Jump to content
Aragorn ll Elessar

Driver du på med Binge-Watching

Recommended Posts

Aragorn ll Elessar

Så er dette noe du gjør når du ser på tv serier?, 

Altså at du ser flere episoder på rad av en tv serie eller til og med en hel sesong på 1 dag, eller ser du 1 episode om dagen ?

Om du driver på med binge-watching hvor ofte gjør du det?

Eller gjør du begge deler, noen ganger binge-watching du andre ganger ser du bare 1 episode?

Jeg gjør det en gang i blant.

Det er sikkert et norsk ord for det også, men jeg gidder ikke sjekke hva det er for noe.

Edited by Aragorn ll Elessar

Fortsetter under...

drue

Jeg gjorde det før. Kunne se hele sesonger på få dager. Nå har jeg verken konsentrasjon eller tålmodighet til å ligge stille så lenge, så det blir bare en episode her og der. Savner litt å bli hekta på serier, men det skjer bare ikke lenger. 

AnonymBruker

Av serier med korte episoder hender det vi ser 2 episoder på en kveld, men ellers driver vi ikke med det. Ingen av oss har tålmodighet til å ligge og se på TV en hel dag.

Anonymkode: b305c...3f8

AnonymBruker

Ja til alt. Jeg gidder sjelden å starte på en serie som bare har en sesong. Det har jeg ikke tålmodighet til. Må se alt på en gang. Ihvertfall 3-4 sesonger. 

Anonymkode: 8d66b...f7e

Hannsi

Før så kunne jeg se en hel sesong fra Fredag til Søndag uten problemer. ( Kommer an på hvor mange episoder det var i den sesongen da så klart.) 

Men nå så klarer jeg knapt å se 3 episoder, tror at jeg har blitt mer rastløs. Orker ikke å sitte rolig så lenge som før. 

Edited by Hannsi

Moonwalker

Gjør det alt for ofte. Har ikke vanlig tv, så det går i strømmeplattformer med muligheten for å se mange episoder om gangen. 

Annonse

AnonymBruker

Ser lite TV, normalt ingenting i løpet av en normal uke.

Men 3-4 ganger i året bingewatcher jeg, da kan jeg klare en sesong på en helg. Om mannen er på helgetur, ingenting annet skjer, og det er lite å gjøre i hus eller med jobb. 

Er litt krevende å finne noe jeg virkelig forsvinner helt inn i, så ofte gir jeg opp etter å ha prøvd 3-4 serier. Men elsker følelsen når jeg først forsvinner helt inn i en serie. 

Akkurat nå gleder jeg meg til å sette av en hel søndag til å se the queen - season 3. 

Anonymkode: b1b43...b84