AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Del Skrevet 15. oktober 2019 I morgen har jeg 9 timers vakt på jobb fra kl 8. Jeg vurderer å jogge før jobb, men er redd for å bli zombie resten av dagen. Samtidig er jeg sjeldent opplagt på ettermiddagen/kveld, samt at det er godt å være "ferdig" med treningen tidlig. Må da stå opp senest kl 6. Hva pleier dere å gjøre? Er egentlig et a-menneske, men jobber turnus så døgnrytmen kommer stadig ut av rytme, selv om jeg aldri pleier å våkne senere enn kl 8 av meg selv. Anonymkode: be862...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Del Skrevet 15. oktober 2019 Jeg trener to dager i uken kl 6.15-7.30. Spinning en dag og løpe på mølle og styrke en annen dag. Pluss trener på kvelden innimellom også. Fordelen med å starte dagen med trening er at man får så mye energi og at det er lite mennesker der tidlig på dagen. Dagen føles lenger. Jeg foreslår at du prøver å trene i morgen tidlig, fullfør en time, så kjenner du raskt om det blir en ny vane eller et engangstilfelle. Anonymkode: aee49...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg trener to dager i uken kl 6.15-7.30. Spinning en dag og løpe på mølle og styrke en annen dag. Pluss trener på kvelden innimellom også. Fordelen med å starte dagen med trening er at man får så mye energi og at det er lite mennesker der tidlig på dagen. Dagen føles lenger. Jeg foreslår at du prøver å trene i morgen tidlig, fullfør en time, så kjenner du raskt om det blir en ny vane eller et engangstilfelle. Anonymkode: aee49...149 Jeg trener på morgningen pga barn og familieliv, og det er da det passer best for meg å trene. Anonymkode: aee49...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Del Skrevet 15. oktober 2019 TS her, takker for svar :-) Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med frokost. Er aldri sulten om morgenen, spiser frokost i 10-tiden. Men dersom jeg står opp kl 6 er det jo 4 timer til frokost, og dette blir kanskje lenge? Likevel har jeg ofte jogget ca 30 min før frokost uten å merke noen forskjell. Anonymkode: be862...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Del Skrevet 15. oktober 2019 Du må nesten prøve deg frem. Jeg klarer ikke trene tidlig på morgenen. Har prøvd mange ganger fordi det virker som en herlig start på dagen, og så er jeg ferdig med det. Men jeg blir fort kvalm og uvel på morgenen, og har mye mindre å gå på. Når jeg løper ettermiddag/kveld så er kroppen full av overskuddsenergi og jeg presterer bedre. Men jeg er B-menneske, da. Det har nok en del å si. Anonymkode: 15a78...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Del Skrevet 16. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her, takker for svar 🙂 Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med frokost. Er aldri sulten om morgenen, spiser frokost i 10-tiden. Men dersom jeg står opp kl 6 er det jo 4 timer til frokost, og dette blir kanskje lenge? Likevel har jeg ofte jogget ca 30 min før frokost uten å merke noen forskjell. Anonymkode: be862...4ea Spis en banan/smoothie på vei til jobb, etter trening Anonymkode: 11b6f...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #7 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg jogger gjerne før og etter jobb jeg på samme dag🙈 Anonymkode: 17a88...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 17. oktober 2019 #8 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) On 10/15/2019 at 9:32 PM, AnonymBruker said: TS her, takker for svar 🙂 Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med frokost. Er aldri sulten om morgenen, spiser frokost i 10-tiden. Men dersom jeg står opp kl 6 er det jo 4 timer til frokost, og dette blir kanskje lenge? Likevel har jeg ofte jogget ca 30 min før frokost uten å merke noen forskjell. Anonymkode: be862...4ea frokost trenger du egentlig ikke selv om du løper, og det kan faktisk være en fordel å løpe på tom mange. du kan jo droppe og spise til lunsj etc. det går helt fint Endret 17. oktober 2019 av megda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #9 Del Skrevet 17. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jogger gjerne før og etter jobb jeg på samme dag🙈 Anonymkode: 17a88...d85 Det kan da ikke være hensiktsmessig med så kort restitusjonstid? Anonymkode: 70fd3...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #10 Del Skrevet 17. oktober 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan da ikke være hensiktsmessig med så kort restitusjonstid? Anonymkode: 70fd3...c48 Det kan faktisk være mer hensiktsmessig å dele opp en langtur i morgen og kveld i stedet for å løpe den sammenhengende. Om det er særlig praktisk er en annen sak. Anonymkode: 15a78...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 18. oktober 2019 #11 Del Skrevet 18. oktober 2019 For meg er det alltid best med morgentrening, fremfor ettermiddagstrening. Jeg er mer opplagt om morgenen, og føler jeg får mer ut av en økt da. På ettermiddagen er kroppen tyngre, jeg får lett litt hodepine på slutten av en arbeidsdag og da er aldri jogging noe godt. Med mindre jeg skal løpe langtur, spiser jeg aldri frokost først. Jeg spiser imidlertid en solid kveldsmat kvelden før. På morgen drikker jeg en liten kopp kaffe + noe annen drikke, så har jeg med jeg litt sportsdrikk som jeg drikker når jeg er ferdig (jeg jogger til jobb men tar kollektivt siste stykket, så fyller på med drikke da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #12 Del Skrevet 18. oktober 2019 På 17.10.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev: Det kan da ikke være hensiktsmessig med så kort restitusjonstid? Anonymkode: 70fd3...c48 Ikke det? Nå nevnte jeg ikke at jeg trener over 600 timer i året og har en solid base i bunnen som gjør at kroppen min tåler det😊 Anonymkode: 17a88...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 19. oktober 2019 #13 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jogging til og fra jobb hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå