Gå til innhold

Opplever at datteren min på snart 2 har dårlig ånde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere! Da ringer jeg heller tannlegen, for legen vår er virkelig vanskelig.. Evt ber om å bli sendt til lab for blodprøver. Blir nervøs når noen skriver diabetes. 

Ang. det å fjerne mandlene, kommer jeg ikke til å gjøre på datteren min før hun er minst 12 år om de skulle vært et problem. Vil ikke påføre ufrivillig smerte på et lite barn som ikke ksn få bestemme selv.. Håper ikke noen vil det. Svigerbroren min ble nesten kvelt i søvne natten etter mandeloperasjon av blod... 

Anonymkode: 8834d...71f

Ved uoppdaget diabetes så er det endel andre fremtredende symptomer som f.eks ekstern tørste og hyppig vannlating både dag og natt. 

Å fjerne mandlene på et barn som er mye plaget er ikke dårlig gjort ovenfor barnet, det er heller dårlig gjort å ikke høre på legens anbefaling hvis det blir anbefalt operasjon og heller la barnet gjennomgå hyppige halsbetennelser og antibiotikakurer. 

Anonymkode: 5baca...137

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere! Da ringer jeg heller tannlegen, for legen vår er virkelig vanskelig.. Evt ber om å bli sendt til lab for blodprøver. Blir nervøs når noen skriver diabetes. 

Ang. det å fjerne mandlene, kommer jeg ikke til å gjøre på datteren min før hun er minst 12 år om de skulle vært et problem. Vil ikke påføre ufrivillig smerte på et lite barn som ikke ksn få bestemme selv.. Håper ikke noen vil det. Svigerbroren min ble nesten kvelt i søvne natten etter mandeloperasjon av blod... 

Anonymkode: 8834d...71f

Er du seriøs nå? Mange barn må gjennom undersøkelser eller behandling de ikke vil selv. Voksne har ansvar for barns helse og voksne som mener barn skal bestemme selv eller vente til se er tolv år er ikke modne nok til å vite barns beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar dere! Da ringer jeg heller tannlegen, for legen vår er virkelig vanskelig.. Evt ber om å bli sendt til lab for blodprøver. Blir nervøs når noen skriver diabetes. 

Ang. det å fjerne mandlene, kommer jeg ikke til å gjøre på datteren min før hun er minst 12 år om de skulle vært et problem. Vil ikke påføre ufrivillig smerte på et lite barn som ikke ksn få bestemme selv.. Håper ikke noen vil det. Svigerbroren min ble nesten kvelt i søvne natten etter mandeloperasjon av blod... 

Anonymkode: 8834d...71f

Så om ungen din sliter med hovne mandler og blir syk jevnlig skal hun ikke få hjelp før hun er 13? 

Anonymkode: af1c8...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 8.27, AnonymBruker skrev:

Sjekk for diabetes. Det kan gi svovelånde.

Anonymkode: 31950...b7f

Ikke svovelånde. Det er acetonånde vi får.

Anonymkode: 3e99d...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til en venninne hadde så dårlig ånde. Det var noe tampong/gasbind-lignende som satt fast i nese/bihuler eller noe som måtte fjernes av lege. 

Sønnen min får dårlig ånde når han har streptokokker. Kan hende det er noe sånt uten at hun er så dårlig. Eller noe med mandlene.

Ellers kan betennelse i munnen gi dårlig ånde. Jeg fikk betennelse i en rot engang uten at man kunne se noe med det blotte øyet. Jeg får av en eller annen grunn heller ikke tannverk, så man kan visst ha noe med tennene uten at det gjør vondt.. Tannlegen måtte sprøyte inn antibiotika i tanna. Jeg følte da at jeg hadde dårlig ånde, men vet ikke da ingen sa noe🙈 Men merket at det smakte bakterier liksom i munnen. 

Anonymkode: 68804...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere! Da ringer jeg heller tannlegen, for legen vår er virkelig vanskelig.. Evt ber om å bli sendt til lab for blodprøver. Blir nervøs når noen skriver diabetes. 

Ang. det å fjerne mandlene, kommer jeg ikke til å gjøre på datteren min før hun er minst 12 år om de skulle vært et problem. Vil ikke påføre ufrivillig smerte på et lite barn som ikke ksn få bestemme selv.. Håper ikke noen vil det. Svigerbroren min ble nesten kvelt i søvne natten etter mandeloperasjon av blod... 

Anonymkode: 8834d...71f

Det er ikke så ille å fjerne mandler som det var før. En helt annen type operasjon. Jeg fjernet mandlene i voksen alder og ble skremt av alle som fortalte hvor ille det var, men de fjernet det med laser og smertene var bare som en halsbetennelse. 

Anonymkode: 68804...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan få dårlig ånde av et magevirus også, men da kombinert med raping..🙈 Sist vi hadde det vi trodde var omgangssyken fikk vi istedet det der andre virues. Det varte ganske lenge. Men da var vi tydelig syke og det luktet som råtne egg 🤢

Anonymkode: 68804...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...