Tulipan Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har det problmet at jeg ALDRI blir brun :evil: Blir bare rød/rosa. Er meget lys i huden. Har prøvd flere selvbruningsprodukter uten vellykkede resultater. Enten blir jeg gul, eller så blir je skjoldete eller så blir jeg alt for brun(så det ser helt unaturlig ut) sammen med skjolder. Har prøvd både dyre og blillige merker. Er det noen som har gode råd og komme med?? Gjerne med et godt merke som er spessielt laget for lys hud... Takk :bukke:
Tusseline Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Selv er jeg også naturlig lys i huden, og bruker selvbruningskrem (i hvertfall i ansiktet) året rundt. Det er viktig å rense og skrubbe huden først, for å få vekk alle døde hudceller. Har prøvd en del jeg også, og har endt opp med Lancôme og St. Tropez ( www.lookfantastic.com ) som mine favoritter.
Gjest Bruna Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Comodyne sine brunservietter er helt topp! (fås kjøpt på Vita, 10stk. for 140 kr) Jeg får et helt gjevnt resultat uten skjolder Anbefales!
Gjest hjalmarlover Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Comodyne sine brunservietter er helt topp! (fås kjøpt på Vita, 10stk. for 140 kr) Jeg får et helt gjevnt resultat uten skjolder Anbefales! Rekken èn serviett til hele kroppen? Mindre eller mer? Er det letter å påføre med seviett? Lurer på om jeg skulle testet noen slike altså... Har du prøvd andre selvbruningsservietter- er Comodynes best?? :-)
Gjest Bruna Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Spraytan fra Tropical Sun overgår alt jeg har prøvd (det vil si det meste innen selvbruning!!!) Den er lett å påføre og fargen blir kjempe fin!! www.tropicalsun.no
Gjest (den første) Bruna Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Rekken èn serviett til hele kroppen? Mindre eller mer? Er det letter å påføre med seviett? Lurer på om jeg skulle testet noen slike altså... Har du prøvd andre selvbruningsservietter- er Comodynes best?? :-) Jeg har ikke brukt på hele kroppen, stort sett bare benene, men man må gjerne bruke to for å få over hele kroppen. Jeg synes det er mye lettere å påføre med serviett. Blir ikke så klissete og så er du ikke så klissete lenge etterpå. Jeg har bare prøvd Comodynes servietter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå