AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg gikk bachelor i markedsføring på Høyskolen Kristiania fra 2011-2014. Av diverse grunner endte det opp med at jeg mangler et fag. Har tatt kontakt med skolen for å høre om jeg kunne melde meg opp/ta faget på nytt men det fikk jeg ikke lov til. De sa det var gått for lang tid. Kan de virkelig nekte meg å få fullført bacheloren min? Er det eventuelt noe annet jeg kan gjøre? Anonymkode: 6b215...c6f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Det er jo 5 år siden du skulle ha vært ferdig, så ja, det kan de. Pensum er forandret og det kan også hende at oppbygging av studiet du gikk, også er forandret. Men det er normalt, pleier å stå hvor lenge etter man kan ta opp fag for å få godkjent bachelor osv. Anonymkode: 01f20...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Du kan ta kontakt med dem igjen og spørre om det er flere fag du må ta for å få den godkjent. De har sikkert fjernet, endret og lagt til andre fag. Jeg regner med at det i praksis blir som å søke på bacheloren på nytt, og så får godskrevet noen av fagene du har fra før så du ikke trenger å ta de på nytt. Hvis du tar kontakt får du nok høre hvilke fag som er godkjent og ikke. Dette kan være enklere ved offentlige høgskoler og universiteter. Ta kontakt med flere og sammenlign hvor mye arbeid du må legge ned. Du bør være forberedt på at det kan bli et helt år, eller mer, som du må ta for å få bachelor. Studieløpene endres hele tiden. Anonymkode: c8b34...d80 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk bachelor i markedsføring på Høyskolen Kristiania fra 2011-2014. Av diverse grunner endte det opp med at jeg mangler et fag. Har tatt kontakt med skolen for å høre om jeg kunne melde meg opp/ta faget på nytt men det fikk jeg ikke lov til. De sa det var gått for lang tid. Kan de virkelig nekte meg å få fullført bacheloren min? Er det eventuelt noe annet jeg kan gjøre? Anonymkode: 6b215...c6f Ja, når det er såpass lenge siden så mener jeg de kan de men som en annen skriver: sjekk om det er flere fag du må ta for å få den godkjent Anonymkode: 95ab1...a90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå