Gå til innhold

Hva er det mest utdaterte konseptet/TV programmet? F eks Senkveld, Beat for Beat osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre nå enn for 10 år siden. Ikke at det var så bra da.

Anonymkode: e5941...b72

Prøvde et forsøk på reprisen i kveld, og noe så utrolig platt tror jeg ikke jeg har sett siden det Nydal-greiene for noen år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 1 for utdatert må være Beat for beat. I gamle dager var det kjente artister med (altså artister som de aller fleste hadde hørt om). Nå er det omtrent bare artister som bare et lite mindretall vet hvem er. Det har gått fra A-B kjendiser til Ø-kjendiser. 

Og programlederen irriterer vettet av meg. 

Anonymkode: 4da18...04a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fyr løs😉

Anonymkode: 84097...ee4

71 grader nord og farmen. Gidder ikke mer. Nå er det nok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Senkveld, Stjernekamp, Beat for Beat, Idol, Norske talenter, Skavland, Paradise... lista er lang...

Anonymkode: f2e34...8c5

Enig med senkveld. Etter Thomas og Harald ikke er med mer, fatter jeg ikke hva vitsen er med å fortsette. Det var Thomas og Harald som VAR senkveld

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske drama-/krim- serier med de samme 3-4 skuespillerne. Er jo verre nå enn i Sundquist og Helge Jordahls storhetstid.

Anonymkode: 89427...2af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

71 grader nord og farmen. Gidder ikke mer. Nå er det nok

Jeg har aldri (nesten) orket å se reality-programmer i Norge. Eneste unntaket var Anno. Og de aller første sesongene av Big Brother. 

Jeg har aldri sett Skal vi danse/bake/leke at vi er på en gård/whatever. Orker ikke. Klarer ikke finn noen som helst interesse for å se D-"kjendiser" gjøre ting de ikke kan. 

Eneste reality jeg ser, er Masterchef fra alle andre land enn Norge. Norge føkket opp hele konseptet ved å lage det om til at d-kjendiser skulle lage mat. Gjesp. 

Endret av Dolce
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Macro skrev:

Det du sa. Beat for Beat. Det programmet er så rævva og meningsløst.

Lever det enda?

Anonymkode: c985c...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på farmen fy faen så mange og lange reklamepauser..

Anonymkode: 5c68e...625

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

71 grader nord, Farmen, Senkveld, Idol, Skal vi danse, Norske talenter osv. Ikke rart at jeg nesten aldri ser vanlig tv. Blir så lei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Senkveld! Det var oppbrukt i flere år før Thomas og Harald gav seg. Det ble på ingen måte bedre, nyere eller freshere med Stian og Helene. De fjerna rar humor, og tilførte.... ingenting! To dønn kjedelige programledere som i min mening virker veldig høye på seg selv. 

Jeg var lei av T og H, men S og H kan virkelig ikke intervjue!

Anonymkode: 34eaa...334

Helt enig . Forstår ikke hvorfor de ikke satset på ett helt nytt konsept da Thomas og Harald ga seg.  Dette gjelder generelt fredag /lørdagsunderholdningen på tv.

Trenger noe nytt

Anonymkode: 051e0...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Dolce skrev:

Eneste reality jeg ser, er Masterchef fra alle andre land enn Norge. Norge føkket opp hele konseptet ved å lage det om til at d-kjendiser skulle lage mat. Gjesp. 

Veldig enig og noe jeg har tenkt på selv mye. Norge har en stygg tendenes til å ikke bruke ukjente mennesker men såkalte ''kjendiser'' i reality showene deres hele tiden. Jeg hater det! Orker ikke sitte å ha ''et forhold og en formening'' fra før av om de jeg ser på. Det er ikke gøy!

Jeg ser sinnsykt mye på Come dine with me fra andre land for eksempel og det er drit gøy! Men her, med Fire stjerners middag, er det jo ikke litt det samme en gang pga de ikke bruker vanlige mennesker uten ''kjendisstatus''!

Hvorfor tror media-Norge at vi er så glad i kjente ansikter på tv og må på død og liv ha det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4-stjerners middag. Man vet knapt hvem de «4 stjernene» er lengre. Det var kult i begynnelsen, men jeg har mistet interessen for å se på TV fordi programmene er så gjentakende. Går heller for Netflix, Viaplay og HBO. Lite/ingen reklame og mye mer innhold 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes som de fleste her at utroligmye av fredags og lørdags underholdningen på tv er blitt utdatert. 

Jeg savner den lørdagskvelden da vi satt hele familien foran TV og så på et familieprogram som fenget alle. 

Nå er det netflix, film, serier og også at ungene velger å se på egne serier og filmer uten oss foreldre. 

Jeg savner noe som fenger alle på lørdagskvelden og som ikke er på sesong hundre og førti.... 

Anonymkode: e6ed4...bc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...