Gå til innhold

Kickstarter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Noen som har hatt en kickstart for å få i gang vektnedgang og holde motivasjonen oppe? 

Jeg har så mange kilo jeg skal ned, og føler veien er så lang. Kunne gjerne tenkt meg en kickstart for å komme skikkelig i gang. 

I såfall hva gjorde dere? 

Dere som mener det ikke er noe vits eller ikke funker, trenger ikke svare 😊

Anonymkode: e0479...de1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fasting! :) Min kickstart var en faste på noen dager, deretter "intermittent fasting" 20-22 timer om dagen

Anonymkode: 39ba7...a76

Skrevet

Ryddet for diskusjon om matinntak under 1500 kcal. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Ryddet for kommentar til moderering. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Jeg vet at Grete Roede har lansert et kickstartprogram. 😊

Anonymkode: d83dd...292

Skrevet

Mange begynner jo på 5-2 dietten, som ofte kan gi en liten kick-start.

Det viktigste er uansett varige livsstilsendringer.. Kjedelig, men sant!

Skrevet

PSMF dietten! Garantert, uten tvil. Mistet 4 kg på 9 dager :) Jeg er heller ikke spesielt overvektig, men mistet de kiloene uten å legge de på meg og har gått over til sunn mat og trening for å fortsette vektnedgang.

Google dietten. Den er helt OK, men man bli litt lei og den er ekstrem. Du skal spise kun protein og grønnsaker. Null fett og null karbohydrater (med unntak av det som finnes i grønnsakene og f.eks tran, som du må ta). Men det er nok den "beste" dietten for rask vektnedgang for da vil kroppen få nok protein til å ikke ta for mye av musklene hvis man har det. 

Anonymkode: d49f1...8c3

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

PSMF dietten! Garantert, uten tvil. Mistet 4 kg på 9 dager :) Jeg er heller ikke spesielt overvektig, men mistet de kiloene uten å legge de på meg og har gått over til sunn mat og trening for å fortsette vektnedgang.

Google dietten. Den er helt OK, men man bli litt lei og den er ekstrem. Du skal spise kun protein og grønnsaker. Null fett og null karbohydrater (med unntak av det som finnes i grønnsakene og f.eks tran, som du må ta). Men det er nok den "beste" dietten for rask vektnedgang for da vil kroppen få nok protein til å ikke ta for mye av musklene hvis man har det. 

Anonymkode: d49f1...8c3

Enig. Det er nok den beste kickstarten og fungerer bra en kort periode før man går over til sunnere vaner :) 

- Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...