Gå til innhold

Jeg ønsker meg mere likes på innleggene mine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes egentlig at jeg får for lite likes på innleggene mine på kvinneguiden. Ser mange som skriver ganske teit om ting som får mangen flere likes enn meg. Er det fordi de har avatarbilder av pene kvinner at dem får så mye likes? Tror brukerne her inne at de som har bilde av vakre modeller er vakre modeller i virkeligheten? Bør forum ha mer demokratisk system for likes som gjør at de med få likes også kan føle seg inkludert å akseptert? 

Jeg gidder ikke skrive med brukernavn men ønsker en debatt om likes og hva det gjør med selvbildene våre, og hvorfor noen få privligerte brukere får all oppmerksomheten. 

Anonymkode: c23cb...8c5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En likes fra meg :)

Anonymkode: 0a3f4...2de

God du :)

Anonymkode: c23cb...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Synes egentlig at jeg får for lite likes på innleggene mine på kvinneguiden. Ser mange som skriver ganske teit om ting som får mangen flere likes enn meg. Er det fordi de har avatarbilder av pene kvinner at dem får så mye likes? Tror brukerne her inne at de som har bilde av vakre modeller er vakre modeller i virkeligheten? Bør forum ha mer demokratisk system for likes som gjør at de med få likes også kan føle seg inkludert å akseptert? 

Anonymkode: c23cb...8c5

Et mer demokratisk system enn dagens system, der man liker det man vil og ellers lar det være?

Anonymkode: 523af...e91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker innlegg jeg enten er enig med, eller innlegg jeg rett og slett bare liker. Det har ingenting med bildet eller navnet på profilen å gjøre. 

Edit: Fikset en teit setning. 

Endret av NeonNinja
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bli aktiv i alle de forskjellige telle-trådene? I en del av disse er det nødvendig med en del "likes" før man kan telle videre. Får du tak i noen av disse tallene, så gir folk deg likes før de kan telle videre igjen.

Anonymkode: 7c994...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker saklige innlegg, gode råd, morsomme innlegg osv... 

Bare fordi du kanskje ikke appellerer til gjengsen på KG betyr ikke at du ikke er en likandes person. 

Ikke noe å sutre over i grunn. 

Anonymkode: fc399...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sags tråder skriver du i? Er enkelte steder det er lettere å gå likes enn andre. Bloggertrådene er nok der det er lettest å få likes. . 

Anonymkode: 95949...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så viktig med likes?.

Jeg gir likes basert på hva som blir skrevet og ikke hvem brukeren er.

Anonymkode: 75cbc...7af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har 10,8  millioner likes så jeg forstår ikke hva du klager etter 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Du har 10,8  millioner likes så jeg forstår ikke hva du klager etter 

Jeg tror det er alle likesene til sammen på kvinne guiden. Trykk inn på min så ser du det samme tror jeg. 

Anonymkode: 2e804...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror det er alle likesene til sammen på kvinne guiden. Trykk inn på min så ser du det samme tror jeg. 

Anonymkode: 2e804...0fb

Det er alle liksene tilsammen som er gitt AnonymBruker.

Anonymkode: 81040...7c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...