vet akkurat hva jeg tar ut av skapet når jeg forbereder uka, og slipper å grave rundt. 

Anonymkode: 06a83...eb7

Dette må være level 100 i å ha stålkontroll på livet sitt. Kudos! 😅

Anonymkode: 16f81...6ba

• Liker 2
Skrevet

Ingen rot i skapet her :)

Designet PAX-skap selv på Ikea, så har masse skuffer samt mulighet for å henge opp kjoler, skjorter, etc.

Skuffene er sortert; typ én skuff til truser, sokker og bher, én til strømper, én til treningstøy osv :) Og i alle skuffer har jeg kurver slik at ting ikke ligger og flyter.

Men så blir jeg gal av rot og da :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...