Gå til innhold

Jeg er så langt nede etter at jeg ble overvektig :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veier nå 72 kg veide 55 kg dette er hele 17 kg mere , og når jeg ser meg selv i speilet har jeg lyst til å brekke meg  der er da jeg ser  hvor stygt det er med alle disse kg ,  

samboer komenterer også at jeg er blitt rund og komenterer minst magen min 1gang om dagen ,  

 

Vi fikk tvillinger for 1;5 år siden , og etter det har jeg bare spist og spist i form av godteri bakst fxog sånn 

Anonymkode: b2a24...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at du er deppa over uønska forandringer. Med livsendringer vil kroppen ofte gjenspeile det. Dersom du ikke er fornøyd med hvordan du har det nå, har du styrke til å snu det. Tips til hvordan du kan gå videre: 

1. Be samboeren din å slutte å kommentere negativt på utseendet ditt. Det er alltid hyggeligere å høre hva som er positivt.
2. Finn minst tre ting med deg selv som du syntes vakre, og sett pris på dem. 
3. Kos deg med godteri og bakst, men kos deg også med gulrøtter og dipp, eller epler med kanel. 
4. Ta med ungene og samboeren på tur. Kanskje det finnes et fint turområdet i nærheten?

Lykke til! 

Anonymkode: 54468...5eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren din høres ikke mye hyggelig ut. 😣 håper du gir ham klar beskjed hvordan ordene hans påvirker deg. 

 

Anonymkode: 5d7dc...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff, høres trist ut😥 Jeg var også mye større enn hva jeg selv syns er fint for noen år siden. Avskydde virkelig min egen kropp, og hadde veldig lav selvtillit.. Det positive er at det ofte er det som skal til for å få snudd det. Les deg opp, søk opp vektnedgang på youtube, finn et kosthold som funker for deg og go for it💪 I starten går man ofte raskt ned, og det er veldig motiverende. Jeg har brukt periodefasting, og det har vært veldig effektivt. Jeg veier meg hver morgen, skriver ned vekt og regner gjennomsnittsvekt hver søndag. Dette klarer du, og du kommer til å føle deg 1000 ganger bedre😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg. Det hørtes ikke noe godt ut. Du må nok bare ta tak for å endre vanene dine igjen. Jeg vil anbefale å telle kalorier en stund, det åpnet virkelig øynene mine. Jeg hadde bare lagt på meg et par kilo, men jeg følte at jeg var litt på vei utfor, og klarte heldigvis å ta meg sammen i tide.

Anonymkode: b4bdc...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, de siste 1,5årene har jo vært unntakstilstand hjemme hos dere, med tvillinger og en mann som ikke virker så veldig hyggelig. Og før det, et tvillingsvangerskap! Du må jo være utslitt<3 Prøv å fokuser på å få nok søvn og 4 måltider om dagen. Prøv å ikke spise noe utenom måltidene. Og drikk nok! 

Anonymkode: 18773...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...