Gå til innhold

Bruker du strømpebukse nå under buksene når vi skriver 11.oktober 2019?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det høres fryktelig ubehagelig og trangt ut. På vinteren har jeg derimot på meg lange ullstrømper som går til under knærne dersom det er minusgrader. 

Anonymkode: c6bd9...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ser jeg ikke poenget med (det er 10 pluss ute). Når det blir ordentlig kaldt så har jeg en god foret vinterbukse som jeg labber rundt i. :) 

Men når jeg drar til urbane strøk, da finner jeg frem stilongs, ullkåpe, ullskjerf og ragger i skoene, altså. Det duger ikke å komme til Paris, London eller sånne strøk med allværsjakke eller dynejakke og forvente å bli snakket til som et menneske. :ler: I Oslo er folk så dårlig kjæledyr at jeg gir blanke jeg også.

Anonymkode: bfb51...838

😂

Anonymkode: ab8ce...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og bruker det sjelden resten av året heller. Tar 10 minutter å kjøre til jobb og inne er det god temperatur. Ingen grunn til å bruke strømpebukse med mindre jeg skal være ute en lengre periode

Anonymkode: 023fe...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Er frysepinne og synes ikke det er ubehagelig, tenker ikke over at jeg har dem på meg. Hadde fått flere uvi hvis jeg skulle gå rundt å fryse fra sept-mai. 

Anonymkode: 9b785...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker ikke strømpebukse om det så er 31 januar og minus 30 grader. 

Anonymkode: a1eda...f4a

Samme her! Hadde vel heller ikke vært plass til det under buksene mine om jeg så hadde villet😅

Anonymkode: dabda...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

normalt bruker jeg hverken sokker, strømper eller strømpebukser.

Når gradestokken er mot null og jeg skal være en del ute, bruker jeg strømpebukser i 20 den.

Er meste for å slippe den kalde jeansen rett på låra og legger, fryser ikke på føttene da jeg har varme gode sko.

Kunne aldri brukt mer en 20 den eller noe annet en nylon, da får jeg helt klaus :)

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...