Gå til innhold

Når en mann midt i livet sliter med å bli stiv i starten av ett forhold. Er det noe å samle på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.10.2019 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Om det er noen trøst så hadde jeg faktisk lett gått 20 år til uten sex, fremfor å la meg selv bli besudlet av noen som deg. 

Anonymkode: 62f76...e58

20 år TIL..?! Har du gått i tjue år uten sex..? Hva kan det ha seg da tro? 

Bare nysgjerrig.... 

Anonymkode: e04b0...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er da ikke bare pikk i vagina og bam, bam, thank you ma'm. 

Min kjære har ereksjonsproblemer, og de har han hatt alle årene vi har vært sammen. Men vi har da sex til tross for det. Vi bruker kroppen, munnen, hender, fingre, tunge.. Han får også orgasme, selv om han ikke har ståpikk, og han nyter både at jeg suger og runker ham.

På dårlige dager kan jeg også føle på usikkerheten ved at han aldri får ereksjon av meg, og jeg kan føle at jeg ikke er sexy og vakker nok, så det kan jeg forstå, TS. Men han er flink til å fortelle meg at han syns jeg er sexy og jeg antar han ikke hadde giddet å være sammen med meg hvis ikke.

Å lure på om mannen "er noe verdt" kun ut fra manglende ereksjon syns jeg er en umenneskelig holdning. Min mann er verdt alt, fordi han er så fin. Så jeg syns du bør la denne mannen gå, for det virker ikke som han er noe for deg.

Anonymkode: fcf88...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

20 år TIL..?! Har du gått i tjue år uten sex..? Hva kan det ha seg da tro? 

Bare nysgjerrig.... 

Anonymkode: e04b0...f68

23. Har blitt avvist av alle så langt, og siden jeg ikke ønsker å ha sex uten samtykke, eller synke så lavt å faktisk betale ei for å være med meg, så må det nesten bare bli sånn. I mellomtiden sier kvinner at jeg må "fortsette å prøve", og at de krever at "mannen skal ha hatt minst ett langvarig forhold bak seg". Men det hjelper dessverre ikke meg. 😞

Anonymkode: 62f76...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

23. Har blitt avvist av alle så langt, og siden jeg ikke ønsker å ha sex uten samtykke, eller synke så lavt å faktisk betale ei for å være med meg, så må det nesten bare bli sånn. I mellomtiden sier kvinner at jeg må "fortsette å prøve", og at de krever at "mannen skal ha hatt minst ett langvarig forhold bak seg". Men det hjelper dessverre ikke meg. 😞

Anonymkode: 62f76...e58

Hvis det kan være noen trøst, så er det ikke bare menn som kan slite med å føle seg avvist..

Anonymkode: 3aa14...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har prestasjonsangst/blir stresset i starten av et forhold, så det kan bare være det. Jeg ville sett det an en liten stund før jeg begynte å vurdere å gå.

Anonymkode: d2f62...c23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min slet med å holde på ereksjonen i starten av forholdet pga prestasjonsangst. Nå blir han steinhard bare han kjenner litt på puppene mine :P så det problemet har forsvunnet helt for å si det sånn. Gi det litt tid :) 

Anonymkode: 0c8c2...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...