Gå til innhold

Synes du den nye Mannen til Martha Louise er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes personlig at han Barek Duran er utrolig sexy, synes prinsessen har funnet seg en mann med masse utstråling og personlighet. Han han Duran har en så seksuell kraft over seg, nesten så han får kvinner til å eksplodere i orgasme med blikket sitt. 

 

Anonymkode: 1e3e1...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes ikke at han er sexy, og det er på grunn av ting han har sagt i mediene... Når personligheten ikke er helt sexy, så er heller ikke utseendet sexy.

Endret av Ti.09
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel kjekk (pene, jevne og symmetriske trekk. Fin og glatt hud), men han oser selvgod og slesk. Uansett legning han måtte ha...

Anonymkode: 400e4...517

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For «homsete» for min smak.

Misforstå meg rett, ikke noe i mot homofile om noen skulle kverulere på det👻. Men liker de mer mandig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, de ekle uttalelsene hans gjør at jeg ikke klarer å se på han som attraktiv. 

Anonymkode: 3ff57...e8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LittDiva skrev:

For «homsete» for min smak.

Misforstå meg rett, ikke noe i mot homofile om noen skulle kverulere på det👻. Men liker de mer mandig.

Feminin eller forfengelig er vel bedre ord å bruke? Jeg har møtt mange homofile som er veldig maskuline.

Anonymkode: 3ff57...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekk nok, men synes han har noe gay ved sitt vesen. Ikke noe galt med det altså, men jeg finner det ikke attraktivt.

For øvrig virker mannen å være sprute gal.

Anonymkode: 4f002...ee8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet hans er gjennomsnittlig. Ikke noe å snu seg etter på gata akkurat, men han er heller ikke stygg.

Uttalelsene hans, derimot, personligheten og ... vel.... ALT ved den mannes liv og levnet får magen min til å vrenge seg i avsky.

Anonymkode: cceba...057

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

orgasmic eyes!!!!

han er kjekk men og de begge er koselig og sa søte men Det som gjør meg morsom er at han er en sjaman

71402942.jpg

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feminin eller forfengelig er vel bedre ord å bruke? Jeg har møtt mange homofile som er veldig maskuline.

Anonymkode: 3ff57...e8f

Måtte komme.... det har jeg også. Bla min far, som er homofil.

Det er et utrykk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes iallefall at Barak Durma er kjekk, og så er de søte sammen han og prinsessa. 

Anonymkode: 1e3e1...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes personlig at han Barek Duran er utrolig sexy, synes prinsessen har funnet seg en mann med masse utstråling og personlighet. Han han Duran har en så seksuell kraft over seg, nesten så han får kvinner til å eksplodere i orgasme med blikket sitt. 

 

Anonymkode: 1e3e1...b98

Vel, virker som at du har god sjanse til å få ham til å rense vaginaen din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig flott og sjarmerende mann, og ikke minst selvironisk og klok.

Anonymkode: 8b1c4...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kritt skrev:

Barak Durma, Barek Duran, heter han ikke Durek Verett (aka Sjaman Durek)?

Trodde han het Berek Durham

Anonymkode: 1e3e1...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Utseendemessig er han hverken stygg eller pen. Ingenting ved han tiltaler meg. Personligheten er ikke noe fin. Han er helt sikkert svært god til å snakke for seg og til å overbevise mennesker om det han vil. Jeg syntes det han gjør er å rettferdiggjøre for seg selv og andre at han bare skal gjøre hva han har lyst til uten å måtte tenke på konsekvenser. Han har til og med fått til å ha dette som levebrød.

Han rettferdiggjør at han vil ha et forhold til Martha, (sikkert fordi det er kult og gir oppmerksomhet å være sammen med en prinsesse) og at han vil ligge rundt med alle og enhver og gjøre akkurat som han vil hele tiden. Nå vil han være sammen med henne, men om en stund så vil han nok ikke det likevel eller han vil ligge med flere. Hun vil sikkert etterhvert ønske stabilitet og da tar forholdet slutt. Han kan kvitte seg med henne under påskudd av å bare ikke føle positiv energi lenger...   Hadde han hatt noen som helst omtanke for henne så hadde han ikke stilt henne til spott og spe i media på denne måten. Hun tenker ikke klart og er blendet av hans sjarm for tiden så hun ser det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, LittDiva skrev:

Måtte komme.... det har jeg også. Bla min far, som er homofil.

Det er et utrykk.

 

I så fall burde i hvert fall du vite at en legning ikke burde brukes som hverken skjellsord eller adjektiv. 

Anonymkode: 3ff57...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...