AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg har jobbet i 10år, med krevende jobb der vi jobber tett sammen hver dag. Siste årene ha jeg vært helt utslitt, på jobb mentalt heletiden. Fått hjelp med dette nå, snakket med mennesker som kan mennesker. Hvordan vi lever livet vårt, lært meg å ta ansvar for meg selv. For at jeg skal ha det bra, slutte å tilfredstille andre heletiden. Fått det mye bedre! Mine tips: - Etter kl 16 når jobben er over går tlf over på lydløs. Helt til neste morgen. - Bruker kun tv som skjerm etter jobben, ingen andre ting. Nettbank er lov såklart, eller ting som MÅ ordnes. - Ikke brukt fritiden på kollegaer/jobben - Gå turer, gjerne hver kveld. Trener styrke 2 ganger i uken - Få et ryddig kosthold - Kutt ut koffein, nikotin og alkohol - Gjør mest mulig lystbetonte aktiviteter i helgen/fridager. - Kan du gå ned i stillingsprosent, gjør det!! Det var noen av mine tips 🙂 Husk! Ta vare på dere selv, livet er bare en gang. Ikke kjør dere for hardt i arbeidslivet, det får du ingenting igjen for. Arbeidsgiver bryr seg ikke om deg, de skal kun tjene penger på deg. Anonymkode: af3e7...65c 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Sette telefon på lydløs? I min neste jobb skal jeg ha en firmatelefon som skal legges igjen på jobben! Ellers er jeg helt enig! Anonymkode: 69986...206
Serafin Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet i 10år, med krevende jobb der vi jobber tett sammen hver dag. Siste årene ha jeg vært helt utslitt, på jobb mentalt heletiden. Fått hjelp med dette nå, snakket med mennesker som kan mennesker. Hvordan vi lever livet vårt, lært meg å ta ansvar for meg selv. For at jeg skal ha det bra, slutte å tilfredstille andre heletiden. Fått det mye bedre! Mine tips: - Etter kl 16 når jobben er over går tlf over på lydløs. Helt til neste morgen. - Bruker kun tv som skjerm etter jobben, ingen andre ting. Nettbank er lov såklart, eller ting som MÅ ordnes. - Ikke brukt fritiden på kollegaer/jobben - Gå turer, gjerne hver kveld. Trener styrke 2 ganger i uken - Få et ryddig kosthold - Kutt ut koffein, nikotin og alkohol - Gjør mest mulig lystbetonte aktiviteter i helgen/fridager. - Kan du gå ned i stillingsprosent, gjør det!! Det var noen av mine tips 🙂 Husk! Ta vare på dere selv, livet er bare en gang. Ikke kjør dere for hardt i arbeidslivet, det får du ingenting igjen for. Arbeidsgiver bryr seg ikke om deg, de skal kun tjene penger på deg. Anonymkode: af3e7...65c Jeg driver med yoga etter jobben er ferdig. På den måten lærer jeg å slappe av etter jobb med pusteteknikker samt tøy og bøy
Medisinsk bruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet i 10år, med krevende jobb der vi jobber tett sammen hver dag. Siste årene ha jeg vært helt utslitt, på jobb mentalt heletiden. Fått hjelp med dette nå, snakket med mennesker som kan mennesker. Hvordan vi lever livet vårt, lært meg å ta ansvar for meg selv. For at jeg skal ha det bra, slutte å tilfredstille andre heletiden. Fått det mye bedre! Mine tips: - Etter kl 16 når jobben er over går tlf over på lydløs. Helt til neste morgen. - Bruker kun tv som skjerm etter jobben, ingen andre ting. Nettbank er lov såklart, eller ting som MÅ ordnes. - Ikke brukt fritiden på kollegaer/jobben - Gå turer, gjerne hver kveld. Trener styrke 2 ganger i uken - Få et ryddig kosthold - Kutt ut koffein, nikotin og alkohol - Gjør mest mulig lystbetonte aktiviteter i helgen/fridager. - Kan du gå ned i stillingsprosent, gjør det!! Det var noen av mine tips 🙂 Husk! Ta vare på dere selv, livet er bare en gang. Ikke kjør dere for hardt i arbeidslivet, det får du ingenting igjen for. Arbeidsgiver bryr seg ikke om deg, de skal kun tjene penger på deg. Anonymkode: af3e7...65c Godt skrevet. Livet er uendelig mye mer verdt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå