addict Skrevet 11. oktober 2019 #1 Del Skrevet 11. oktober 2019 Mulig det er et flåsete spørsmål, men.. Jeg har tidligere vært relativt ok trent, trente styrkeløft i nesten 3 år og hadde ganske bra med muskelmasse. Nå, etter graviditet med sykdom og 6 mnd etter som jeg trengte på å komme meg, så eier jeg ikke muskler. Jeg har begynt å løfte igjen nå. Vil jeg kunne forvente resultater kjappere på grunn av såkalt muskelminne? Vil så gjerne ha tilbake rumpa mi 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunt_fokus_ Skrevet 12. oktober 2019 #2 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har lært at det går fortere når man har vært godt trent før ja, og egen erfaring tilsier også at det har gått fortere å trene seg opp etter treningspause enn når jeg var helt utrent Gøy å trene når man merker rask progresjon, lykke til - Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Del Skrevet 12. oktober 2019 Det kommer mye fortere tilbake enn den tiden det tok å bygge i utgangspunktet! Da jeg hadde hatt lang pause (over halvannet år) og startet igjen måtte jeg ned mer enn 20 kg på markløft og 12 kg knebøy.. Etter to måneder var jeg nesten tilbake i styrke! musklene tok lengre tid. Anonymkode: 9b5b5...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå